1992 Views |  Like

Adikku sayang

Age when it happend: 29
Where it happened: Home
Langauge: Bahasa
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Aku sudah pun berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berusia 1 tahun. Isteriku cukup sempurna. Aku dilayan dengan baik oleh isteriku sejak kahwin.

Isteriku mempunyai seorang adik perempuan bernama Lina, berusia 22 tahun dan masih menuntut di sebuah IPTS. So, setiap kali hujung minggu dia akan bertandang ke rumahku untuk bermain dengan anakku.

Lina mempunyai susuk tubuh yang sangat mengiurkan. Bertubuh ramping dan tinggi, kulit putih mulus, berbuah dada besar dan punggung yang agak lentik. Dia gemar memakai pakaian yang seksi dan dapat mempamerkan aset yang dimilikkinya.

Pada hari sabtu setahun yang lalu, ketika isteriku sedang mengikuti kursus selama seminggu di Kedah, kejadian itu berlaku.

Ketika pulang dari kerja aku tanpa sengaja telah terpandang adik iparku sedang telanjang berbaring di atas katil biliknya sambil menonton dvd blue menggunakan laptopnya. Kakinya dikangkang dan dia sedang mengentel2 biji kelentitnya. Buah dadanya diramas dan putingnya kulihat sudah pun menegang. Begitu indah pemandangan itu. Desahan nikmat begitu mengghairahkan. Batangku mulai mengeras di dalam seluar. Kalau ikutkan hati mahu saja kuterkam adik iparku ketika itu.

Tiba-tiba telefon ku berbunyi. Aku terkejut. Begitu juga adik iparku. Dia memandangku. Aku segera berlalu. Malu sungguh aku berhadapan dengan adikku. Aku terus ke bilik air untuk melancap batangku yang sudah tegang dan terpacak. Aku membayangkan sedang menjilat biji kelentit merahnya dan menghisap dua buah gunung segar sepuas hatiku. Akhirnya aku memancutkan berdas-das air mani pekat bersama erangan nikmat.

Setelah mandi aku tertidur. Aku terjaga apabila merasakan batangku seperti basah dan suam. Aku terus mangkakukan diri ku kerana memikirkan mungkin aku sedang bemimpi. Namun aku betul terasa nikmat apabila merasakan ada tangan yang sedang menggosok-gosok batangku. Aku membuka mataku dan melihat adik iparku sedang menggulum batangku. Lina cuma tersenyum padaku dan meneruskan kuluman. Aku mula mendesah. Semakin lama semakin laju tangannya menggosok batangku dan diselang-selikan dengan kuluman dan jilatan pada kepala takukku. Batangku mula mengeras.

Lina lalu bangun nak menanggalkan tuala yang dipakainya. Ssesusuk tubuh yang cantik telanjang dihadapanku. Perlahan dia menghampiriku dan kami bercumbuan dengan penuh keasyikan. Kesedut dan kuhisap lebut lidah dan bibirnya. Sambil itu tanganku meramas buah dada ranum Lina. Lina mula mendengus. Aku membaringkannya lalu mula mencium dan menjilat rakus lehernya. Lina mula mengeliat. Llau kuturun ke dadanya. Kujilat sekeliling buah dadanya. Ku sedut dan gigit lembut gunung segar itu. Lina menarikku untuk menghisap putingnya yang sudah mengeras. Kuhisap dan kusedut puting itu semahu-mahunya. Badan Lina melentik-lentik kerana teramat nikamt atas hisapanku.

Lina menolak badanku ke bawah. Kujilat perut dan pusat Lina. Lina mula mengerng kuat. Jilatanku kuteruskan sehingga ke paha dan betisnya. Perlahan ku buka kakinya untuk mengangkang di hadapanku. Aku menggigit bibir apabila melihat pantat putih yang bersih tanpa seurut bulu pun. Pantas ku jilat rakus bibir pantat Lina. Kujilat dan kusedut biji kelentit Lina yang merah dan berkilat itu. Kusedut-sedut dan kugigit lembut biji itu. Lina sampai terangkat menikmati jilatanku. Rambutku ditarik-tarik.
Kepalaku ditekan ke celah kangkangnya untuk mendapatkan kepuasan maksima. Kujolok lidahku kedalam lubang pantat Lina. Air nikmatnya ku jilat dan kutelan semuanya. Selepas 10 minit aku menjilat pantat Lina akhirnya Lina klimaks dan memancutkan air yang banyak ke mukaku. Kujilat habis semua airnya.

Aku mula menggesel kepala takukku di biji kelentitnya. Perlahan aku tekan masuk. Lina tersentak sedikit. Mukanya berkerut. Mungkin ngilu menerima batangku yang besar dan tegang. Ku tekan lagi perlahan-lahan sehingga habis masuk seluruh batangku. Kukucup lagi bibirnya dan kuramas lembut buah dadanya sambil mula menhenjut perlahan. Lina mula mendesah semula. Tangannya memaut leherku sambil kami terus bercumbuan penuh rakus. Hayunan ku semakin laju. Kusorong dan tarik batangku dalam pantat Lina. Begitu sempt dan panasnya pantat Lina menambah nafsuku. Kuhayun semakin laju. Nafasku mula mendesah deras. Lina meraung seperti histeria menerima asakan batangku. Ku sentak seluruh batangku ke dalam pantat Lina. Tiba-tiba badan Lina bergetar dan kejang. Kutahu Lina klimaks lagi. Kucabut batangku. Kuarahkan Lina menonggeng.

Kuusap punggung Lina yang lembut. Kujilat dan kusedut. Kujilat juga lubang juburnya dan kelentitnya yang basah lencun. Kemudian kutekan lagi batangku ke dalam pantat Lina dan menghayun perlahan dan semakin laju. Kuramas buah dada Lina yang berhayun. Kugentel putingnya. Dan sebelah lagi tangaku menggentel biji kelentit Lina. Lina meraung sekuat hati menerima kenikmatan yang kuberikan.

Aku semakin menghampiri klimaks ku. Hayunan ku semakin laju. Ksantak masuk batangku ke lubuk ketat Lina. Aku sudah tidak mampu menahan. Akhirnya ku memancutkan berdas-das air mani ke lubuk nikmat Lina. Aku terbaring kepuasan di sebelah Lina. Kulihat dadanya berombak laju. Penat mungkin. Akhirnya kami tertido berpelukan. Selama seminggu itu kami kerpa mengulanginya. Lina ponteng kelas selama lima hari itu. Aku juga mina cuti dengan alasan untuk menjaga anakku. Di rumah Lina telanjang sepanjang hari. Puas mataku melihat permandangan indah tuguh Lina. Kami melakukannya di mana=mana sahaja. Malahan di taman di halaman rumahku serta di dalam kereta.

Apabila aku membawa Lina keluar bersiar-siar ku mintanya memakai mini skirt pendek dan hanya mengenakan sleveless ataubaby-t sahaja tanpa panty atau bra. Aku suka melihat jantan-jantan lain terliur melihat tubuh Lina. Putingnya yang jelas kelihatan di sebalik baju ketat dan nipisnya sering menjadi tatapan lelaki lain. Punggungnya yang lentik sengaja ku tunjukkan kepada sesiapa sahaja yang ada apabila aku sengaja mengarahkan Lina untuk tunduk dan menayangkan pantat putih Lina itu.

Kami masih melakukannya hingga sekarang. Dan isteriku tidak mengetahuinya.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience