1792 Views |  Like

cikgu nisa

Age when it happend: early 30s
Where it happened: cikgu's home, tampoi
Langauge: bahasa malaysia
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

“abang mahu minum apa?” cikgu nisa bertanya bersahaja. lembut. mesra.
“air suam saja, cikgu,” aku menjawab bersahaja juga. segan. takut-takut pun ada. maklumlah itu pertama kali aku dipanggil ke rumahnya di seberan jalan. malah, memang tidak pernah langsung kami bertegur sapa satu sama lain walaupun sering kami terserempak bila-bila dia pulang dari mengajar dan aku pula kebetulan sedang menyiram pokok-pokok bunga di halaman rumahku. kalaupun ada, cuma sesekali mata bertentang mata dan senyum-senyum kambing.
“kenapa air suam saja?” tanya cikgu nisa lagi. “abang tak mahu minum yang lainkah? teh, kopi 3-dalam-1, atau air susu pekat.”
“air suam ada banyak khasiat yang tersendiri, cikgu. antaranya, ia membersihkan kotoran-kotoran dalam tubuh kita. perjalanan darah lancar dan melawaskan membuang air kacil.”
“oh, yakah? saya tak tahu hal itu. emm, kalu begitu, abang seorang yang prihatin tentang kesihatan. baguslah.,” cikgu nisa sihat berkata. nada suaranya membayangkan dia minat dengan tajuk kesihatan.
aku tidak berkata apa-apa. sesekali aku memandangnya yang sedang membawakan segelas besar air suam. dia menunduk ketika meletakkan minuman itu di atas meja di hadapanku. dan terserlahlah pangkal payudaranya yang cerah melepak apabila bahagian depan bajunya terkuak.
“silakan minum, bang,” dia mempelawa. dia duduk di atas sofa di hadapku. aku mengucapkan terima kasih. sesekali aku mencuri pandang ke dadanya.
“abang tak perlu takut, bang. nisa yang menjemput abang ke sini. nisa hendak minta abang ajarkan macam mana hendak membuka internet. komputer riba liza buat ragam. boleh ‘kan?”
“boleh,” ringkas jawabanku.
“dan…kalau abang mahu, tak usahlah curi-curi. sekarang, nisa dah ada di depan abang, katakanlah terus terang. nisaa akan tunaikan.”
“ma..maksud cikgu?” aku tiba-tiba terpinga-pinga. seperti terperangkap dalam sesuatu yang aku sendiri tidak tahu apa.
“nisa tahu, abang selalu mencuri pandang ke arah nisa setiap kali nisa pulang dari sekolah, atau pulang dari mana-mana, atau ketika lisa menjemur basuhan di pintu pagar. betul ‘kan bang?”
aku tidak terkata apa-apa. aku tiba-tiba jadi bungkam. apa yang dikatakan cikugu nisa memang seratus peratus benar. pernah dua kali aku ternampak pahanya di atas paras lutut. cerah melepak. betisnya pula bunting padi. dia terpaksa menjingkit kerana skirt tiga-sukunya terangkat apabila dia hendak menyangkut pakaian basuhannya pada jeriji-jeriji pintu pagar depan.
sebenarnya memang sudah lama aku perhatikan gerak cikgu liza. aku membayangkan tubuhnya yang sederhana, payudaranya yang mungil dan kulit tubuh yang bersih dan cerah. ini membangkitkan syahwatku. aku jadi ghairah, mahu dan mahu. tapi apakan daya.
sesekali aku memandang cikgu nisa, aku dapati dia merenung aku dengan tajam. dia senyum-senyum kambing. aku jadi gelisah dengan renungannya itu.
“tak usah abang cuba berdalih. dan tak usah khuatir. nisa memang dah tahu. memang sesekali pun nisa memerhatikan abang ketika abang menyiram pokok-pokok bunga di halam rumah abang.” aku terus diam dan memandang terus ke sepasang matanya yang bersinar.
“nah, lihatlah sepuas-puas hati abang. telanjangilah seluruh tubuh liza denga mata abang yang nakal itu,” kata cikgu nisa sambil ketawa kecil. manja. dengan itu juga dia menyelak skirtnya ke atas ke paras pinggang. “nisa tak pakai celana dalam pun,” dia menambah. cikgu nisa menyandar pada kusyennya dan menguak pahanya. dia tidak berbohong. terlihatlah aku akan tundunnya yang tidak berambut.
cikgu liza segera menarik tangan kananku apabila melihat aku terpaku. tergumam. aku terjerumus ke dalam pelukannya dan terbaring di atas ribanya. dadaku berdebar. jantungku berdegup kencang.
cikgu nisa tidak membuang masa. tangan kananku diletaknya pada tundunya yang aku rasa amat montok. tidak ada rambut. bersih.
“gentel nisa, bang. gentel kuat-kuat. jangan takut, bang. gentellah. gentellah.”
aku seperti kena pukau. aku jadi pak turut. aku lakukan apa saja yang disuruhnya. semakin lama semakin syok pula aku rasakan. farajnya basah. tidak lama kemudian, kuyup. cikgu nisa kian tidak tenteram. punggungnya terangkat-angkat setiap kali aku tusukkan jari hantuku ke dalam farajnya. nafasnya mendesah. matanya terpejam. mulutnya ternganga.
cikgu nisa melucutkan bahagian atas skirtnya ke paras pinggang dan tersembullah payudaranya yang mungil.
serentak itu juga dia menanggalkan seluarku. lalu mengulum zakarku yang sudah sejak mula tadi mengeras dan terhangguk-hangguk.
aku sudah kehilangan pertimbangan sekarang ini. aku kulum lidahnya dan silih berganti menyonyot puting nenennya yang sudah mengeras. sesekali aku menghembus lubang telinganya. cikgu nisa kian lemas. nafasnya kian mendesah.
“cikgu. cikgu,” sesekali aku seperti berbisik. aku sendiri semakin tidak karuan sanking seronoknya. degup jantungku juga berdebar-debar. sedangkan kepala zakarku sudah mulai berdenyut-denyut. “cikgu dah cukup basah. kuyup.'”
“ya, nisa tahu. abang, nisa mahu, bang. nisa mahu. jangan lengah, bang. nisa tak tahan ni. pleaaase, bang.”
dek keinginan dan kemahuanku sendiri yang juga seirama dengan permintaan cikgu nisa, aku segera mengangkat dan melipatkan kedua kakinya ke dadanya. tersembullah farajnya. lubangnya yang basah memanggil-manggil aku. aku pun masukkan zakarku ke dalam farajnya. pada mulanya secara perlahan-lahan. aku tak mahu cikgu liza terkejut.
“bang, hayun kuat-kuat, bang. oh, bang. sedap, bang. fuuh… zakar abang keras betul. terasa.”
aku dan cikgu nisa bekerjasama menghayun. tubuh kami menjadi satu. kami saling berpaut satu sama lain. dalam pada aku menekan ke dalam farajnya dari atas, cikgu nisa melambung-lambungkan punggunya. kepalanya terdongak ke belakang. lalu aku jilat dan kucup lehernya. ini membuat dia semakin lemas. kira-kira 10 atau 15 minit kita belayar.
“abang. nisa nak keluar, bang. nisa nak keluar,” tiba-tiba cikgu nisa berkata. dakapannya semakin kuat. jejarinya semakin mencekam tubuhku di belakang.
serentak dengan itu juga airku sudah mulai berada di hujunng kepala zakarku. hayunku semakin kuat. dan semakin kuat. semakin laju.
“cikgu…cikguuu, saya dah keluar, cikgu. ooohhhh….”
“ya, nisa juga, bang…fuuuh. ohhh…abaaaannng.” satu keluhan berat terpancut. pelukan dan pautan cikgu nisa mengendur. dan aku rebah di atas dadanya. tetapi zakarku masih terbenam di dalam farajnya. tundun cikgu nisa becak dek air kami berdua. sesekali aku menyonyot puting nenenya yang masih keras. silih berganti kami berciuman, menyonyot dan menghisap hujung lidah satu sama lain.
cikgu nisa berbisik di telingaku. “abang kuat, ya.”
“betulkah?”
“nisa tidak bohong, bang. air abang panas. sedap. menyegarkan. nisa belum pernah merasakan permainan sebegini. tak sesia nisa panggil abang ke sini.”
“cikgu juga tidak kurang kuatnya. cepat basah. licin. memudahkan kemasukan.”
cikgu nisa dan aku tidak henti mengulit. tidak sampai 10 minit selepas kami sama-sama memancut, cikgu nisa berkata: “nisa mahu lagi, bang. pleaaase. suami nisa tidak pernah memuaskan nisa walaupun kami sudah lebih 12 tahun berkahwin. pleaaase, bang.”
aku menarik zakarku keluar. aku terkejut juga sedikit. zakarku mulai mengeras semula. mungkin kerana ajakan dan kemahuan kedua kali cikgu nisa telah membangkitkan nafsuku.
aku membantu cikgu nisa bangkit dari sofa. aku menyuruh dia membongkok/menungging. kedua-dua tangannya di atas sofa. payudaranya terjuntai sementara aku kangkangkan kedua-dua kakinya. aku paut pinggangnya dengan tangan kiriku sementara aku menyorong zakarku ke dalam farajnya dari belakang.
cikgu nisa terjerit kecil. aku beritahu dia supaya jangan khuatir. apabila zakarku sudah sepenuhnya berada dalam farajnya, aku paut pinggangnya dengan kedua-dua tangan. lalu aku sorong-tarik zakarku berulang kali tanpa henti.
cikgu nisa mendesah. sesekali terjerit kesedapan. aku picit-picit dan gentel-gentel puting nenennya. dia kelihatan menghulur-hulurkan punggungya seirama dengan setiap tusukan zakarku.
“abang. kali ini lebih sedap, bang. fuuh… jangan kuat-kuat dan jangan laju-laju, ya bang. biar lama-lama. kita sama-sama keluarkan macam tadi, ya.”
aku tidak berkata apa-apa. melainkan terus menghentak-hentak zakarku ke dalam faraj cikgu nisa. kami berhenti kira-kira 15 atau 20 minit kemudian apabila air kami sama-sama keluar. lalu tergeletak di lantai di depan sofa.
“terima kasih banyak-banyak, bang. liza sungguh puas. oh, ya, esok lusa nisa akan ke rumah abang pula, ya.”

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience