1439 Views |  Like

koeswoyo sutedjo

Age when it happend: 30
Where it happened: cikgu's home, tampoi jb
Langauge: bahasa malaysia
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

“sila minum, bang. abang minta air suam, ‘kan?” cikgu liza mempersilakan.

“terima kasih, cikgu,” aku menjawab dan memandang kepadanya sambil senyum. dia membalas senyumanku.

dia duduk di sofa bersetentangan dengan aku. ketika dia menunduk hendak meletak segelas air suam di atas meja rendah di hadapanku, bahagian depan baju tidur tigasukunya terlabuh. lalu aku ternampak pangkal payudaranya yang putih melepak. raauuu. darah gemuruhku berkocak.

“kenapa minum air suam? kenapa tak air lain?”

“air suam ada rahsia dan kelebihannya yang tersendiri, cikgu. air suam bersih dan membersihkan terutama dalam tubuh kita sewaktu kita tidur malam.” aku menjawab teragak-agak. dadaku berdebar. kilasan payudaranya terus terakam dalam benakku.

“oh begitu. baru ini liza tahu hal ini.” cikkgu liza diam beberapa ketika. dia memerhatikan aku dengan tekun. agak lama juga dia perhatikan.

kemudian dia mengengsot duduk di birai sofa. tiba-tiba dia bertanya. aku tersentak dengan pertanyaannya: “abang mahu ubat? abang mahu tengok dan rasakan ubat itu?”

“u…ubat? err…ubat apa, cikgu? sa…saya tak faham.” memang benar aku sungguh-sungguh tidak faham maksudnya.

“ini ubatnya, bang. abang mahu tengok ‘kan?” dengan itu juga cikgu liza menyelak baju tidur tigasukunya hingga ke paras pinggang. sepasang paha putih bersih dan melepak terdedah di depan mataku. dia merenggangkan kedua-dua pahanya.

kerongkongku seperti tersumbat. buat beberapa ketika mataku tidak berkelip. aku lihat cikgu liza memerhatikan aku dengan senyuman mengusik. mata kami bertembung. cikgu liza terus senyum. serta-merta juga zakarku mulai mengeras dan menegang. berdenyut-denyut apabila hujung kepala zakarku bergeselan pada celana dalamku.

“jangan takut, bang, kalau abang betul-betul mahu rasakan.” dia menarik tangan kiriku dan aku terduduk di sebelahnya. dia ambil tangan kananku pula dan melekapkannya pada tundunnya yang tidak berambut.

aku seperti terpukau. hilang pertimbangan. tanpa disuruh aku usap tundunnya berulang kali dengan lembut. cikgu liza rasa kesedapan.

cikgu liza memandangku. sepasang matanya bersinar. dia mendongak sedikit ke belakang. lehernya terdedah. bibirnya yang nipis merekah bak limau. aku peluk tubuhnya dan merapatkan dadanya pada dadaku.

dia membiarkan aku merapatkan dadanya pada dadaku. aku mencium mulutnya. aku mulai kulum lidahnya berulang kali. sesekali aku gigit-gigit manja hujung lidahnya. sementara itu aku terus mengusap-usap tundunnya. sesekali aku usik-usik lubangnya yang sudah mulai lembab.

aku menjilat seluruh leher cikgu liza. kemudian, aku menghembus-hembus ke dalam lubang telinganya. dia menggeliat kegelian.

“liza geli, bang. liza gelilah, pleeease, bang…” aku dapat merasa bulu roma di tangannya meremang kerana geli dek hembusan aku. aku semakin rancak menciumnya di mulut, menjilat lehernya. perlahan-lahan dan lambat-lambat aku mulai mencium dan menjilat dada di bawah lehernya.

nafsu cikgu liza kelihatan mulai memuncak. sesekali dia mendesah. aku dapat mendengar debaran dadanya. tanpa lengah lagi dia melucutkan seluruh baju tidurnya. tersembullah payudaranya putih bersih. aku mulai meramas-ramas nenennya yang masih mengkal bagaikan apel hijau. aku jilat nenennya itu. aku hisap dan nyonyot putingnya yang sudah mulai kemerah-merahan.

zakarku pula sudah menegang, keras sekeras-kerasnya. aku semakin rancak mencium, menjilat dan merumus seluruh tubuh cikgu liza dan menggentel klitorisnya yang sudah basah sekarang ini.

tiba-tiba dia bangun dan duduk di atas sofa. dia kelihatan tidak sabar. dia melucutkan seluruh pakaianku. celana dalam pun tidak tinggal. jadilah kami berdua bogel tanpa seurat benang pun.

dia segera menarik kusyen sofa ke lantai. kemudian ditolaknya aku perlahan ke atas kusyen sofa. aku jadi terlentang. zakarku berdiri tegak. sesekali terhangguk-hangguk.

“wow! zakar abang besar, ya!” kata cikgu liza. dia terus pegang zakarku dengan tangan kanannya lalu menghisapnya. dia mengulum kepala zakarku. sesekali dia bermain-main hujung lidahnya pada hujung kepala zakarku. aku nyilu. nafsuku kian memuncak.

kira-kira lima minit kemudian cikgu liza terlentang di sebelah aku.

“masukkan, bang. liza mahu abang masukkan sekarang. cepat.”

aku tidak segera mematuhi kehendaknya. sebaliknya aku membenamkan mukaku pada tundunnya. dia merenggangkan kedua-dua pahanya. sambil kedua-dua tanganku mendepang ke atas menguli nenennya dan menggentel putingnya, aku menjilat faraj cikgu liza. dia mengerang kesedapan. dicengkamnya rambutku seperti mahu ditarik-tariknya. aku menghisap klitorisnya. aku menyonyotnya macam bayi menyonyot puting susu ibunya.

faraj cikgu liza betul-betul basah. kuyup. terasa air lendirnya pada mulutku. aku telan airnya itu.

melihat cikgu liza sudah mengaduh dan mengerang kemahuan yang amat sangat, aku pun sorongkan perlahan-lahan zakarku ke dalam farajnya. cikgu liza berteriak.

“oh, bang… abaaang…”

tanpa disuruh dia mengangkat kedua-dua kakinya dan melipatnya ke dadanya. jadilah punggungnya terjungkit. akupun menekan dari atas. aku masukkan seluruh zakarku ke dalam farajnya, sedalam yang mungkin, hingga ke pangkal. aku memeluk tubuh cikgu lkza. dia paut tengkukku semahu-mahunya. seakan-akan tidak mahu terlepas atau dilepaskan. aku peluk seluruh tubuhnya. jadilah kami seakan-akan bola.

“cik rasa sedap?”

“ya, ya. fuuuh sedapnya, bang.” dia mendesah. sesekali mengerang keenakan. “laju-laju, bang. tekan kuat-kuat. tekan, bang.”

aku tidak berkata apa-apa. tiba-tiba aku terasa hendak memancut.

“cikgu…cikguuu…”

“abang…abaaang… air liza nak keluar, bang.”

“saya juga, cikgu… cikgu…”

cikgu liza terus melambung-lambungkan punggungnya. aku pula menekan-nekan dari atas. permainan kami serentak seirama. semakin laju. kian laju.

“abaaannnggg!” tiba-tiba cikgu liza berteriak. air kami keluar sama-sama.

“terima kasih, cikgu. permainan cikgu sungguh mengasyikkan.”

“liza juga terima kasih pada abang. liza tak sangka abang kuat.”

dia mencium aku di seluruh mukaku. aku membalasnya. perlahan-lahan dia menurunkan kedua-dua kakinya. pautan tangannya longgar. lalu tergeletak di atas kusyen sofa.

aku terus berada di atas dadanya. zakarku yang sudah longlai masih berada di dalam farajnya. sekitar kemaluan kami becak. meleket. kami biarkan saja begitu. sesekali aku mengulum dan menyonyot lidahnya. nenennya masih aku ramas-ramas manja.

“air abang hangat, ya. sedap. menyegarkan,” katanya sambil senyum-senyum kambing. ketawa kecil kesukaan. kami terus bergumul. sesekali aku mengusap kepalanya macam aku mengusap kepala si cantik – kucingku di rumah.

kemudian cikgu liza memegang dan menghalakan mukaku ke mukanya. dia merenung mataku dalam-dalam. dia senyum-senyum unta.

“nah, mulai sekarang liza mahu abang jangan lagi curi-curi pandang, ya!” kami ketawa. gelihati. “liza dah bagi ubat mencuri pandang. abang dah rasa ubat itu. nikmat ‘kan?”

“lebih dari nikmat, cikgu. tak akan saya lupakan sepanjang hayat saya.”

kami berbual-bual. dia dalam keadaan melentang, aku meniarap di atas dadanya.

“sebenarnya, bang, liza perasan abang mencuri pandang ke arah liza setiap kali liza pulang dari sekolah atau dari mana-mana.”

“yakah?”

“liza saja pepura tidak tahu. dan liza lihat abang juga pepura baik. tunduk sambil menyiram pokok di halaman rumah abang. tapi, amboi mak, kerlingan mata abang tuhan saja yang tahu. betul tak?”

kami ketawa geli hati. aku rasa tersipu-sipu juga dengan penerangan cikgu liza. aku sama sekali tidak menyangka dia juga memerhatikan aku.

“tapi liza mahu tahu. macam mana mulanya abang boleh mencuri-curi pandang ke arah liza?”

“pada satu hari saya lihat cikgu sedang menjemur pakaian basuhan dan menyangkutnya pada jeriji pintu pagar halaman. cikgu menjingkit kerana tak sampai pada tempat yang tinggi.”

“dan baju tidur tigasuku liza terselak ke atas, ‘kan?”

“ketika itulah saya ternampak sebahagian paha cikgu. putih melepak. dan susu cikgu pula menongkat baju.”

sejak itu aku selalu membayangkan akan bentuk tubuhnya, payudaranya yang montok, punggungnya yang pejal, bibirnya yang nipis. aku selalu membayangkan kalaulah aku dapat memiliki keseluruhan cikgu liza, alangkah nikmatnya.

“abang nakal, ya. pandai berangan-angan,” cikgu liza ketawa.
“sakarang macam mana? abang dah lebih dari dapat.”

kami mengulit. bergumul.

tiba-tiba cikgu liza berkata: “liza mahu lagi, bang. pleeease. boleh ‘kan?” ditenungnya mataku dalam-dalam. seakan-akan merayu.

aku pula jadi terangsang serta-merta. aku rasa zakarku di dalam faraj cikgu liza mulai mengembang. beransur-ansur mengeras.

aku tidak bercakap banyak. aku tarik zakarku keluar dari farajnya. kemudian, aku menunggingkan cikgu liza. dia jadi dalam keadaan melutut di atas lututnya dan kedua-dua sikunya. punggungnya yang pejal itu terjungkit tinggi. aku renggangkan pahanya. lubang farajnya menganga. kesan-kesan basah dek air kami masih ada, tapi sudah kering sedikit.

aku paut pinggangnya dari belakang dengan tangan kiri. dengan tangan kanan pula aku masukkan zakarku perlahan-lahan ke dalam farajnya yang telah menganga itu. cikgu liza terteriak kecil.

“fuuuh…abang…”

kemudian, aku menolak seluruh zakarku hingga jauh ke dalam faraj cikgu liza. aku mulai menciau dari belakang. cikgu liza mengangkat punggungnya. sesekali aku membongkok di belakangnya dan menggentel-gentel puting nenennya yang telah keras.

semakin lama kami semakin berahi. amat berahi. laju. kian laju. faraj cikgu liza basah lagi. melicinkan kerjaku.

lima belas minit kemudian, cikgu liza berteriak. “abang…air liza dah mulai keluar. kuat-kuat, bang. laju, bang. lajuuuu…”

teriakannya semakin menggodam kemahuanku. aku pegang punggungnya dan terus menggodam farajnya dari belakang. laju. semakin laju.

“abaaang…”

“cikguuu…”

kami sudah sampai ke puncaknya. buat kali kedua. termengah-mengah. aku keluarkan zakarku dan kami baring terlentang di atas kusyen sofa di lantai. aku pegang faraj cikgu liza telah kuyup dan dia mengepal-ngepal pelir dan zakarku sama kuyupnya.

kemudian aku baring di atas dadanya. cikgu liza mengepit zakarku di celah kedua-dua pahanya. nafas kami mulai mengendur. kami saling senyum puas satu sama lain.

“abang, kali kedua itu tadi membuat liza semakin amat puas. liza tidak bohong. abang pandai melayan dan memuaskan kemahuan liza. kehausan liza selama ini terubat sekarang. abanglah doktornya bagi kegersangan batin liza.”

“hashim tidak bagikah?”

“dia cuma tahu liza menelentang dan dia lantak dari atas. itu saja. selepasa itu, dia berdengkur.”

kasihan, hati kecilku berkata. isteri secantik cikgu liza dibiarkan gersang oleh suaminya. walaupun sudah mempunyai dua orang anak remaja, cikgu liza masih menggiurkan.

“cikgu, saya tidak akan lupakan cikgu. lebih-lebih lagi permainan cikgu. saya jadi terangsang yang amat sangat.”

“dan bila-bila liza mahu lagi, boleh abang penuhi?”

aku tidak menjawab. sebaliknya aku menguli dia macam mamak restoran menguli tepung untuk dibuat canai.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience