829 Views |  Like

Nadia

Age when it happend: 17
Where it happened: In the House
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Ceritanya bermula dengan pengenalan watak utama secara ringkas,
Nadia, berumur 17 tahun ketika semua ini berlaku..
Mempunyai 7 orang abang dan dia anak bongsu dari 8 adik beradik. Nadia telah kehilangan Ibunya ketika masih bersekolah rendah lagi manakala ayahnya meninggal ketika dia berumur 16 tahun dan masih bersekolah..
Nadia dibesarkan dalam keadaan serba mewah, tinggal di Putrajaya dan disayangi oleh ketujuh2 abang2nya..

Dipendekkan cerita setelah setahun Nadia kehilangan ayahnya Nadia telah dibesarkan oleh abang2nya dan walaubagaimana pun perangai nya yg terlalu dimanja2kan telah menyababkan Nadia bersikap liar,
Sedang rutin harian berjalan seperti biasa dari hari ke hari, pada suatu hari abangnya yg sulung ‘Ramli’ tidak bekerja dan sedang menonton TV diruang tamu, Nadia yg baru balik dari sekolah terus naik keatas dan menuju kebilik.. Nadia menyalin pakaian nya dan hanya menggunakan Shortpants dan Singlet sahaja ketika dirumah (mungkin sudah menjadi kebiasannya begitu ketika ayahnya masih hidup)

Nadia mempunyai satu tabiat, dia suka melayari laman web lucah dan kadang2 suka membayangkan bagaimana rasanya disenggama, entah apa yang mendorong Nadia bersikap agak ganjil pada hari itu, ketika sedang menonton adegan2 lucah dia mula melakukan masturbasi, sehingga dia sendiri tidak sedar yang dia telah diperhatikan…
Shortpants getahnya dilonggarkan dengan tidak memakai apa2 pakaian dalam maka mudah la jari2nya melakukan tugas menggentel dan membelai cipapnya sendiri.
Sedang asyik dalam khayalan sendiri tiba2 pintu bilik nya dikuak, ketika itu baru Nadia sedar yang dia telah terlupa untuk mengunci pintu..Sedang Nadia Tergopoh gapah menarik seluarnya yang dilondeh sehingga ke peha dan membetulkan bajunya abangnya bertanya dalam nada suara yang mencurigakan. “Apa yang kau buat tadi abang dah perhatikan sejak dari mula lagi sayang…”
“Apa maksud abang?” “kau melancap tadi kan?” Nadia terasa malu yang amat sangat namun video lucah dikomputernya masih lagi belum sempat dimatikan, Nadia cuba untuk menutupnya tapi Abangnya bertindak pantas dengan memegang tangannya dan berkata “buat apa nak tutup lagi? kan adik dah tengok tadi?
Nak rasa ea macam yang kat dalam filem blue tu?”
Nadia terkejut dengan kata2 abgnya dan Nadia dapat menangkap yang abgnya didalam pengaruh alkohol setelah dapat mencium bau tersebut ketika abgnya rapat dengan nya.
Kesini kau, abg Nadia menarik Nadia ke Katil dan Cuba meneriak tetapi mulutnya dicekup “Nadia, baik kau diam! kau dah nak sangat melancapkan? meh! biar abg tolong kau” Nadia x mampu berbuat apa2 mungkin kerana nafsunya yang memang sudah lama ingin merasa bagaimana bersenggama jadi tidak ada Sedikit banthan pun yang dilakukn oleh nya:

Postponed dulu nanti sambung balik…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience