7979 Views |  Like

cikgu Rozita

Age when it happend: 12
Where it happened: rumah
Langauge: Bahasa melayu
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

nama aku amin aku seorang yang pemalu dan cerita yang aku ceritakan ini telah berlaku lebih kurang beberapa tahun yang lalu masa tu aku budak lagi so aku tengah gian ngan pompuan yg seksi n aku memang kuat melancap kat rumah. kat skola aku tu ade sorang cikgu yg seksi nama dia cikgu rozita rupa dia nak kata cantik memang cantik dan cun.dia mengajar subjek math badan masih solid dan bergetah walaupun dah nak masuk 40 tahun. aku selalu tegur dia dan selalu tolong dia sebab aku memang dah lama geram ngan tetek cikgu tu. punyalah besar sampai nak pengsan aku.rumah dia memang dekat ngan umah aku. nak dijadikan cerita petang tu aku ada koko kat skola . cikgu rozita suruh aku tolong dia kat rumah so aku ikut la dia. aku seorang pelajar yang pandai dan selalu cikgu minta tolong. sampai di rumah hanya kami berdua sahaja yang ada . tiba-tiba dengan pantasnya cikgu rozita menutup tingkap dan pintu rumahnya.dia terus membuka baju nya dan menampakkan teteknya yang putih melepak tu kerana kepenatan selepas bersukan. Masa cikgu paling ke depan, fulamakkkkk, cipap cikgu yang cantik tu buat batang saya macam nak patah. Tetek cikgu saya rasa macam nak hisap aje, sedap nampak… sambungku melihatkan keadaan Cikgu rozita.cikgu masuk ke dalam untuk menganti baju ku cekalkan hati, pergi ke arah pintu dan mula mengintai Cikgu rozita yang ada kat dalam, tengah buat apa, aku pun tak tahu. Fulamak, berderau darah aku, macam nak tercabut jantung rasanya melihatkan Cikgu rozita sedang berbogel di dalam biliknya.
Serta merta kemaluan aku mencanak. Aku hanya dapat melihat bahagian belakangnya sahaja, daripada hujung rambut sampailah ke tumit, semuanya jelas di penglihatan. Cikgu rozita sedang mengelap rambutnya yang basah. Inilah pertama kali aku melihat perempuan berbogel secara live, selalu tengok video aje. Terpaku aku di muka pintu melihatkan bentuk badan Cikgu rozita yang seksi, pinggang ramping, punggung yang montok serta kulit yang cerah sedang mengelap rambutnya. Terasa saja hendak diterkamkan cikgu matematik aku itu, tapi aku takut dituduh mencabul pulak nanti, tak ke naya.

Perlakuan Cikgu rozita terus memukau mata ku. Kadangkala, tuala itu di halakan ke celahan kangkangnya, lalu dilapkan. Kemuadian tuala itu dicampakkan ke atas katil. Secara tak disedari, Cikgu rozita memusingkan badannya ke arah pintu, tempat aku berdiri ,mengendap, untuk membuka pintu almari dan terpandanglah sekujur tubuh tanpa seurat benang pun yang hanya selama ini menjadi khayalanku sahaja. Buah dada Cikgu rozita yang menonjol segar kemerah-merahan itu sempat aku perhatikan, begitu juga dengan segitiga emas miliknya yang dijaga rapi dengan bulu yang tersusun kemas, semuanya sempat aku lihat. Di kala itu juga, Cikgu rozita terpandang arah pintu dan nampak aku sedang melihatnya, dan ¡K.

Hei !!! sergahnya. Lalu menutupkan bahagian tubuhnya dengan kain yang sempat dicapai dari almari.

Aku terkejut, terus lari meninggalkan tempat itu. Aku terus ke bilik air. Aku diam di situ hingga kemaluan aku mengedur, sebelum kencing. Mana boleh kencing masa kemaluan tengah keras.

Selepas selesai, perlahan-lahan aku keluar, aku dapati pintu biliknya bertutup rapat. Mungkin Cikgu rozita ada kat dalam lagi. Malu kut, aku pun malu bila dapat tahu dia tahu aku mengendapnya. Aku terus ke ruang tamu semula. Hajat hati aku nak terus balik, redah hujan, takut Cikgu rozita marah sebab mengendap dia tadi. Tapi, baju seluar aku ada kat dia, tak kering lagi. Aku tak tahu mana dia letak, kalau tahu aku ambil dan terus blah. Nak tak nak, aku duduklah di situ menantikan segala kemungkinan.

Tak lama kemudian, Cikgu rozita pun datang. Dia berkain batik dengan kemeja lengan pendek agaknya dia baru nak mandi kot. Wajahnya tak senyum, tak pula menampakkan tanda nak marah. Dia duduk depan aku, sempat juga aku mengerling ke arah pangkal buah dadanya yang putih itu.Dia merenung tepat ke arah mataku. Aku takut, lalu mengalihkan pandangan.

amin !!.. tegurnya dengan nada yang agak tinggi. Aku menoleh menantikan ayat yang akan keluar dari mulut yang kecil berbibir munggil itu.

Dah lama Amin ada kat pintu tu ?

Minta maaf cikgu… balasku lemah, tunduk mengakui kesalahan.

Saya tanya, dah lama ke Amin tengok cikgu masa dalam bilik tadi ?.. dia mengulangi semula soalan itu.

Lama le juga

Amin nampak le apa yang cikgu buat ? aku mengangguk lemah.

Maafkan saya cikgu

Amin ¡K. Amin ¡K. kenapalah Amin mengendap cikgu ? nada suara Cikgu rozita kembali lembut.

Saya tak sengaja, bukan nak mengendap, tapi pintu tu yang tak rapat ¡K

Salah cikgu juga sebab tak tutup pintu tadi balasnya.

Cikgu rozita macam tak marah aje, aku pandang wajahnya yang ayu itu, terpancar kejernihan di wajahnya. Aku hanya mampu tersengih aje bila dia senyum sambil menggelengkan kepalanya.Aku jadi terkejut.Cikgu rozita langsung tak malu dalam hati ku..Aku terus menuju keruang tamu dan terdengar bunyi air paip.Bermakna cikgu rozita nak mandi ni”min…kamu tak nak mandi ke?””Tak apalah cikgu.”Mari sini tolong saya sekejap”teriak cikgu rozita Aku pun terus menuju kebiliknya….berdebar aku bila nampak cikgu mandi telanjang dengan tidak tutup pintu bilik air.Aku jadi tersipu sipu dan agak malu.Aku pun keluar “Dengan malu malu aku menghampirinya.Aku jadi tak tentu haladibuatnya.Semua tuboh cikgu aku nampak.teteknay …pukinya pun aku dahnampak.”Min buka laci tu ada sabun “aku pun ambil sabun tu dan menghulurkanpadanya sambil memandang kearah lain.”Hei..Min tengoklah sini..”Semasa aku menghulurkan sabun tucikgurozita terus menarik tangan aku masok keBilik air tu.Habis semuabasah baju aku…cikgu memeluk aku dengan erat sekali di bawah pancutan air.”Min mandilah sekali “Min mandilah sekali dengan cikgu ya”katanya sambil membuka baju aku..Masa tu butoh aku dah mula menegang.”Bukak lah seluar tu Min” Dngan malu aku pun membuka seluaraku yang dah basah tu.Apa lagi menonjollah keluar butoh aku tuuu.”EEEEdah tegangbutoh Man …”dengan rakusnya cikgu terus memegang butoh dan mejilatnya Aku rasa geli dan menggigil sambil memegang kedua dua bahu cikgu rozita.”Sedap tak amin kena lancap”aku mengangguk.Aku memberanikan diri memegang tetek cikgu.Cikgu terus menghalakan teteknya kemuka ku.”Amin..hisap tetek cikgu..”sambil tangan terus melancap butoh aku.”Oh..amin sedapnya..”cikgu terus memaut badan aku ajak dudok.Cikgu rozita memalingkan badan nya dan mengulum butoh aku .Aku betul betul sedap..cikgu melekapkan pukinya dimulut ku.”Min …hisaplah..cikgu punya tu…”katanya.Aku pun tungu apa lagi..itulah pertama kali aku tengok perempuan telanjang aku rasa batang aku macam nak terbang je.Apalagimenjilat pantat.Macam macam rasaada .Masin ..payau .Sedap juga pantat kata hati ku.”Oh Min….dahlah bangun,naik atas katil ya…”pintanya.Aku lihat muka cikgu merah padam.”Nanti basahlah tilam tu”kata ku.Cikgu terus menarik tangan ku naikkeatas katil.”Min…hisap tetek cikgu lagi” aku menghisap tetek cikgu.Puting tetek cikgu dah mula naik.Tangan cikgu tak lepas lepas memegang butoh aku.Tanpa disuroh aku menghisap pantat cikgu sekali lagi.Aku menjilat jilat dicelah pantat
cikgu,aku menjolok pantat cikgu dengan jari dia betul betul sedap…..”Min.dahlah mari main””Cikgu saya takut..””Apa nak ditakutkan “Cikgu memegang butoh aku dan menhalakan kepantatnya…”Min…tekan Man..”cikgu memaut rapat badan aku..Aku terasa butoh aku masuk agak sakit masuk kedalam pantatnya.Terasa butoh aku macam diramas ramas didalam pantat. aku pun memancutkan air mani aku ke dalam pantat cikgu”amin…cikgu dah tak tahan lagi ni Ooooooo sedapnya..Min””Aduh ..Min sedapnya….”cikgu pelok badan ku sekuat kuatnyasambil mengangkat punggongnya.”OH..Amin cepat Min..Cikgu dah Min….Oooooooo”Aku terus menarik butoh aku sikit dan menolak masuk .Aku lihat muka cikgu berpeluh “Cikgu….ooo sedapnya cikgu “sambil terus menekan butoh ku kedalam pantatnya dan memancutkan air maniku.”Min…dah lah ..keluarkan”Aku mencabut keluar butoh aku…..”. ku pun menghisap puki cikgu sambil meramas tetek cikgu dan menjolok pantat cikgu dengan laju.aku pancutkan air mani aku ke muka cikgu dan badannya aku menyuruh cikgu menghisap batang ku dan aku memancutkan air maniku ke mulutnya.selepas kejadian itu cikgu sering mengajak aku ke rumahnya.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience