6249 Views |  1

Sara Pegawai Bank

Age when it happend: 40++
Where it happened: Hotel pinggir Danau Toba
Langauge: melayu
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Perkenalan kami bermula apabila aku berhasrat membuat pinjaman bank suatu masa dahulu. Selain dari pekerjaan tetapku dalam Government Sector aku juga menjalankan perniagaan yang diurus oleh kedua isteriku. Perempuan bernama Sara itu pula merupakan salah seorang pegawai dalam urusan pinjam meminjam di salah sebuah institusi kewangan yang terletak di negeri selatan tanahair.
“Jadi kedua orang ni isteri En Hadi lah ya…”Katanya ketika menyemak borang dan membelek-belek dokumen dalam fail pemohonan pinjaman. Aku mengangguk tanda mengiayakan soalannya. Itulah soalan pertama yang aku kira menjadi titik permulaan perkenalan kami.
“Untung dia orang ya!, dah ada bisness sendiri” katanya memuji.
“Alah sikit-sikitlah Cik Sara… baru belajar. Kalau lulus pinjaman ni boleh lah besarkan sedikit perniagaan keluarga tu…”Aku menjawab merendah diri. Aku tak tahu lagi dia isteri orang, bujangan atau andartu. Lihat wajahnya seperti menjangkau 30an. Sengaja aku panggil dia ‘cik’ biar kembang hatinya disangka orang muda.
“Apalah agaknya ilmu berpoligami dan berjaya ni ya…?” katanya melawak.
“Jawapannya pendek sahaja tetapi huraiannya panjang…”Jawabku bersahaja. Sara ketawa tetapi aku tak pasti dia gelihati atau meragui jawapanku. Cepat-cepat aku cover balik jawapanku “Kalau nak tahu saya boleh beri semua tips tu tetapi kena sesuai dengan tempat lah!. Apa kata saya belanja Cik Sarah makan tengahari dulu sebab dah masuk waktu rehat ni…”
Lebihkurang begitulah babak perkenalan sebelum akhirnya aku berjaya merancang percutian berdua ke Medan, Sumatera, Indonesia pada bulan Disember lalu. Sama-sama jaga line, tidak mahu tertangkap basah dalam hotel di negara sendiri. Di luar negeri tidak ada manusia mengetahui status kerana kami ‘wisatawan’ atau pelancong.
Lebih sebulan aku membayangkan dan merangka teknik untuk memujuk janda beranak dua ini melakukan hubungan seks dalam percutian kami nanti. Walaupun sudah mesra dan saling berhubung melalui telefon bimbit kami masih menjaga tatasusila persahabatan. Aku meletakkan tarafnya sebagai seorang pegawai bank yang boleh menjejas persoalan kewangan perniagaan isteri-isteriku.
Dalam pesawat penerbangan AirAsia yang berlepas dari LCCT step pertama ku mulakan dengan cakap lentok hamper ketelinga, berbisik pura-pura tidak mahu penumpang dengar perbualan kami. Dia tidak membantah. Malah kalau keterlaluan usikanku dia sudah berani mencubit pehaku. Dalam teksi sewa dari lapangan terbang Polonia, Medan menuju ke Danau Toba aku masuk step dua. Sambil bercerita melihat persekitaran aku cekalkan hati untuk menggenggam tangannya. Ternyata dia tidak menghiraukan malah melentokkan kepala ke bahuku. ‘kegatalan membuak buak’ bisik hatiku. Hatiku terasa lapang. Biarpun jalan ke puncak Banjaran Barisan yang mengelilingi Danau Toba berliku seribu liku, jalan untuk naik ke gunung kembar milik Sara lurus terbentang, mudah dikangkang!
“Kita sewa 1 bilik aja ya… jimat sedikit belanja!” Aku pura-pura bertanya sebaik mencecah kaki ke Niagara Hotel, Parapat. Masih berlagak sopan dan takut-takut untuk tidur berdua konon!. Sara mengangguk dengan wajah serius. Tak ku tahu apa yang terbuku dalam kotak fikirannya.
Masuk sahaja dalam bilik dengan diiringi petugas yang menatang dulang berisi air dia menghempaskan punggung ke tilam. Menguji keempukan tilam agaknya!. Kelihatan punggung pejalnya melantun tercecah ke tilam empuk berspring di hotel lima bintang itu. Sebaik sahaja pintu ditutup dan tinggal hanya kami berdua dia merebahkan tubuhnya memejamkan mata dengan tangan mendepa mengadap langit.
Aku serba salah. Mahu mandi dahulukah atau membuka baju… Melihat wanita terbaring mendepa di katil dengan baju sedikit tersingkap membuat senjata di kelengkangku berdenyut-denyut. Tanpa disuruh langkah kakiku membawa tubuhku rebah disisinya dengan menindih ringan tangan kirinya.
“Penat sayang?”bisik ku masih takut-takut. Dia membuka mata perlahan dan merenung aku. Aku balas tenungan matanya.
“Sayang!!”dia mengulang panggilanku dengan nada mengejek! “Tadi macam nak sewa bilik asing-asing konon! Dah tahu pergi berdua sampai jauh-jauh macam ni masih nak berlagak alim lagi….!!!”Sara mencebik, sambil mengiring mengadap aku. Tidak ku duga sama sekali tangan kanannya berani meyentuh bonjolan keras di seluarku.
“Ni dah kenapa ni?”katanya sambil mengusap-usap bonjolan celah kelengkang ku yang keras berdenyut. Aku tergamam memdengar kata-katanya. Rupanya selama ini aku yang jual mahal!!. Usapan mesra senjata sulit yang menegang di bawah pusat menamatkan tabir-tabir hormatku pada Sara selama ini. Langsir maluku terbuang jatuh sayup tertinggal di Malaysia.
Kertas kerja step satu sampai step seratus yang bermain dalam kotak fikiran selama ini terbakar hangus. Semua itu sudah tidak perlu lagi. Pelanduk sudah tidak perlu diburu, diperangkap, dijerat, disembelih, diuli dengan rempah ratus lagi. Gulai pelanduk sudah terhidang diatas meja…. Siap untuk dimakan! Siap untuk diratah semahu-mahunya!!
Aku cium pipi Sara bertubi-tubi. Aku belay rambutnya dan ku kucup-kucup bibirnya. Sara merelakannya tanpa bantahan malah menyambut dengan hangat kucupanku. Dengan bibir yang ada sisa-sisa lipstick dia gigit kemam-kemam mesra ulas bibir dan mengulum lidahku membuat jiwaku bagaikan terbang melayang tidak jijak di bumi nyata….
Aku merayapkan tangan meraba-raba bahagian dadanya yang selama ini menjadi bahan renungan ku dalam diam. Tidak puas meraba dari luar tanganku merayap masuk dalam T-shirt yang dipakainya. Kelembutan buah dada Sara sudah dapat aku rasakan tanpa berlapik. Sara mengiringkan tubuh meraba bahagian belakang badan untuk melucutkan coli yang dipakainya. Coli yang mencengkam buah dada sudah longgar. Tanganku makin bebas meraba buah dada tanpa sarung itu…
Mata Sara terpejam membiarkan bibirku mengucup bibirnya dan tanganku bermain dengan buah dadanya. Aku menarik sedikit membetulkan tubuhnya yang terbaring di pertengahan katil. Seluar ku lucutkan memperlihatkan batang zakar yang sudah membengkak keras. Begitu juga baju kemeja dan baju panasku. Dengan berbogel, aksi lagak spider man, perlahan-lahan Aku merangkak naik kekatil membuka cangkok zip seluar Sara dan melorotkannya. Ku peluk tubuh Sara dengan begitu mesra sekali. Sara membalas dengan mendakap tubuhku erat. Terasa begitu sayang sekali aku pada janda beranak dua itu.
Sara menggerakkan pahanya sedikit. Mungkin terasa sakit dengan tujahan batang zakar aku yang semakin kuat tertekan di pahanya. Perlahan-lahan Aku buka kemeja-T Sara, diikuti dengan coli berwarna merah jambu berbunga-bunga yang dilonggarkannya sebentar tadi. Bibirku merapati bibir Sara dan kami lakukan adengan kucupan mesra berahi. Kucupan perlahan penuh kasih sayang sambil ganti berganti mengulum lidah. Kedengaran sedikiti suara dengusan manja dari celah-celah bibir Sara. Terasa begitu mengasyikkan kuluman lidah kami petang itu.
Perlahan-lahan tangan mukaku bergerak ke bawah dan berhenti di kedua bonjolan gunung payung Sara. Buah dada Sara tidaklah sebesar mana tetapi terasa kenyal, enak untuk diramas. Putingnya berwarna merah kehitaman sudah tersembul keluar. Pasti sudah puas dihisap oleh kedua anaknya yang kini berusia tiga dan lima tahun. Suara dengusan manja Sara semakin kedengaran bila buah dada yang montok dan gebu itu menjadi bahan hisapan ku pula. Putingnya ku permainkan dengan hujung lidah membuat mata Sara semakin layu. Jiwanya sudah hanyut apabila nyonyotan lembut mulutku menyeri lembut buah dadanya.
Mukaku turun kebawah lagi. Kedua lutut Sara ku dirikan dengan posisi mengangkang. Dengan cara itu jelas kelihat kemaluan Sara tanpa lindungan. Bibir kemaluan Sara tidaklah setembam mana. Lebih tembam lagi milik isteri pertamaku. Alur kemaluannya memanjang ke bawah. Warnanya lebih cerah berbanding warna bibir kemaluan isteri pertama dan keduaku. Bulu ari-arinya agak jarang dan halus. Mungkin bulu itu tidak pernah di cukur semenjak tumbuh waktu belasan tahun. asa sahaja
Sudah puas aku membelek-belek kemaluan Sara seperti beruk menyelak bulu mencari kutu aku datangkan pula lidahku ke liang nikmat itu. Jilat bibir kanan, bibir kiri, tengah alur, kuis kelentit, tekan kelentit. Semua tugasanitu lidahku lakukan.
“ Emmmm! Ooooo……Sedapnya abang!” suara manja Sara kedengaran membayangkan kelazatan batiniah bila menerima jilatan di kemaluannya. Air likat membasahi kemaluannya dan lidahku. Tanpa gelid an jijik ku telan berulang kali lelehan air yang memenuhi lidahku. Mata Sara semakin layu.
“Sudahlah Abang! Masukkanlah kepala cendawan abang tu! Dah tak tahan lagi menanti rasanya…”Sara bersuara manja merengek-rengek minta disetubuhi.
Aku menggerakkan tubuhku naik keatas dan menegakkan kepala zakar yang keras itu di celah kedua pelipat kemaluannya.
Terasa alur lurah kemaluan Sara yang basah, licin sedia dimasuki dan hangat. Aku cuba menolaknya dengan perlahan-lahan, alunan sentimental tetapi Sara mengayak pinggulnya naik menyebabkan batang zakarku terpacak menegak kedalam kemaluannya. Pegawai bank ini gelojoh juga! Bisik hati kecilku.
Pahanya bergerak-gerak apabila terasa seluruh batang zakar Aku yang keras itu menekan alur kemaluannya yang basah. Sara menggerakkan punggungnya ke atas dan ke bawah menyebabkan seluruh batang zakar ku bergesel di sepanjang alur rekahan kemaluannya. Batang keras itu menggelungsur ke atas dan ke bawah di sepanjang alur kemaluan yang terasa hangat itu. Geselan itu berterusan sambil tanganku terus meramas buah dada Sara yang montok gebu.
Sara terus merengek dengan suara yang manja sambil punggungnya bergerak sama mengikut rentak geselan. Batang zakar ku menjalankan tugas tanpa diarah. Turun naik tidak berhenti-henti. Selagi boleh tolak…tolak. Sudah tolak tarik lagi.Tangan Aku meramas buah dada ranum mekar membonjol didada dengan tidak ada puasnya.
Sesekali tangan kiriku mencengkam belakang punggung Sara yang gebu sambil menolak dan menarik meneruskan geselan senjata sulit dengan penuh syahwat. Sara terus merengek dengan penuh manja dan membiarkan punggungnya bergerak mengikut rentak geselan batang zakar Aku di celah alur kemaluannya.
“Sara suka tak?……” bisikku sambil menarik lebih kuat sedikit punggung Sara ke arah batang zakar yang ku tekan. Sara tidak menjawab. Matanya terpejam erat. Hanya dengusan nafasnya kedengaran. Tangannya memeluk erat pinggangku.
Rengekan manja Sara berterusan bertambah kuat apabila aku menghayun punggungku semakin laju.
“Best tak? Sara sakit ya!” Aku terus mengusik Sara. Tangan Sara mencubit belakang badanku. Ku angkat punggungnya menyebabkan kepala zakar menojah sudut atas lubang kemaluan Sara yang sempit itu.
“Oouccchhhh……. …ooooo…..Sara tak tahan” rengekan Sara sambil terus menerus merangkul leher Aku dan mengulum lidahku dengan rakus.Kemudian diteruskan mengayak punggung untuk menikmati lebih gesekan pada dinding kiri dan kanan pada celah alur yang hangat dan lencun itu.
“Sara dah keluar sedikit… tapi Sara nak lagi!” bisiknya. Patutlah aku rasa kemaluannya tambah basah dan licin! Rupanya dia sudah keluar air mani!
Bahagian alat sulitnya terasa begitu hangat dan ghairahnya meningkat akibat geselan berahi yang merangsangkan bertubi-tubi.. Kepala zakar yang kembang dan keras itu dibiarkan tersepit dilubang yang hangat itu.
Sorong Tarik! sorong! tarik! sorong! tarik! sorong! tarik!
Aku teringat pantun anak-anak di sekolah waktu kecil dahulu
Sorong konek tarik konek
Suruh berhenti mana mahu
Sedap abang sedap adik
Jadi anak belum tahu.
Bibirku mula mencari bibir Sara yang terlepas sebentar tadi dan kami berkucupan dengan hangat penuh kasih sayang. Aku terus menggerak-gerakkan kepala zakarnya di pintu lubang kemaluan Sara yang sempit dan hangat itu. Biji halus di sudut atas kemaluan Sara bergsel semakin kuat dengan kepala zakar Aku. Lidahnya dikulum oelah Sara dengan begitu rakus sekali walaupun mulutnya merengek-rengek manja. Sara terus merengek-rengek apabila kepala zakar Aku yang keras itu mengesel biji halus yang sangat sensitif di sudut atas kemaluannya.
Tiba-tiba Sara menggerip kakiku dan kemaluannya terasa mengemut zakarku. Aku kegelian dan berusaha menahan diri dari terpancut.
“Sara dah nak klimaks! Abang bantu Sara Abang… Abang! OOwwww! AArggghhhhhh!” Sara merengek tidak tentu arah. Pinggangku di peluk makin kuat. Kakiku di kepit makin rapat. Kemutan kemaluannya mencengkam bagai mahu memutuskan batang tegangku. Aku mendiamkan diri. Membiarkan Sara menggelepar seorang diri dibawah tindihan kemaluanku. Walaupun sudah beristeri dua, belum pernah aku lalui pengalaman sehebat ini bila pasanganku mahu klimaks.
“AAAArrrgggghhhhh!”Sara menjerit. Pastinya air nikmatnya sudah memancut keluar. Dapat aku rasakan anggota bawah pusatnya bergerak-gerak bagai ikan tercungap-cungap mahu mati. Rangkulannya melemah. Sepitan kakinya kian longgar. situasi
“Sara tak tahan…… abang teruskanlah!”bisiknya lemah. Aku berdiam diri seketika. Mana mungkin aku bertarung sendirian kalau Sara sudah puas. Aku menekan kemaluanku sebentar kemudian meneruskannya dengan mendayung laju di pintu lubang kemaluannya.
“Rapat kaki sayang!”Bisikku. Sara tidak membantah. Dengan situasi senjata sulit lebih tersepit, pergerakan pinggul terbatas mudah benar aku menuju inzal.
“Abang dah dekat Sara! Kemut sayang! Kemut! Kemut cepat!!” Bisikku untuk mendapat bantuan Sara yang sudah keletihan. Dapat aku rasakan air maniku terpancut memasuki ruang rahim Sara. Cotar hikmat ku bergetar-getar menitiskan air mani.
“Abang jahat! Pancut kat dalam!”Bisik Sara sambil membuka mata seketika, mencubit pinggulku sedikit sebelum memejamkan kelopak matanya semula. Aku tidak menjawab. Sara mengangkangkan kaki menyuruhku menarik senjata yang sudah kurang mengerasnya. Aku berbaring disisinya sambil mengusap rambut panjang paras bawah bahunya.
“Maafkan abang sayang. Milik sayang sedap sangat sampai abang tak sempat cabut masa nak terpancut tadi. Abang janji akan bertanggungjawab, ok…” aku berbisik mendamaikan hatinya sambil menongkat kepala pada bantal.
“Baiknya abang ni. Tu yang buat Sara sayang kat abang sangat-sangat.”Sara berbisik sambil tersenyum.”Tak apalah bang. abang jangan takut. Sara dah suntik perancang keluarga seminggu sebelum kita datang sini…” sambung Sara sambil mengiring memeluk pinggangku.
Aku mengusap rambut Sara. Dalam hatiku kagum sekali terhadap Sara. Sebagai Pegawai Bank…. dia bijak meramal masa depannya. Sebentar kemudian aku terdengar suara Sara berdengkur lembut perlahan.
Bagi makluman para pembaca kisah nyata ini, setiap hujung tahun aku akan keluar negeri untuk merehatkan minda. Bagi merealisasi percutian jadi lebih ceria aku memerlukan wanita dan perempuan yang sudi menemaniku dalam percutian hujung tahun tersebut. Jika berminat untuk melancong bersama ku sila hubungi melalui jakakursani@gmail.com atau jkursani@yahoo.com Aku berjanji akan menanggung segala kos perjalanan, penginapan dan makan minum. Perempuan / wanita tidak kira status dan usia sahaja tau!! Tidak kira paras rupa, semua sudi ku terima asal sahaja tidak berhalangan untuk berasmara diranjang…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience