859 Views |  1

Aku Tetap Mencintai Mu – MGI

Age when it happend: 21
Where it happened: Rumah Sepupu Dia
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 10
Category: Straight

Cinta kami terhalang kerana keluarga, walaupun pada awalnya mereka merestui. Itulah takdir, kalau tak ada jodoh memang tak kesampaian. Tapi dia adalah cinta pertama dan terakhir Za. Mungkin silap kami juga kerana terlalu ghairah bercinta dan tidak mengindahkan suasana dan pemerhatian orang lain.

Cinta kami berputik setelah dia berangkat ke luar negara untuk menyambung pelajaran di salah sebuah universiti di Amerika. Walaupun dia dari keluarga kurang berada, tetapi semangat dan kecekalannya, dia ditawarkan biasiswa penuh. Sebagai rakan sekampung, aku bangga dengan kejayaannya.

Semasa di sana dia selalu mengutus surat dan dari situlah Za tahu dia menaruh perasaan terhadap Za. Tetapi Za agak curiga untuk menerima nya terus. Maklumlah dia sekarang di luar negara dan aku pula masih gadis kampung. Namum segalanya berubah bila dia balik bercuti musim panas tahun kedua. Dia hadiahkan sebatang pen dengan ukiran nama Za (walaupun ejaannya salah). Lagu “Heaven” oleh Brian Adam akan sentiasa menjadi nostalgia.

Sekembalinya dia ke tanah air setelah tamat pengajian, cinta kami terus utuh. Kami berjanji untuk menyemai cinta kami hingga akhir hayat. Aku sebagai bakal seorang ustazah sanggup menggadai harga diri demi cinta Za kepadanya.

Masih segar dalam ingatan Za, bagaimana beraninya Za mendakap dan bercium dengannya semasa dalam bas ekspress ke KL. Masa tu dia ke KL untuk temuduga kerja dan Zaa kembali ke Kolej. Sungguh indah malam tersebut. Semasa sampai di Pudu Raya, dia lafazkan nak menisterikan Za, dan Za cakap kalau boleh cepat-cepat untuk kita terus menikmati keindahan itu.

Segalanya bertukar apabila Za menyambut harilahir bersamanya di rumah mertua sepupunya. Itulah kali pertama Za tidur bersamanya walaupun kami belum diikat sebarang suami isteri. Namun Za relakan kerana cinta Za kepadanya. Walaupun pengalaman pertama Za tidak begitu ‘seronok’ seperti kebanyakan cerita di sini, ianya tetap menjadi ingatan abadi.

Setelah pengalaman itu, kami selalu ‘bercuti’ bersama ke merata tempat – PCB, Teluk Cempedak, Kemaman, Batu Buruk, dsb. Masih ingat bagaimana dia merakamkan aksi kami semasa di Hotel di Batu Buruk. Agak kelakar, kerana dia menggunakan ‘self-timer’ untuk merakam posisi-posisi aksi, termasuklah aksi Za mengulum, Za di bawah, Za di atas, dia menjilat. Tengkuk dan dada Za dipenuhi dengan ‘lovebite’ selepas sesi tersebut. Jenuh Za bermekap untuk menutup kesan tersebut dari dilihat ahli keluarga. Tapi adik lelaki Za perasan.

Kemanisan tersebut tak kekal setelah Za dipaksa kawin dengan pemuda pilihan ayah, walaupun ibu masih memihak Za untuk memilihnya. Masih terbayang bagaimana ayah Za bergaduh dengan dia disebuah restoran di bandar KT.

Walaupun Za sudah beberapa bulan diijabkabulkan dengan pemudaa tersebut, Za tak serahkan tubuh Za hingga kes Za dihadapkan ke mahkamah. Za sungguh memerlukan dia pada waktu itu, namun dia terus menyepi. Mungkin dia sudah berputus harap. Akhirnya Za reda, dan membenarkan tubuh Za diperkosa oleh seorang lelaki lain bergelar suami.

Dia hanya menalifon sekali setelah Za sudah mempunyai anak. Harapan Za untuk bertemu dengan nya hampa kerana dia ditugaskan ke luarnegara lagi.

Sayang, Za masih mencintai mu untuk selamanya. Kalau Sayang terbaca nukilan ini, tolonglah hubungi Za.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience