2358 Views |  1

cikgu liza sayang

Age when it happend: 35
Where it happened: cikgu liza's living room
Langauge: bahasa malaysia
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

“jangan jeling-jeling saja, bang,” cikgu liza menegur sambil meletak kopi hangat 3-dalam-1. dia membongkok sedikit ketika meletakkan segelas minum hangat itu di atas meja di hadapanku. bahagian atas baju kekupunya terkuak sedikit. dan terserlah pangkal payudaranya yang cerah melepak lagi mengkal. aku tergumam beberapa ketika dengan apa yang aku lihat.

aku terperasan cikgu liza memandang aku walaupun dia kelihatan menunduk.

“abang suka kopi 3-dalam-1 ‘kan? atau abang mahu liza hidangkan yang lain kot?”

aku segera mencelah untuk menutup rasa kekokku. “kopi 3-dalam-1 pun boleh juga, cikgu,” aku menjawab teragak-agak. mata kami bertembung.

cikgu liza senyum kambing. ada tanda-tanda menyindir pada nada suara dan bibirnya. seperti mengejek. aku balas senyuman itu tanpa memahami maksud senyumannya.

“tak apalah, bang. liza bagi abang yang ini. abang pasti suka.” dalam beberapa saat saja cikgu liza melucutkan bahagian atas baju kekupunya. dia tidak memakai beha/kutang. dia mengeluarkan kedua tangannya dari lengan baju. dan terserlah sepasang payudaranya yang mengkal. putingnya kelihatan kecoklatan dan keras.

aku semakin gumam di sofa empuk. seperti kehilangan punca. mataku terpaku pada payudara cikgu liza yang menggiurkan. cikgu liza rapat padaku. dia merangkul kepalaku.dia sengaja melekapkan mukaku pada payudaranya.

“ini untuk abang. lakukanlah, bang. jangan ragu. liza mahukan abang sepertimana liza tahu abang juga mahukan liza.”

tanpa membuang banyak masa aku menarik rapat pinggang cikgu liza. aku ramas-ramas lembut payudaranya. aku kolom dan nyonyot putingnya. semakin lama semakin mengeras. cikgu liza mengeluh. kesedapn.

“bang, sedap, bang. abang pandai nyonyot ya.”

aku berdiri. kami berpelukan. rapat, erat. aku menjilat lehernya macam kucing menjilat/memandikan anak-anaknya yang masih kecil. sesekali aku menghembus perlahan dan lembut ke dalam lubang telinganya.

“abang…abaaang…liza gelilah, bang. abaaang.” cikgu liza cuba memalingkan mukanya ke kiri dan ke kanan untuk mengelakkan hembusanku. aku merapatkan lagi tubuhnya padaku.

aku tidak endahkannya. aku kolom dan menghisap pula lidahnya. cikgu liza membalas serentak seirama dengan hisapan dan nyonyotanku. aku gigit-gigit manja kuping telinganya. aku kepal-kepal punggungya yang pejal.

kepala cikgu liza terdongak ke belakang dengan jilatan-jilatan aku, dengan gigitan-gigitan aku,dengan tiupan lembutku. aku tidak henti-henti meramas nenennya, memicit-micit putingya dan menyonyot puting itu. cikgu liza mendesah. nafasnya kian pantas. dia segera menanggalkan baju-T aku. aku pula melucutkan baju kekupunya yang sejak tadi tersadai pada paras pinggangnya. aku kepal-kepal punggungnya.

kemudian dia melutut. dengan pantas dia melucutkan seluar dan celana dalamku. dia memegang zakarku yang sejak tadi telahpun tegak mengeras. dia kolom kepala zakarku. sesekali dia memainkan lidahnya pada hujung zakarku. aku terasa nyilu. aku pegang kepalanya kuat-kuat seperti orang sedang memicit-micit kepala dek sangking nyilunya.

“cikgu…cikgu…nyilu, cikgu. ohh…”

aku tidak tahan. aku dirikan cikgu liza. aku kuakkan sedikit pahanya. jejariku merayau ke celah pahanya, terus mencari farajnya yang sudahpun basah. aku menggentel-gentel kelentitnya. sesekali aku masukkan jariku perlahan-lahan ke dalam lubang farajnya. cikgu liza geli-geleman. terasa jariku dikemut. aku jadi semakin terangsang.

perlahan-lahan aku rebahkan cikgu liza ke atas permaidani tebal biru yang terbentang di hadapan sofa. dia menelentang. aku depangkan tangannya ke atas. payudaranya kelihatan amat montok. dia mengangkang. tundunnya bagaikan apam balik. bersih. tidak ada rambut ari-ari. basah. licin.

aku melutut di celah kangkangannya. kami saling pandang memandang. senyum. pandangan dan senyuman yang mengundang.

“jangan tunggu-tunggu lagi, bang. teruskan,” cikgu liza meminta.

sekarang, aku seperti merangkak di celah kakinya yang dibuka luas. aku jilat farajnya. aku nyonyot kelentitnya berulangkali. punggungnya terangkat kerana kegelian. cikgu liza seperti tidak sabar. dia mencapai zakarku yang berdenyut-denyut nyilu. dia halakan zakarku ke mulut farajnya. kemudian, dia memasukkan zakarku ke dalam farajnya. serentak dengan itu juga aku membenamkan perlahan-lahan zakarku terus ke dalam farajnya yang sudah basah sejak awal tadi.

jantungku berdegup kencang. mula-mula aku sorong-tarik zakarku perlahan-lahan. aku sengaja tidak mahu terburu-buru. aku mahu kenikmatan itu dirasakan bersama. supaya sama-sama puas.

setiap kali aku membenamkan zakarku setiap kali itu juga cikgu liza mengangkat punggungnya. aku terus terangsang. aku rebahkan tubuhku ke atas tubuhnya. sekarang tubuh kami menjadi satu. cikgu liza merangkul leherku. kami saling kucup mengucup. kolom mengolom lidah. dengan rakus. aku ramas-ramas payudaranya. dia terus mengangkat-angkat punggungnya. kemudian, cikgu liza memaut pinggangku dengan kedua belah kaki dengan kuat.

“abang. hayun kuat-kuat, bang. hayun, bang. hayun. ohh, sedapnya, bang. sedap. abaaang…”

aku semakin rapatkan tubuh cikgu liza pada tubuhku. kami berpelukan kuat. bagaikan tidak mahu melepaskan satu sama lain. hanya punggungku turun naik apabila aku menusuk zakarku ke dalam farajnya, mengeluarkan dan memasukkannya semula. faraj cikgu liza kuyup.

kelecak kelecik, kelecak kelecik bunyinya. licin. faraj cikgu liza mengemut zakarku. tidak henti-henti.

aku tidak banyak cakap. tetapi terus memainkan perananku dengan sungguh-sungguh.

tiba-tiba cikgu liza mereggang rambutku. dia terngadah. seluruh tubuhnya kejang. pautan kedua belah kakinya semakin kuat pada pinggangku.

“abang…abang…liza…liza nak keluar, bang. liza nak keluar. abaaang…”

aku terus mengasak. semakin laju. kian kuat. kelecak kelecik, kelecak kelecik bunyi air pekat pada zakarku dan faraj cikgu liza

“cikgu…saya juga nak keluar, cikgu. cikguuu…”

“keluarkan, bang. keluarkan ke dalam faraj liza. abang…ohh…liza mahu nikmati air abang. abaaang… air liza dah keluar, bang. air liza dah keluar. abaaang…”

“ya, ya, saya dapat rasakan air cikgu. cikgu…air saya nak keluar, cikgu…” tiba-tiba airku memancut kuat ke dalam faraj cikgu liza.

“cikguuu…”

“wah, air abang panas, ya. liza rasa sungguh sedap, bang. menyegarkan. liza puas.”

“cikgu pun apa kurangnya. hebat. kadang-kadang saya terasa macam nak tewas. terutama sekali ketika cikgu tarik pinggang saya dan mengemut. waaah…”

aku baring di atas tubuh cikgu liza. kami terus kucup mengucup. aku belai rambutnya. aku gentel, aku nyonyot putingnya. cikgu liza memandangku dengan sayang. matanya bersinar-sinar gembira. puas.

setengah jam berlalu.

“abang puas tak dengan liza?” cikgu liza bertanya pepura minta jawapan pasti.

“lebih dari puas, tapi…”

“tapi apa, bang?

“liza mahu lagi, ‘kan?

“abang macam tahu saja.” cikgu liza mencubit-cubit sayang pipiku.

“saya memang dah tahu, cikgu. ini, hah, kita belum berenggang sejak tadi. maknanya kita masih sama-sama mahu.” kami ketawa geli hati. cikgu liza mencubit-cubit sayang rusukku pula. aku jadi terangsang semula dengan kemanjaan dan usikannya. zakarku juga tiba-tiba terasa keras di dalam faraj cikgu liza

“sekarang, giliran liza. liza mahu kerjakan abang.”

spontan itu juga cikgu liza menaiki aku. diluruskannya badanku. dia melutut dan mengangkang di atasku. kemudian, dia memasukkan zakarku ke dalam farajnya. masih dalam keadaan melutut dia menghenjut turun naik. aku meramas-rama payudarnya yang mengkal. sesekali dia merebahkan tubuhnya supaya aku dapat menyonyot putingnya.

cikgu liza terus menghenjut. sekarang, dia menukar kepada posisi merangkak. henjutannya laju. kian laju. dia mendesah. aku paut dan mencengkam punggungnya kerana aku juga tidak tahan dengan henjutan cikgu liza. kami tidak berkata apa-apa. hanya gerakan-gerakan kami yang berkata-kata.

kira-kira lima belas minit kemudian, terdengar bunyi kelecak kelecik kelecak kelecik.

“air saya nak keluar, cikgu.”

“liza juga bang.” tiba-tiba cikgu liza berteriak.

“abaaang!”

“cikguuu!”

kami ketawa lucu. tidak sangka kami boleh membuat pusingan kedua.

selepas itu kami baring miring bersebelahan. cikgu liza meletakkan kepalanya di atas tangan kiriku. jejari kirinya menari-nari di bibirku. aku mengepal-ngepal nenennya. aku usap punggungya.

“abang pandai. terus terang liza katakan liza tidak pernah
rasa sepuas ini. selalunya suami liza syok sendiri,” cikgu liza mengeluh kecewa. “habis saja, dia pandang ke lain. liza jadi terkapai-kapai sendirian pandang ke siling. selalunya dia mahu di atas. tidak ada variasi. liza jadi macam batang mati.”

cikgu liza menggesel-gesel lutut kirinya pada zakarku. aku membiarkannya saja.

“cikgu menggesel-gesel begitu. kalau keras lagi, macam mana?”

“ah, masukkan lagi, bang. seluruh liza untuk abang. liza rela. liza mahu abang puaskan liza sepuas-puasnya.”

aku menghulur tanganku pula ke celah pahanya. cikgu liza merenggang pahanya. aku menepuk-nepuk tundunnya. aku raba kelentitnya. nafas cikgu liza seakan-akan terhenti seketika. lalu dia menggenggam zakarku yang sudahpun tegang.

“saya mahu lagi, cikgu.”

“liza sedia, bang.”

aku menunggingkan cikgu liza seperti orang sedang sujud. kemudian, aku renggangkan pahanya. dia menurut saja. farajnya kelihatan merkah. serta merta keghairahanku memuncak. aku rasa farajnya mulai lembab. perlahan-lahan aku sorong zakarku ke dalam farajnya dengan kuat. cikgu liza seperti tersedak.

aku pegang punggung cikgu liza yang pejal. aku hayun. masuk keluar masuk. semakin kuat. sesekali aku membongkok di atas belakangnya supaya aku dapat meramas-ramas nenennya dan menggentel-gentel puting dan kelentitnya silih berganti. cikgu liza mengangkat-angkat punggungnya

kemudian, aku keluarkan zakarku. aku lihat faraj cikgu liza mengangah basah. aku nampak juga farajnya kembang kuncup. seperti sedang mengemut.

aku masukkan semula zakarku ke dalam dan menghayun lebih kuat. lebih laju. lebih bersungguh-sungguh.

“abang. kali ini biar lebih lama, ya. posisi begini dan rasanya sangat luar biasa.”

“hentak, bang. tekan kuat-kuat. masukkan sampai ke pangkalnya, bang.”

aku tidak berkata apa-apa. sebaliknya menunaikan saja permintaan cikgu liza. hinggalah airku terpancut ke dalam lubangnya. aku biarkan zakarku di dalam hingga aku rasa tidak ada air lagi yang akan keluar.

“terima kasih, bang. abang telah benar-benar membasahi kehausan liza selama ini,” kata cikgu liza ketika kami baring-baring duapulih minit kemudian.

“saya juga, cikgu. tak sangka, ya! diam-diam cikgu ada power yang tersembunyi.”

cikgu liza ketawa sambil mencubit pipiku. dan sejak itu juga kami ulangi bila-bila masa ada kesempatan. “cikgu, wo ai ter ni.”

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience