2052 Views |  Like

terlanjur

Age when it happend: 20
Where it happened: rumah
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 10
Category: Straight

Aku sekadar mahu berkongsi pengalaman dan kisahku. Aku ketika itu baru tamat stpm. jadi tiada kerja lah katakan, asyik lepak di rumah..
aku mempunyai seorang makcik yang bersatus janda..Aku memanggilnya Su..kerjanya hanya menjahit dan kebetulan di kampung tak ramai yang pandai menjahit dan pekan pula jauh, maka org kampung lebih suka menjahit pakaian dengannya. Dia menjanda sudah lebih 10 tahun..masih cantik dan mempunyai tubuh yang menarik dan ada seorang anak perempuan. bukan dia tidak mahu berkahwin namun anak gadisnya tidak mahu bapa tiri..maka setiap pinangan yang masuk terpaksa ditolak untuk menjaga hati anaknya. Rumahnya tidak jauh dengan rumahku.. sering juga aku ke rumahnya apbila kelapangan.. Aku mengaku sentiasa stim bila melihatnya.. kadang2 melihat seluar dalam dan coli yang di jemur di ampaian ku rasa mcm hendak je aku ambil.. Nak buat kenangan dikala aku teringatkannya..
aku perasan sesuatu, dia seperti menyimpan perasaan yang sama seperti ku..ade satu ketika, aku berbual dengannya, ketika itulah dia mengatakan mahu mandi dan minta aku duduk sekejap..maklumlah rumah kampung bilik air mana ada pintu..cuma tempat buang air je ada pun.. aku dapat la curi2 melihat Su mandi..dari ketika berkemban, tukar kain basahan, menanggalkan seluar dalam, semuanya dihadapanku. Su memang perasan aku memandangnya..ada juga sengaja Su mengurut kakinya sewaktu dihadapnku, di selaknya kain sarung sampai ke peha..lenguh katanya..aku offer hendak tolong.Su benarkan aku mengurut kakinya.Putih sungguh betisnya.. Su julurkan kakinya di hadapnku.. Aku sengaja bergerak rapat sikit sehingga kakinya terkena alat sulitku.. dia tersenyum sahaja..di fikiranku hendak je aku ajaknya main..tapi perasaan maluku amat menebal. aku terasa macam dia pun hanya menunggu ajakan ku sahaja..dia baring dan membiarkan aku mengurut..Su menegerang kegelian seperti kami sedang bersetubuh pula..aduhhh…aku sudah basah dengan air maziku..aku terasa hendak je aku melancap untuk melepaskan nafsu yg kian memuncak..hmmm..kebetulan waktu itu anak gadisnya pulang dari sekolah..cepat2 Su bangun dan minta aku buka pintu..hmm dah hampir je tadii. aduhh..aku selalu juga berimaginasi bersetubuh dengan Su. Entahlah..bila la nak jadi kenyataan..
Suatu hari impianku menjadi kenyataan..kisahnya bermula apabila aku hendak membuat baju melayu yg baru.. aku biasa hantar ke rumah jiran sebelah rumahku yg juga menjahit.. kali ini aku sengaja meminta Su untuk menjahitnya..sampai di rumah Su, ketika aku masuk ke rumahnya kebetulan baru sudah mandi, dia sedang memakai baju. maklumlah sudah terbiasa masuk je tanpa ketuk pintu..Terpegun aku melihat buah dadanya yang mekar, tapi dia sedikit pun tak terkejut. selamba memakai bajunya sambil tersenyum..
Aku minta ke tandas kejap. di dalam tandas aku menaggalkan seluar dalam ku dan memakai kembali seluarku. aku sengaja tidak berseluar dalam agar semasa dia mengukur nanti akan terperasan oleh Su..
Aku menyatakan hasratku kepada Su untuk menjahit sepasang baju melayu untukku,.. lalu dia mengambil tali pengukur untuk mengambil ukuran. dari atas badan sampai ke bawah.. saat dia mahu mengambil ukuran lilit badan ku, dia seperti memelukku..oleh kerana badanku yag agak besar, maka,tersentuhlah buah dadanya ke badanku..zakarku mulai menegang, teringat pula ketika aku melihat buah dadanya ketika masuk tadi..aku yang tidak berseluar dalam ketika itu, maka teramat jelas zakarku berdiri berdenyut2..ketika itu pula Su mahu mengambil ukuran cawat seluarku, tersenyum Su memandang ke arah zakarku.. “kenapa ni? Su bertanya kepadaku..”susahlah nak ukur kalau tegang ni.. katanya lagi sambil tersenyum..Dalam hati aku berkata berjaya juga taktik aku nak memulakan perkara yang aku selama ini idamkan…”Su tolonglah turunkan…”kataku..
Su tersenyum..”nak Sangat ke?.pura2 dia bertanya..Aku menjawab, Yea la,dah lama orang stim dengan Su…”
Su mrnarik seluarku ke bawah, zakarku membidas ke pipinya… “Besarnya,dah basah dah pun..emm lama Su tak tengok tau..” Su terus mengulum zakarku yg dibasahi air mazi..diurut2 buah zakarku sampai senak rasenya..aku masih berdiri membiarkan Su menggomol zakarku. selepas ini giliranku..
selepas 5 minit, aku minta Su baring di atas lantai..aku melucutkan kain sarungnya.. aku menaggalkan seluar dalamnya dan menciumnya..air mazi Su yg membasahi seluar dalamnya melekat dibibirku..emm baunya amat memberahikan..pertama kali ku lihat pantat wanita.. sungguh pejal dan bersih tanpa seurat bulu..jelas bibir pantat Su digenangi dengan air mazinya.Sedikit meleleh ke lubang duburnya.. aku tanggalkan seluruh pakaian sehingga Su bertelanjang bulat..aku menanggalkan bajuku dan kami berbogel tnpa seurat benang pun.. aku menindih Su dan mencium bibirnya yang basah selepas puas mengulum zakarku.. kami berciuman selama beberapa ketika..aku perlahan beralih ke bawah, mencium lehernya, dan sampai di teteknya.. emmm sedap sangat kerana akhirnya aku dapat juga merasai semuanya selepas memendam rasa selama ini.. aku meramas dan menghisap teteknya bergilir2..sebelah tangan ku meraba pantatnya..Su mengerang kesedapan dan kenikmatan..kami berbaring bertentangan..aku menjilat pantat Su dengan penuh ghairah..Su pula mengulum kembali zakarku dan sedikit mengurangkan bunyi Su mengerang..ku julurkan lidahku sedalam yg boleh sambil bermain di dalam lubangnya.. sesekali ku cium duburnya yang basah dengan lelehan air mazi..padan lah 10 tahun Su tidak merasai nikmat itu..lenguh aku menjilat, aku bersedia untuk meneruskan part yg paling penting.. aku membuka kakinya… aku mencium dan mengulum bibir Su semula. ketika itu aku memasukkan kepala zakarku sedikit demi sedikit ke dalam pantatnya…rasa sedikit ketat. mungkin kerana tempoh yag amat lama ia tidak diterokai..Su memejamkan matanya dan membalas kulumanku dengan kuat menandakannya dlm keadaan yg penuh kenikmatan.. aku mula mendayung bermula perlahan kemudian semakin kuat.. ngilu dan teramat geli zakarku kerana ini kali pertamaku.. kemudian kami menukar posisi. SU berada di atasku.. Su menjalankan tugasnya dengan baik mungkin kerana dia sudah ada pengalaman..sambil aku meramas punggungnya… kulihat wajah su sudah kemerahan.. dia mencengkam bahuku dengan kuat..seperti menahan sesuatu..dan tiba2..arrghh…arghhh.. su menjerit sambil mencabut zakarku keluar dari pantatnya..tersembur2 air jernih keluar dari pantatnya.badannya menggeletar menahan kenikmatan yg teramat sangat..aku kebasahan dengan air kepuasan Su..ada juga termasuk dalam mulutku tapi aku telan jua..Su lembik seketika dan terbaring lemah di atasku..aku biarkan Su untuk sementara..
aku baringkan Su dan kembali memasukkan zakarku… kali ini lebih laju dari tadi..bunyi pertembungan pantat Su dengan zakarku kuat juga kedengaran..”Ahh, jauh dari rumah org lain x mengapa..”fikirku..
aku terus mendayung dan aku mula merasakan sesuatu yang amat ku tunggu.. aku sudah hampir klimaks.. aku bisikkan ke telinga Su..”nak pancut dalam boleh?”..Su mengangguk tersenyum…. aku mepercepatkan dayungan dan su juga merasai kenikmatan kedua..Su mengcengkam lantai dan badannya menggeletik..aku tahan badannya dengan tanganku..aku juga hampir pancut.. 1 minit kemudian..ahhh…Giliran aku pula menggeletar sambil melepaskan benihku ke dalam pantat su..Berdas-das air mani aku pancutkan untuk memenuhi ruang vagina Su yang sudah lama kekeringan..Ahhh..sedapnya Su…Puas sangat..kataku kepada Su..aku mencabut zakarku dan meleleh keluar kembali air maniku dari pantat su..aku suakan zakarku ke mulutnya dan Su mengulum dan menjilat sisa air mani yang melekat..emm ngiluuu sungguh..kami berbaring keletihan..
seketika aku terpandang sepasang mata sedng mengintai..rupanya anak gadisnya sudah pulang dari sekolah.. mungkin dah lama dia melihat kami bersetubuh..Ku lihat senyuman di bibirnya..di mengeyit matanya ke arahku dan terus memasuki kamarnya..Su masih tidak sedar kepulangan anaknya kerana keletihan dan terlindung pula oleh aku.
ada peluang nanti dengan anaknya..Nantilahh..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience