1371 Views |  Like

kisah jef budak kaki pantat

Age when it happend: 17
Where it happened: somewhere in kuching
Langauge: malaysian malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

aku sememangnya seorang yang suka berfantasi tentang seks,apatah lagi melibatkan kawan kawan sekelasku yang mempunyai badan seperti angelina jolie atau yang sewaktu dengannya..nih aku nak cerita serba salah pulak,tapi nak bagi korang tau jer yang aku nih berpengalaman..

aku ada seorang kawan bernama Alice.Hubungan kami begitu rapat sehinggakan ramai yang cemburu. Hal ini kerana ramai perempuan tergila-gilakan aku,begitu juga Alice yang diminati oleh para jejaka sekolah ku itu.

Pada suatu hari,aku terlibat dalam projek kemahiran hidup dan aku terpaksa tinggal di dalam bengkel. Aku dan Alice saja yang terlibat dalam projek ini,jadi sememangnya peluang yang ku tunggu.Ketika ku sedang khuysuk menyiapkan projek,maklumlah,budak rajin..Alice memegang tanganku.
“Jef?”
“Apahal pulak Alice?”
“Kau tengok tu…”
Aku terus memandang ke arah yang ditundingnya itu.Kerana jarak bengkel dengan asrama perempuan adalah dekat,jadi aku sudah biasa dengan apa yang ditunjukkan oleh Alice tadi.
“Itu seluar dalam perempuan?So?”
“Cantikkan?”
“Entahlah,sebab saya x pernah berfikir ke situ..”
“Mungkin ini akan ubah fikiran awak..”,tiba-tiba,Alice melondehkan seluar dalamnya di depan ku. Ku lihat pukinya. Wow,cantik sekali. Bulu-bulu yang tumbuh jarang-jarang dan masih nipis.
“Nak ke tak?”Aku ape lagi,kalu org dah nak bgi,aku on jerla..Aku terus jilat pukinya dengan rakus. Terasa masin dan payau pukinyer. Tapi aku x menyesal coz aku tahu x lama lgi,perempuan ni ku kongkek tak lama lagi..terdengar keluhan resah nya..”aahh..sedapnye..ooohh..eih…”

Adikku yang mencanak ku terus halakan ke puki alice.Terase sendat la pulak. Virgin pompuan nih. Dia menjerit-jerit meminta ku berhenti tapi ku x pdulikan smua itu. Yang penting,mahkota nya akan dimiliki aku sebentar lagi..Aku terus meramas buah dadanya yang besar giler tuh sambil adikku terus laju mendayung ke dalam lubang magma alice.aku dapatt rasakan kemutan lubang magma nya ini.memang sedap..air mazi bercampur dengan darah.ku memang sudah sedia maklum daranya sudah pecah dan dia sedang klimaks sekarang.20 minit kemudian,aku terus pancut dalam lubang puki dia.fuh!sedapp tak terkata..ku terus halakan adikku yang masih keras dan sihat membesar itu ke dalam lubang burit alice yang kiut itu.pergh.di sini,lebig sedap.apatah lagi,posisi alice yang mengkangkang itu menambahkan nafsu dan kekuatan dayungan aku ke dalam lubang buritnya.tika itu,ku tahu dia sudah 4 kali klimaks..akhir sekali..ku pancut juga dalam lubang buritnya..wow..memang sedap..ku cium dahi alice tanda terima kasihku dengannya..selepas peristiwa itu,kami sering bekongkek,tak kira di mana saja asalkan kami berpeluang dan bertemu..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience