1099 Views |  Like

Matbotak

Age when it happend: 21
Where it happened: Cinema
Langauge: melay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Aku berasal dari sebuah keluarga yang sedarhana.Berasal dari sarawak.kisah ni berlaku 18 tahun lepas. Walaupun selalu dikongkong dan di bayangi oleh ayahku yang sangat garang,kadang kadang aku mendapat peluang untuk keluar bersiar siar di keliling desa bersama beberapa teman dari sekolah yang sama tempat aku menuntut.masa tu aku sedang menunggu keputusan Spm Pada satu hari, kawan kawan ku yang agak sosial telah mengajak aku pergi menonton wayang.kami be-enam.kata mereka ,senang jika aku ada sebab aku ada pandai memandu dan sering kali menggunakan kereta ayah ku.
Bersama kami ada seorang awek cina yang sangat perghhhhh cun giler , namanya JULIA, aku rasa yang aku telah jatuh cinta pandang pertama…..(pertama kali perasaan tu timbul dalam diriku) Namun aku buat biasa dan bawa semua ketawa dengan gurau. tiba di panggung wayang tersebut, aku menghulurkan wang untuk membeli tiket untuk dua orang.Kawan kawan aku bertanya ….satu tiket tu untuk siapa?Dengan selamber aku kata…untuk sayangku julia.mendengar kata ku itu,Julia tersenyam lebar sambil melayang flying kiss untuk aku……dap dip dup…jantung aku berdegup kencang(awek cun tu).
kawan ku sengaja membeli ticket yang tempat duduknya berjauhan,maka kami duduk di3 tempat yang berasingan(3 couple).Tiba tiba JULIA menyatakan yang dia hendak duduk bersebelahan dengan ku……Wow..dunia ini ana yang punya)kawan ku nampaknya keberatan, maklumkah dia cuba nak romen si JULIA tu agaknya……he he he padan muka ko ajak aku….he he he.
Setelah 10 minit berada didalam panggung, lampu pun mula dipadamkan,bermulanya dua cerita…jeng jenggg jenggg.cerita yang kami tonton adalah cerita cina
Fyr: dulu kat kampung kampung kecil, cerita yang ditayangkan tak di sensor. Tanpa ku sedar JULIA telah memegang batangku…terkejut babun, aku hampir terlompat kerana tak menyangka yang JULIA akan bertindak sedemikian. dia menarik tangan ku….relax katanya.Namun aku sebenarnya berasa sangat seronok.aku membiarkan dia melakukan apa yang dia suka.kemudian julia bangun dan mencangkung di depanku sambil meminta kebenaran untuk mengkulum pedang ku yang sememangnya sudah sangat keras.aku mengangguk kepala dan membiarkan JULIA berseronok.ssiipppppp sedapnya….first time katakan.kemudian julia terus bangun dan duduk diatas riba serta terus memasuk pedang ku kedalam lubang pantatnya….aku jadi kelang kabut…….suka bercampur takut (takut jika orang lain sedar apa yang berlaku).kerana terlalu syok, maka dalam 5minit, terpancutlah air mani ku kedalam pantat JULIA.ouhh ouhh sedapnya…..julia bangun dan duduk ditempatnya sambil tersenyum dan bertanya, Best tak?…nak lagi, nak lagi.julia memberikan nombor telipon rumahnya dan menyuruh aku meneliponnya esok.julia menyatakan bahawa tempat ni x best, datanglah kerumah esok.aku dengan senyum bersetuju.selepas tu x banyak yang kami bualkan.
esoknya aku cuba menghubungi JULIA. dengan harapan agar mendapat permainan yang lebih ‘KAW’namun keciwa kerana setelah berkali menelipon rumah JULIA namun x ada jawapan.dalam perjalanan balik aku bertemu dengan kawanku. aku bertanya man jika dia ada berjumpa dengan JULIA. dengan terkejut…….dia bertanya kepada ku, KO x dengar berita ke apa yang berlaku kat si JULIA tu………..

JULIA didapati mati dibunuh dengan kejam. dia dirogol, diliwat dan gunungnya di kerat……..aku terkejut………………CELAKA kata….manusia kejam.kenapa sanggup berlaku kejam seperti binatang.
sehingga sekarang aku masih lagi terkenangkan wajah JULIA yang sangat ayu dan manis tu…..serta apa yang berlaku semasa kami menonton wayang bersama…..i miss u JULIA….

jika ada wanita yang ingin berlayar selama 40 – 1 1/2 jam, boleh call no kosong satu enam enam kosong kosong kosong kosong lima enam…….hanya yang nak enjoy k.x pakai ubat…ori punya he he he

chow

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience