15304 Views |  Like

Malam Pertama

Age when it happend: 25
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 9
Category: Straight

aku merupakan graduan dari sebuah IPTA terkemuka.setelah aku tamat pengajian, aku mendapat sebuah pekerjaan tetap sebagai seorang guru. aku mempunyai kekasih tetapi sudah lama terputus. kini aku serah segala jodoh aku kepada kedua orang tua ku. aku telah ditempatan di sebuah sekolah berasrama penuh di selatan, berdekatan dengan rumah ku. aku telah mempunyai rumah serta kereta. rakan-rakanku kebanyakkan sudah berumah tangga dan mempunyai anak. ketika aku baru mula mengajar, seorang guru lelaki juga baru melaporkan diri. entah macam mana, kereta ku telah dilanggar secara tidak sengaja oleh nya. aku lupa untuk mengenalkan diriku, nama ku Im dan nama guru lelaki itu adalah Am. nama kami hampir sama, dan kami juga selalu dijadikan bahan usikan pelajar dan guru-guru lain. Am mempunyai rupa paras yang agak kacak.dengan mempunyai kumis yg nipis, jmbg sedikit.mempunyai ciri-ciri idaman ku selama ini.

aku mula menjadi rapat dengan nya ketika sama-sama menjadi guru pengiring bagi karnival sains. tapi, aku berhati-hati kerana aku takut dikecewakan.setelah setahun genap kami mengajar, aku ditugaskan ke sebuah sekolah agama di selatan tanah air. aku begitu sedih. tapi tidak mengapa, aku lebih suka berdekatan dengan keluarga. hampir setiap malam Am menelefonku, aku agak rimas. yelah, aku jarang nak bercakap kalau bukan hal mustahak.Am meluahkan rasa sayang dan cintanya padaku. aku hanya mengatakan biarlah jodoh itu ditentukan.aku mengatakan sekiranya ingin berkawan dengan ku, jumpa dengan kedua orang tua ku. akhirnya, kedua ibu bapaku merestui hubungan kami. aku tidak mahu berkawan lama-lama, bagiku biarlah bercinta selepas berkahwin.

dipendekkan cerita, aku diijabkabulkan dengan Am.Aku memangilnya dengan panggilan ‘Sayang’ dan dia memanggilku dengan panggilan ‘Baby’.

aku dan dia masih belum bersentuhan setelah seminggu diijabkabulkan. hanya selepas majlis dirumahku, dia membuat ringan-ringan sahaja. yang paling tidak dapat aku lupakan, ketika malam itu, dimeraba-raba buah dadaku. argh begitu hebat aku rasakan. tapi aku segan untuk meminta lebih. aku hanya bermain di batangnya. aku belum bersedia. kami hanya berkucupan. dan dia sempat menyoyot buah dada ku. dia mengatakan buah dadaku dah lama menjadi idamannya. malam tu kami tidur berpelukan. yalah dah halal. dia hanya berseluar pendek. aku pula hanya memakai baju tidur yang nipis.

ketika cuti persekolahan pula, aku dan dia telah merancang untuk berbulan madu di Sabah. bermulalah episod sebagai suami isteri yang sah.

dia memang mahir bab seks ni. yelah cikgu biologi, aku pula matematik. selepas mandi bersama, aku rasa dia cukup hebat. dalam keadaan berbogel.dia mengangkatku ke katil. aku rasa dah nak bermula permainan ketika ini. aku rasa begitu gembira. mula dengan pujuk rayuan nya, dia mencium mulutku. lidah betaut lidah begitu lama. aku rasa sudah smpai masanya menyerahkan harga diriku buat suami tercinta, “Baby, sayang nak baby gembira ya” kata suamiku dengan suara yang begitu romantis. aku sudah tidak sabar. kami membuat aksi 69 katanya. saat itu, argh sedapnya. aku mencium keris emasnya dengan penuh perasaan. keris emasnya cukup sempurna di mataku. “Baby, masukkan dalam mulut ya B.Sayang dah tak tahan.Sakit tak sayang?” tanya nya. ketiku itu aku sudah mula merasakan nikmat seks yang sebenar.”argh…argh..sayang. nak lagi.” aku rasa lidahnya sudah di pintu faraj ku.aku jenis yang cepat klimaks.”Sayang cepatlah.B dah tak tahan.” aku memintanya, selepas melakukan posisi itu, suamiku mula memasukkan keris emas nya ke dalam faraj ku. nikmatnya….aku rasa nikmat malam pertama.

ketika, aku mengandung dan dia pula yang mengidam. kerap kali kami bersama dan dia juga sering mengajak ku melakukan seks semasa di sekolah. kami mengajar di sekolah yang sama. pantang ada masa terluang. yang paling tidak ku lupakan, dia menyelusup masuk ke bilik air perempuan untuk melakukan seks. rupanya dia memang kuat seks. “Mama, papa tak boleh tengok mama usap perut. papa tak boleh tengok perut mama. Mama seksi” katanya ketika di rumah. Kami menukar gelaran Papa dan Mama katanya nampak lebih matang.Dan yang paling aku suka ketika dia menghisap buah dada ku. katanya, nanti boleh share air susu dengan anak ku.

selepas bersalin dan habis sahaja pantang, hampir setiap malam dia pula yang merenggek. katanya penat berpuasa hampir 5 bulan. aku hanya tersenyum. suamiku memang hebat.kesian Danish, kena kongsi air denga papa.kini aku bahagia dan akan menantikan anak yang kedua.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience