2141 Views |  Like

gersang

Age when it happend: 39
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Peristiwa ini benar2 tak mampu aku lupakan…
Pertemuan dengan Alia dalam laman sosial benar2 mengujakan.
Dia yang memulakan perbualan yang menjurus kepada seks…
Walaupun itu yang aku idamkan. Bermula detik pertemuan selepas kami chatting dan fon sex. Dia juga yang menempah bilik hotel di bandar SP. Mulanya aku agak gusar dengan permainannya tapi aku beranikan diri..rezeki jangan ditolak.

Dipendekkan cerita…kami 1st time bersua muka…aku agak terkejut dengan penampilannya..bertubuh agak montel tapi breastnya…fuhhh besar sungguh. Tak pernah aku tengok sebelum ini.

Kami mulakan dengan kissing…dari gerak gerinya memang anis terlalu gersang…maklumlah suaminya tak tinggal sekali, bekerja di luar dan menetap di bandar L. Apa aku kesah…rezeki depan mata takkan nak lepaskan begitu saja.

Alia melurutkan satu persatu pakaiannya.hanya tinggal coli dan panties sahaja yang masih melekat ditubuhnya..batang aku menjadi semakin panas…mengeras dan memanjang tanpa disentuh. Kemudian alia membuka pakaianku. Aku hanya mampu mendiamkan diri dan menunggu permainannya. Sehingga sampai ke seluarku dia tercegat dan memandang tepat ke wajahku..kehairanan.

“kenapa dah tegang…I x buat apa lagi pun?”….
Aku cuma mampu berkata..”tak tahan dah ni…..”
Alia memulakan aksinya dengan melurutkan seluar ku….di capainya batang ku yang dah keras…lalu di kulumnya.
Fuhhh….kenikmatan menjalar ke seluruh tubuhku
Sambil berdiri…aku tujah2kan batangku ke dalam mulutnya…
Alia berhenti seketika….dan mengeluarkan batangku…merah padam mukanya…macam nak termuntah katanya…kerana kepala batangku dah mencecah kerongkongnya. Aku hanya mampu mohon maaf…tapi alia suka kerana kepanjangan batangku…dia cuma mengulum2 dan menjilat2 kepala batangku…adusss…sedap bercampur geli aku diperlakukan begitu.

Selepas itu, alia mengajakku ke atas katil…sambil dia berbaring menelentang dan mengangkangkan kakinya luas…
terpampang lurahnya yang sedia berair dan tiada seurat bulu pun yang menutupi lurahnya…bersih, putih gebu…lurah yang kemerahan seolah menanti tindakan selanjut ku.

Tapi aku tak gelojoh…pelan2 aku hampiri taman indah itu, usapan lembut dan sentuhan manja menyapa lurah dendamnya. Perbuatan ku itu membuat tubuh alia semakin menggelinjang, suara halus mendesis keluar dari rekahan bibirnya…tangannya tak henti2 mengusap2 breastnya…
saja aku tak attack breastnya kerana saiz yang besar tu…telah menenggelamkan putingnya…aku tak minat sangat kat situ.

Aku teruskan dengan menjilat dan menyedut kelentitnya…lagi hebat aksinya..seperti melompat2 tubuhnya…kelapaku dikepit kuat…sambil tangannya menekan2 kepalaku kearah lurahnya. Faham maksudnya, suruh aku meneruskan aksi menjilat dan menyedut kelentitnya….banjir…banjir dan semakin banjir…aromanya meningkatkan nafsu berahiku. Sesekaliaku tujahkan perlahan jari hantu ku ke lubang keramatnya…serentak dengan itu, dia mengepit lurahnya dan menghalang perbuatanku…tak pernah aku jumpa perempuan yang x suka di jolok lubangnya dengan jari…mungkin dia x biasa.

Dengan perlahan aku melepaskan hisapan dan sedutan ke atas kelentitnya…ku pandang ke wajah alia…mata masih terpejam..bibir sedikit terbuka menampakkan sebaris gigi yang sempurna…nafasnya turun naik dengan kencang. Dia terus menarik tanganku dengan kuat…aku tersembam di breastnya…dan terus menyonyot inverted putingnya….alia semakin bernafsu dan memeluk erat pinggangku menyebabkan batangku bersentuhan dengan pussy alia yang dah lencun. Tangannya mencari2 batangku dan digenggam kemas sambil mengurut2 perlahan. Aduhhh…bestnya.

Alia memandu kepala batangku ke lurah pussy nya sambil mengoles2 lembut di bibir pussy nya. terasa panas je. …” I dah tak tahan…masukkan cepat…tekan..”…Aku cuma menunggu greenlight darinya saja. Ku tekan perlahan2…terasa ketat sangat. Baru lepas kepala batangku…alia terus menarik punggungku merapatinya…
” POP!!!…”…keseluruhan batangku menerjah ganas kesan daya tarikan ke atas punggungku….Alia menjerit agak kuat…yang hairannya kenapa aku seperti baru memecahkan daranya….aku cuba mencari jawapannya dengan mencabut perlahan2 batangku…dihalang alia sekali lagi….

“please….jangan cabut…teruskan”…please”…
tapi sempat aku tengok…ada sepalit warna merah di pangkal batangku….sah!!…alia baru pecah daranya. Walaupun aku bingung dengan situasi itu…terpaksa aku abaikan seketika. Ku dayung dan terus mendayung…berdecap decap bunya lagaan antara batangku dengan pussy nya. Alia hanya memejamkan mata dan mengetap bibirnya…sambil kepalanya menggeleng2 ke kiri dan kanan….sementara pelukannya semakin erat…entah tenaga apa yang digunakan, aku pun x tau. Suaranya hanya terbit dari rongga hidungnya….

Memang ketat lubang pussynya…semakin aku tujah semakin sedap…Alia memang x beri peluang untuk aku melihat batangku keluar masuk pussynya kerana pelukan eratnya. Tapi aku dapat merasakan…alia benar2 gersangkan sebuah perhubungan sex yang berkualiti…

Hinggalah sampai satu ketika..ku rasakan kepitan kakinya ke pinggangku menjadi semakin kuat…pelukannya jadi erat..merapatkan tubuhku kepadanya…mulutnya makin terbuka…nafasnya tak teratur…terkeluar juga jeritan halus dari mulutnya…Saat itu juga kemutan yang bertalu2..membuat batangku seperti digenggam kemas…dinding2 pussy nya berdenyut2 laju…terasa panas dan pergerakan batangku semakir licin seperti disirami cairan panas….

Aku tau Alia klimaks tadi…tapi aku teruskan henjutan supaya dia benar2 puas dan ketagih untuk melakukannya lagi. Perlahan2 alia mula melegakan pautan kaki dan pelukannya..tubuhnya agak letih dan longlai. saat itu baru aku mampu menegakkan badanku dan melihat batangku yang masih bertakhta dalam lubangnya..

Aku terkejut…batangku ada darah…air maninya juga bercampur darah…belum sempat aku bertanya..Alia bersuara…”thanks u….u dah pecahkan dara i…” Yang musykilnya…kenapa aku…dan bukan suaminya. Alia menyuruh aku meneruskan aksiku…tujahan demi tujahan aku lakukan sehingga aku benar2 nak mencapai klimaks…ku himpun tenaga sedalam2nya…ku tahan air maniku dari terlepas sebelum waktunya. Tujahan ku semakin kasar…alia cuma menjerit2 halus….dan mengetapkan bibirnya dengan mata terpejam…

Dan….setelah semua sedia aku tujahkan batangku sedalam2nya ke dasar lurah alia dan tembakan pertama maniku mengejutkan alia..terbeliak matanya sambil menahan pergerakan sorong tarik ku…pancutan kedua dan seterusnya memang berdesup2….sehingga melimpahi bibir pussy nya…maniku meleleh keluar setelah ku cabut batangku. Mani yang bercampur darah itu ku usap2 ke seluruh lurahnya sambil menyentuh2 kelentitnya…terlompat2 tubuh alia bila aku perlakukan begitu….

alia tersenyum puas…air maniku benar2 menyirami kegersangannya…rupa2nya perkahwinan mereka di atur oleh keluarga…suaminya tidak ada kemampuan untuk memecahkan daranya…sebab itu suaminya tidak tinggal bersamanya…kesian alia….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience