23750 Views |  2

Pengalaman bersunat

Age when it happend: 10
Where it happened: Klinik Mawar
Langauge: Melayu
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Kisah ni tejadi masa aku nak disunatkan. Pada pagi tu aku berdebar debar takut dan rungsing kerana ramai kawanku yang dah bersunat kata sangat sakit.Ayahku menyuruhku mandi pada pagi tu sebelum membawaku ke klinik. Sampai saja di klinik takda orang dan yang ada cuma beberapa staff wanita. Selepas mendaftar aku dan ayahku diminta tunggu sekejap. Selepas 15 minit,aku pun dipanggil masuk ke dalam bilik rawatan. kelihatan disana 3 orang kakitangan wanita sedang menyiapkan kelengkapan untuk bersunat.Ayahku diminta tunggu di luar. Selepas itu, doktor menyuruhku berbaring di atas tempat seperti troli.Doktor tersebut juga seorang perempuan. Selepas itu, jururawat datang dan minta aku melondehkan semua pakaianku. aku agak malu untuk berbuat demikian dan tidak melondehkan seluar. jadi jururawat itu pon melondehkan tanpa relaku.

Selepas itu, semua mata melihat kearah koteku, aku takut mungkin ada yang pelik pada koteku lalu aku bertanya;

Aku: kenapa ni dokter?
dokter: takde ape cuma kote adik ni besar tak macam kote budak lain
Aku: jadi tak boleh sunat la dokter.(dalam hati rasa gembira)
dokter: boleh.kami boleh sunatkan.

Daripada tag nama yang dipakainya dokter itu namanya Azila.
Dokter Azila kemudiannya memegang koteku dan membeleknya sambil diperhatikan oleh 2 orang jurawat aku rasa kegelian namun ku tahan. Selepas itu, dokter azila melurut bahagian foreskin untuk melihat bahagian kepala koteku dan kepala koteku lepas kerana tak melekat pada kepala kote. Tindakan dr azila tu menyebabkan koteku mula keras dan tanak turun. Nurse kat situ cuba menenangkanku tapi tak berhasil.

Nurse: tenang dik,baca la surah fatihah.
Aku: saya tatau.
Dokter: Ok, camni la kita buat masturbation kat dia.Awak buat yer Misi Ila.
Nurse: Ok.

Nurse yang namanya ila itu kemudiannya mengambil gel antiseptik dan kemudian disapu pada koteku yang tegak.Kemudian dia memegang koteku secara menggenggam dan menggoyangkan koteku. Disebabkan koteku berkulup, kekadang tangan misi ila menyentuh kat kepala koteku. Aku rasa sangat sedap, koteku seperti nak pecah mengembang dan dalam tiga minit sahaja goyangan misi ila..aku pun memancutkan cecair putih pekat dan terpancut ke muka dokter azila yang hanya memerhatikan.Kemudian dia mengelap saja cecair tu ngan tisu.

Aku: sedapnya dokter
dokter: ini namaya melancap. laki mesti buat ni kalau kote tanak turun.
Aku: oooo…tapi takde orang yang nak buat camni kat saya.
dokter: adik buat la sendiri.
Aku: boleh ker?
Dokter: boleh, tapi jangan selalu la.
Aku: kenapa?
Dokter: sebab kalau selalu adik akan letih.
Aku: ooo..

Koteku dah lembik semula.Dokter kemudiannya, mencucuk ubat kebas pada batang koteku.Kemudian menyapu ubat antiseptik. Kemudian dia mengambil sejenis alat yang dipanggil tara klamp dan mengukur mengikut saiz kepala koteku.Selepas itu dia memasukkan, satu silinder plastik ke kepala koteku dan bahagian kulit kulupku dilurut supaya memenuhi silinder itu. kemudian kulit itu dipotong. tak skit langsung. cuma 10 minit sahaja prosedur. aku pon pulang kerumah.

Selepas seminggu aku kembali ke klinik itu untuk buka klamp.

Dokter: hai dik, camna yang sunat aritu.
aku: dah ok dokter tak rasa sakit pon.
Dokter: Ok, meh dr tengok. (aku pun membuka seluar)

dokter pon membuka alat tersebut dan membelek bahagian yang dipotong. sekali lagi koteku tegak. Dr azila tak mengindahkannya dan terus memeriksa. Setiap sentuhan tangan dokter satu nikmat bagiku. aku agak ngilu masa dokter menggosok kepala koteku. dengan tak semena-mena aku terpancut lagi di depan Dr Azila. Dr Azila seakan kagum melihat kepala koteku yang tersangat besar dan pancutan yang sebegitu kuat.

Dokter: Adik lepas ni dah dewasa.
Aku: Maksudnya leh kawin la dokter. bapak saya cakap kalau tak sunat tak boleh kawin.
Dokter: yer, tapi bukan sekarang nanti kote ni besar dulu.
Aku: boleh besar ke dokter?
Dokter: Mesti la boleh.
Aku: napa kena besar.
Dokter: nanti bila kawin kote ni akan masuk lam kemaluan pompuan. Kote yang kecik tak menyedapkan faraj pompuan cam yang adik rasa tadi tuu..
aku: Owh, camtu. Tima kasih dokter
Dokter: ya sama-sama.

Aku pun mengenakan kembali seluarku dan keluar mendapatkan ayahku yang berada di luar. kami pon pulang.Sehingga sekarang, Bila aku sakit mesti jumpa Dr azila.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience