1353 Views |  Like

Ashah

Age when it happend: 23
Where it happened: room
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Pengalaman pertama kali ku ini berlaku 20 tahun yang lalu sewaktu aku bekerja disebuah bank di Klang. Diwaktu itu aku menyewa rumah di Shah Alam bersama rakan-rakan. Sewaktu di Shah Alam aku berkenalan dengan seorang ‘hairdresser’ yang 6 tahun lebih tua dari aku.

Umur tidak menjadi masalah,kenalan ku ini mempunyai bentuk badan yang cantik dan paras muka yang cute. Pada satu malam aku pergilah bergunting rambut ditempatnya,kedainya di buka sampai jam 10 malam setiap hari. Setelah pelanggan balik, aku terus bersembang sehingga jam 11 malam. Semenjak dari itu, aku sering ketempatnya untuk berbual-bual.

Perkenalan ku semakin rapat. Setelah pekerja-pekerja nya pulang aku mula memainkan peranan ku, aku main-main dengan rambutnya sehingga ke lehernya. Aku mencuba mengusik buah dadanya tapi di larang,aku terpaksa berpuashati dengan hanya membelai rambut dan jari-jariku bermain dengan lehernya sahaja.

Keesokkannya aku datang lagi, akau ulangi seperti malam kelmarin tetapi kali ini aku dibenarkan bermain dengan buah dadanya yang padat dan comel. Apalagi aku mengambil kesempatan meramas dan dan menjilat buah dadanya tetapi hanya setakat itu sahaja aku dibenarkan. Aku mencuba membuka seluarnya pula tetapi tidak dibenarkan, aku cuma dapat meraba pantatnya hanya dari luar seluar. Aku kurang berpuashati tetapi dalam hati aku berkata lain kali boleh cuba lagi.

Malam esoknya aku datang lagi, aku ulangi perbuatanku seperti malam sebelumya tetapi kali ini aku berjaya menaggalkan seluar jean nya dan menjilat pantatnya sehingga berair dan basah. Aku menukar keposisi 69 yang memang posisi kegemaran ku, aku memasukkan lidahku ke lubang kemaluannya dan mengicap biji kelentitnya sehingga punggungnya tak keharuan. Dia bagitu ghairah dan memegang serta menarik kepala ku kearah pantatnya dengan kuat. Aku tala kemaluan ku kemulutnya, dia enggan mengulumnya tetapi dia melancapkan batang ku sehinggalah aku terpancut dan membasahi muka dan dadanya.

Itulah pengalaman pertama ku bersama seorang wanita didalam keadaan berbogel. Aksi ini kami ulangi setiap kali kami ada kelapangan. Hubungan kami terputus setelah aku keluar negara. Sekembalinya, aku dapati dia telah pun berkahwin. Satu pengalaman yang tidak boleh aku lupakan.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience