2001 Views |  Like

Orang gaji

Age when it happend: 15
Where it happened: kat umah aku
Langauge: malaysia
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

pada suatu hari mak ku berkata padaku berkenaan dia hendak mengambil seorang orang gaji daripada indonesia. pada hari aq melihat badan dia aq terus stim . tetek dia pergh.. bkan main besar lagi. aku merancang macam mana aku nak masuk batang aq dalam pukinya.

pada hari tu emak dan ayah aku tiada di rumah jadi aq mula terfikir camne nak teruskan plan yang telah aq rancang malam tadi . so aq pura-pura panggil dia untuk menyuruh dia tolong aku kemas rumah . jadi dia pun membuat kerja yang aku suruh . aku membuka komputerku dan memasang video porno dan pada masa itu orang gajiku ternampak aku menonton video itu. pada waktu itu aq nmpak muka dia merah padam tetapi aq buat tidak nampak . dia terus membuat kerja dia . dia bertanya pada ku adakah aq seronok melihat video itu , aq berasa hairan mengapakah dia bertanya bergitu . namun aq menjawab ya . dia terus mengatakan adakah aku pernah mencubanya , aku mengata tidak tapi aku ingin lakukan . pada waktu itu dia terus meraba paha ku seterusnya sampai la kebatang ku . aq terus stim . aq pun mula bertindak dengan meraba bontotnye dia juga sudah mula stim . aku meraba tetek nye sampailah dia suruh aq menanggalkan bajunya . aq pun terus on dengan menanggalkan bajunye slowly . aq ternampak dia tidak memakain sebarng baju dalam . dia terus menarik ku ke bilik nye . dia mengunci pintu biliknye. aku terus menghisap teteknye yang besar manakala dia bermain dengan batang ku .

hampir setengah jam aku menghisap teteknye . aku mula meraba pukinya , tenyata pukinya basah dan aq terus memasukan 2 jari ku kedalam . dia punyalah menjerit kesakitan . aq menarik keluar jari . dia menyuruh aq memasukkan batang ku kedalam pukinya . aq dengan sukarela memasukkan batang ku perlahan sampai lah dia menjerit kesakitan . aq memasukkan sedalam-dalamnya batang aq sehingga aq pancut . dia menyuruh aq pancut di luar tetapi aq berkeras hendak memancutnye kedalam . tiba-tiba aq terdengar bunyi enjin kereta menandakan aq parent ku sudah balik . aq memakai semula baju ku dan berjumpa dengan ibubapa ku . ibubapa ku tidak mengetahui ape yang telah terjadi hari ini. pada waktu ibubapa ku xde aq terus melayan nafsu nye apabila dia memerlukannya.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience