904 Views |  Like

deen

Age when it happend: 16
Where it happened: hostel
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Ini kisah aku dan geng hostel pelajar lelaki berjubur masa sekolah. Hujung minggu aku memujuk alimsaad jangan balik kampung untuk kami bersama geng budak-budak lelaki yang sama perangai gatal dan gila jubur berpesta seks!
Alimsaad..alimdaud..sabri..non..roslie dan fazel berkeliaran selepas makanmalam dikantin. Aku masuk dom tingkat atas yang lengang dan melihat gelagat non dan sabri berhempas diatas lantai! Mereka bergusti dan bertarung penuh galak dengan hanya bercawat. Ghairah melihatnya aku turun semuls ketingkat bawah mencari alimsaad yang sedang berehat dikatilnya. Aku terus menerkamnya dikatil cuba membogelkannya dan dia melawan dengan buasnya menaikkan lagi nafsuku. Kami bergomol diatas lantai simen selepas berguling jatuh dari katil rendah dan berguling-guling erotis yang membuatkan plir kami menegang lalu melaga-laga semasa berlawan tindih dilantai! Bila semakin membuas kami membiarkan saja kain sarung yang menjafi cawat terlepas dan aku berjaya memerangkap alimsaad dibawahku lalu aku menekan masuk kepalaplir kebibir juburnya yang ternganga dan aku menutuhnya!
Alimsaad mengemut juburnya yang ketat dan aku menahan pancutan mani beberapa kali!
Hampir sejam aku menutuh juburnya yang semakin melengas oleh peluh dan mazi akhirnya maniku memancut deras meenuhi lubang juburnya yang suam dan meluas kerana lama aku tutuh! Sebaik kami melepaskan dakapan non dan fazel sudah lama mengintai kami menutuh jubur dan mereka selamba melancap melayan ghairah menonton kebuasan aku dan alimsaad!

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience