2663 Views |  Like

Lin

Age when it happend: 23
Where it happened: Hotel room
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Aku adalah seorg setiausaha yg baru bertugas di sebuah syarikat international. Dipendekkan cerita, suatu hari, bossku seorg warga Australia telah mengarahkan aku agar mengikutinya bermesyuarat di Dubai. Sete.ah sampai di Dubai, kami menginap disalah sebuah hotel lima bntang dan pada mesyuarat tersebut akan diadakan pada malam ketiga kami disana. Ketika menikmati sarapan keesokkan harinya, bossku memperkenalkan aku kepada sorang kawan niaganya dr Cape Town, Afrika. Orgnya hitam dan mempnyai badan ygsasa yg bernama Smith.

Dipendekkan cerita lagi, malam tu ketika berada di beranda bilik hotelku aku terkejut kerana ada org menegurku di beranda di bilik sebelah. Rupa2nya Smith tinggal menginap di bilik berkenaan. Kami bercerita ttg diri dan keluarga, dan akhirnya Smith join aku untuk duduk bersama2 di beranda bilikku sambil menikmati pemandangan bandaraya.

Ketika bercerita, Smith sering memujiku kerana kecantikkanku walaupun aku mempunyai bentuk badan yang berisi. Sedang asyik bercerita, tiba2 Smith mengucup bibirku sehingga kan aku terpaku. Memandangkan aku tidak ada respon menolaknya, Smith terus-terusan mencium bibirku, kemudian turun ke leherku. Aku mula resah, mmgku akui ini bukan kali pertama aku bersma seorg tetapi lelaki sebelum ini ialah tunanganku. Aku telah menjadi resah sgt, nafsu mula menyelubungi diri kerana telah hampir 9 bulan aku tak dapat merasakan nikmat persetubuhan dr tunanganku kerana beliau telah berpindah dan bertugas d Sarawak.

Smith mengangkatku ke dlm bilik dan merebahkan aku diatas katilku. Aku berdebar kerana apa yg ku tahu, warga afrika ini mempunyai alat sulit yg besar, panjang dan tahan lama di ranjang. Jantungku berdenyut laju menanti aksi seterusnya. Smith mula, mengucup pipiku dengan lembut, kemudian bibirku, leherku dan sambil itu tangannya merayap untuk mencari payu daraku. Dikucupnya bibiku sepuasnya, kemudian dijilatnya leherku, dan turun ke payu daraku. Payu daraku dijilatnya kiri dan kanan dan membuatkan nafsu syawatku kini amat sukar lu bendung.

Perlahan, Smith meleraikan baju tidurku, pantyku..”dan kini lidahnya telah berada di pukiku. Aduh! Enak sungguhku rasakan bila lidahnya yg agak tebal dan panjang itu menghisap dan menyonyot kelentit pukiku. Aku dah tak tahan, dan dia pun ku nampak dah teransang sgt. Kemudian Smith mula memegang butunya yg besar, panjang dan gelap itu. Aku dah tak sabar untuk merasa butu yg selama ini hangat diperkatakan. Smith membuka paha ku dan meminta aku mengangkang, dia kata ” i want to hv sex with u, do u want my dick? Aku hanya mengangguk lemah. Butunya yang panjang itu di masukkannya perlahan2 kedalam pukiku. Opsssss….i cant stand for it, ur dick so long, make it slowly kata ku. Dia pun memasukkan butunya perlahan. Kemudian, tiba2 akutersentak coz butunya dah habis dia masukkan, aku rasa pukiku dipenuhi oleh benda keras hingga terasa ke rahimku. Dia tekan slowly, kemudian gerakkan kekiri kanan butunya dlm pukiku. Dia kata, ohhh dear, i like ur vagina. I love it. Aku pun kata, plz fuck me hardly if u like it. Dia pun mula melanukan dayungannya. Dihentak butunya. Aku rasa sgt sedap sekali, sampai ku kata..oooo harder, harder, oooo i want it. Good..oo goddd. Aku dah tak boleh kata apa lagi. Memamg butunya sgt sedap, besar dan panjang.

Dia minta aku buat doggie style lg, tp aku tak dpt buat coz tak leh nak tahan panjang butunya tu, so dia tak paksa then we continue like b4. And, he said, sayang did u like it? U like my dick? Ooo sayang i really want u vagina, ur pussy so good. Dia amput aku dari atas, badan kami bertindih2, dijilatnya payu daraku sambil menghenjut butunya. Ooo…aku tak boleh tahan dan aku teriak dan kata dah nak keluar air pukiku ni. Dia pun henjut dan hentak kuat2 butunya kedalam pukiku dan ku lihat mukanya dah tak keruan, kemudian dia kata, sayang i want to cum, u want me to put inside ur pussy or outside. Aku kata, plzzzz put inside, i want ur sperm, i love it. Aku dah mcm org gila dan kami berteriak sama2 kerana kesedapan. Dia pun hentak laju2 …sayangg i want to cum now…oooo…oo..hoo..hoooo hanya itu yg keluar dr suaranya..ooooo hooo…kemudian ku rasa ada cairan panas masuk dalam saluran rahimku…aku pundlm masa yg sama lepaskan air pukiku yg dah lama tak keluar.

Kamipun terlentang baring kerana dah selesai bertempur lebih 50 minit. Oooo..ooo sgt sedap katanya…Smith memuji pukiku sempit dan padat serta pandai menyedut butunya. Ini adalah pertama kali dia mengamput wanita melayu dan dah 8 bulan tidak melakukan seks kerana baru kematian isterinya. Aku pun kata, aku sgt puas dgnnya dan ini jg merupakan kali pertama aku bersetubuh dgn lelaki afrika dan juga lelaki lain selain tunanganku. Kami terlelap sambil berpelukan..”.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience