6334 Views |  1

melancap atas baju dalam

Age when it happend: 20
Where it happened: rumah jiran
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Aku hamid dan tinggal disebuah kawasan taman. disebelah rumahku tinggal beberapa orang nurse pelatih dari sebuah kolej kejururawatan. mereka semuanya cantik dan mempunyai tetek yang besar.
aku mempunyai hobi yang pelik iaitu melancap sambil hidu baju dalam dan pancut atas baju dalam. biasanya aku buat waktu malam laa.
Tiap-tiap malam aku mesti menyelinap kat ampaian jiranku ini untuk mencari baju dalam. kebanyakan saiz coli yang aku dapat bersaiz 32b. bau baju dalam pompuan semuanya sama memang mengairahkan. aku sebenarnya belum pernah lakukan seks dan aku puas bila melancap camni daripada melancap pakai sabunn… aper klasss.
kuambil sehelai baju dalam dan kulilitkan kat koteku kemudian aku pon menggoncangkan koteku dengan sebelah tangan dan tangan yang satu lagi memegang baju dalam yang lain kat hidungkuu. biasanya aku akan pancut lepas 20 minit goyangan. baju dalam tersebut akan kusidai kembali di ampaian dan yang paling bestnya kulihat bebudak nurse ni akan ambilnya dan memakainya. bayangkan air maniku kat setiap tetek diorang.. huh…
pada satu malam aku lakukan aktiviti cam biasa. tapi rupa-rupanya budak 2 nurse ni sedang mengintai aku melancap.masa aku nak pancut diorang pon datang dan sergah akuu..huh bukan main takut lagi akuu sebab diorang ugut nak report kat polis. aku pon merayu la kat diorang dan diorang kenakan syarat kat aku. syaratnya aku mesti datang ke umah diorang dan buat apa yang disuruh bila diorang panggil. so aku pon ikutla kehendak mereka.
malam keesokannya aku diminta datang, so aku pon masuk dan duduk atas sofa. ada lima orang pompuan keluar dan duduk kat ruang tamu semuanya muda lagi umo lam 19-20 camtu laa. so aku diarahkan untuk bertelanjang depan diorang.aku dengan segan-segan membuka pakaianku. kini aku tanpa seurat benagpun dan koteku mula mencanak dan terhangguk hangguk naik,saiznya makin besar dan memanjang bila mengeras.kepala koteku mula keluar dari kulupnya. aku sebenarnya tak bersunat sebab mak ngan ayah aku kata tak perlu sunat asalkan selalu cuci kote. diorang memerhatikannya dengan penuh excited.
mereka berkata inilah first time diorang tengok kote secara dekat dan secara life. pastu salah seorang dari mereka yang bernama ana meminta untuk memegang koteku. kubenarkan setiap mereka memegangnya.’wow bestnya abang besar dan keras”kata salah seorang dari mereka.” kalau sunatcamna bentuk dia ek” tanya yang bernama ima.”mestila kepalanya terdedah dan makin besar kepala kote nih bahkan lambat keluar mani” jawab si siti yang lebih pandai. pastu siti pulak menyuruh aku buat seperti yang mereka lihat malam semalam. aku pon berkata aku perlu hidu coli. so diorang keluarkan coli yang baru lepas diorang pakai. bila kuhidu baunya memang mengancam dan koteku mengeras tersangat 2. kugoyang koteku didepan lima orang anak dara sunti ini dan aku pon memancut dengan derasnya kalau tak meleleh jaa. pastu aku dibenarkan balik.
malam esoknya aku dipanggil lagi. rupa-rupanya diorang dah sediakan alat untuk sunatkan koteku. aku tak mau tapi diorang ugut dan aku terpaksa ikutkan kehendak mereka. selepas mengukur dan memasang alat yang dipanggil alis klamp koteku disunatkan oleh lima anak dara. masa sunat tu koteku dah lembik sebab diorang tolong lancapkan dahulu setiap sorang ambik turn nak lancapkan aku.sampai 5x aku pancut.lepas kulitku diklamp maka diorang pon potongnya. aku pon balik. seminggu gak baru klamp tu tanggal. kini koteku kepalanya menjadi makin kasar dan besar dan sentiasa terdedah. walaupun kurasa nikmat yang kudapat kurang jika dibandingkan masa lom sunat aku tetap sukakannya kerana aku dapat tahan lebih lama.( nantikan sambungannya dari abang gatal)

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience