3241 Views |  Like

Azlin

Age when it happend: 30
Where it happened: my home
Langauge: bahasa malaysia
Sex: Female
Rating: 10
Category: Straight

Dicabul dan Dirogol abang ipar
Kejadian ini benar-benar terjadi kepada diriku kira-kira dua tahun lalu. Aku adalah seorang isteri yang taat dan sentiasa menutup aurat. Tidak pernah aku sengaja mengundang perlakuan tak senonoh walau dengan sesiapa sahaja. Hanya suamiku sahaja yang menyetubuhiku selama 10 tahun usia perkahwinan kami.
Namaku Azlin, umurku genap 30 tahun sewaktu kejadian buruk itu menimpaku. Hasil perkahwinanku, kami dikurniakan 2 orang anak yang masih bersekolah rendah. Tubuhku agak montok dan berisi. Kulitku putih kemerahan. Suamiku pula amat sukakan bontotku yang pejal dan lebar. Wajahku ada iras-iras Rozita Che’Wan. Tetekku paling digemari suamiku kerana bersaiz agak besar dan menonjol. Boleh dikatakan tubuhku masih solid dan mekar walau sudah beranak 2.
Cukuplah aku ceritakan tentang fizikal diriku. Kini aku akan menceritakan kejadian aku dirogol oleh abang iparku sendiri iaitu abang sulung suamiku. Namanya Johari. Aku memanggilnya Abang Jo sahaja. Umurnya lewat 40an. Dia sudah berkahwin dan memiliki 4 orang anak-anak yang sudah besar-besar semuanya. Anaknya yang sulung sudah ditahun akhir university manakala anaknya yang bongsu sudah ditingkatan 5. Isteri Abang Jo sudah 5 tahun meninggal dunia kerana kanser tulang. Abang Jo adalah seorang duda.
Kejadian 1 : Dicabul Abang Jo
Aku sedang mandi dibilik air seperti biasa pagi itu setelah suamiku keluar bekerja dan menghantar anak-anak ke sekolah. Rumahku lengang dan sunyi kerana agak jauh dari jalan raya. Rumah jiran terdekat pula terletak lebih-kurang 500 meter dari rumahku. Selesai mandi aku keluar dari bilik air berkemban tuala hanya menutup tetek dan bahagian atas lututku. Bagiku itu biasa kerana memang tiada sesiapa di rumahku waktu itu. Aku terus masuk kebilikku.
Sedang aku berjalan ke bilik, tiba-tiba hatiku terasa tak sedap. Aku terasa seperti ada seseorang didalam rumahku. Seketika kemudian aku terpandang kelibat manusia di luar bilikku. Belum sempat aku menutup pintu, tubuhku diterkam dengan kuat. Aku terdorong lalu jatuh keatas katil bersama-sama orang yang menerkamku itu. Tubuhku jatuh meniarap diatas tilam. Jemariku memaut tuala yang sedang terburai ikatannya. Lelaki yang menerkamku terus menindihku dari belakang. Serta-merta aku menangis ketakutan. Aku cuba menjerit namun mulutku dicekup dengan kuat hinggakan aku kesesakan nafas.
Dengan kasar tualaku disentapnya. Tubuhku terdedah kini. Lelaki itu terus menekanku diatas tilam. Aku berhenti meronta kerana kehabisan tenaga dan kesukaran bernafas. Aku menoleh kebelakang. Terkejut besar aku. Rupa-rupanya abang iparku yang menyerangku.
“Abang Jo?…Lepaskan sayaaaaa….” Kataku
“Jangannnnn…Jangan buat saya macam niii…tolonggg” Rayuku lagi
Abang Jo tidak bersuara. Sambil melipat sebelah tanganku kebelakang, sambil sebelah lagi tangannya kulihat sedang membuka baju dan seluarnya. Akhirnya dia bertelanjang bulat. Kulitku yang terdedah terasa hangat menyentuh kulitnya yang juga terdedah. Dia terus menindihku. Dicelahan bontotku jelas terasa sesuatu yang keras sedang menjalar dan menekan-nekan. Aku makin panik kerana aku tahu kotenya sedang mencari sasaran.
“Abang Jooooo…Jangan buat saya macam niiii…..Tolongggg…” rayuku yang sudah tak berdaya melawan tenaga lelakinya.
Dia masih tidak bersuara. Sebaliknya dia makin galak menggesel-gesel kote kerasnya ke alur bototku. Bila-bila masa saja aku boleh hilang kesucianku yang selama ini hanya milik suamiku. Agaknya kerana leka kesedapan, tanganku semakin longgar dikekangnya. Aku melepaskan diri. Namun hanya seketika kerana tubuhku diterkamnya semula. Kali ini aku terlentang. Abang Jo segera menindihku kembali sambil kedua tangannya menggenggam pergelangan tanganku. Kote kerasnya terasa sedang menyucuk-nyucuk dicelahan kelangkangku. Aku meronta sekuat hatiku. Sebelah tanganku terlepas. Sebagai jalan terakhir menyelamatkan maruahku, aku menangkap kote kerasnya itu. Terasa hangat berdenyut kote Abang Jo. Tersentak juga aku kerana saiznya yang amat besar dan panjang itu.
Abang Jo mengeluh. Agaknya kesedapan bila kotenya kugenggam itu. Kepalaku ligat mencari jalan keluar dari keadaan bahaya itu. Segera aku lurut-lurut dan lancapkan kote besarnya itu. Abang Jo kian kuat mengeluh kelazatan. Ligat aku melancapkan kotenya hinggakan dia jadi tak keruan. Sambil itu jemarinya sudah mula meramas-ramas tetek empukku sesuka hatinya. Aku biarkan saja kerana hanya demikian aku rasa aku akan dapat menyelamatkan kesucianku.
Tiba-tiba Abang Jo bangun lantas mencelapak diatas perutku. Jemariku masih ligat melancap kotenya. Jelas kulihat kepala cendawan kotenya yang berkilat dan bulat itu. Memang besar dan panjang kotenya melebihi suamiku berkali ganda. Tak kusangka ada lelaki yang memiliki kote sebesar itu. Jemariku tak dapat menggenggam sepenuhnya ukurlilit kote Abang Jo. Panjangnya pula ku anggarkan mencecah 8 inchi. Bulunya pula lebat tak terurus. Telur-telurnya yang bergantungan hampir sebesar penumbukku.
Abang Jo menyentap tanganku melepaskan lancapanku dari kotenya. Aku kembali gabra. Abang Jo kelihatan makin ghairah dan teransang. Tetekku habis diuli-ulinya dengan kasar. Abang Jo menekan kote gergasinya ke lurah antara tetekku. Aku faham keiinginannya. Demi menyelamatkan kesucianku, aku pasrah menurut kemahuannya. Harapanku agar dia segera selesai. Aku menolak tetekku agar mengepit kotenya dicelah lurah dadaku itu. Abang Jo mengerang sakan sambil mula mendomba kotenya laju. Kepala cendawan nya kelihatan kembang-kincup sewaktu dia mendomba lurah tetekku itu. Lubang kencingnya ternganga-nganga. Abang Jo kian rancak hinggakan tubuhku bergegar-gegar. Dia makin galak hinggalah…………………….
“Arghhhhhhhhhhhhh!!!!…Herkkkkkkkkkkkkk…Erkkkkkkkkkkkkkkkkkk……kkkkkkkkkkk” Tiba-tiba Abang Jo meraung sakan.
Serentak itu dada, tengkuk, dagu dan mukaku terasa hangat. Air mani kotornya memancut-mancut deras dan banyak. Pekat cecair putih dan hanyir menyemperot ke mukakku terpalit hingga ke rambutku. Agaknya memang air benihnya sudah lama terpendam selama ini. Dia terus meneran-neran sambil kotenya terus menyimbah-nyimbah air pekatnya untuk beberapa ketika. Aku hanya mampu memejam mataku.
Setelah selesai, Abang Jo segera bangun mengenakan pakaiannya. Aku segera menutup tubuhku dengan selimut. Air maninya yang bertempek-tempek ku sapu dengan tualaku. Abang Jo memandangku.
“Ingat!!!!…Jangan bagitahu sesiapa kalau kau nak selamat.” Ugutnya
Aku hanya mampu mengangguk lemah. Dia terus keluar dan berlalu pergi. Tinggallah aku menangis didalam bilikku. Aku dicabul abang iparku, namun aku bersyukur kerana berjaya menghalangnya dari meragut kesucianku sebagai isteri adiknya. Pada siapalah aku nak beritahu. Pastinya maruah suamiku akan tercemar dan mendapat malu besar kalau aku melapor ke polis. Dan paling mengundang rasa bersalahku adalah kerana aku sendiri agak teruja melihat dan memegang kotenya yang luar biasa saiznya itu hinggakan cipapku becak. Kalau suamiku tahu, pasti hancur hatinya. Aku mengambil keputusan melupakan sahaja kejadian itu. Aku bingkas bangun dan mandi sekali lagi. Kali ini terasa lebih kotor tubuhku dan aku menyabun sehingga habis sebuku sabun.
Malam itu kami sekeluarga makan bersama seperti biasa. Hatiku berdebar hebat kerana belum pernah menyimpan rahsia dari suamiku selama ini. Mujurlah dia tidak perasan keadaanku ini.
Kejadian 2 : Dirogol Abang Jo
Sebulan berlalu dan aku menjalani kehidupan sebagai isteri surirumah seperti biasa. Kini aku akan terus mengunci pintu rumah sebaik suami dan anak-anakku keluar setiap pagi. Namun, walau aku berhati-hati tetapi Abang Jo tetap dapat masuk kedalam rumahku.
Pagi itu seperti biasa aku akan berehat didalam bilikku setelah suami dan anak-anakku keluar. Aku hampir terlena disaat Abang Jo menerpa masuk kedalam bilik. Aku terkejut dan terjerit, namun mulutku segera ditekup dengan jemari kasarnya. Sambil aku meronta-ronta, pakaianku disentapnya terburai satu demi satu hinggalah aku bertelanjang akhirnya. Aku terkapar kelelahan tak berdaya melawan perbuatan kejinya.
Aku hanya mampu memandangnya dengan pasrah disaat dia mula menanggalkan pakaiannya pula. Kote Abang Jo dengan gagah terpacak keras didepanku. Aku dipaksanya mengulum dan menghisap kotenya. Dengan terpaksa aku menurut kemahuannya. Kote Abang Jo memang besar kerana mulutku hanya muat mengulum kepalanya sahaja. Tersedak-sedak aku bila dia menekan kotenya agar aku menelan lebih jauh. Hampir setengah jam aku mengulum dan melancapkan kote Abang Jo namun dia masih selamba melayan kesedapan tanpa tanda-tanda nak klimaks. Hairan juga aku. Selalunya jika aku megulum kote suamiku, sekejap sahaja dia sudah mengalah.
Tiba-tiba dia mencabut kotenya dari mulutku. Aku menarik udara lega. Dengan kasar tubuhku di kerjakannya. Tetekku jadi sasaran rabaan dan ramasas jemari kasarnya. Dia mengucup tengkukku. Bibirnya merayap mengucup ke dadaku.
“Jangannnnnnnnnnnn…Ekkkkkk…ehek ehk…..” Rayuku sambil mengerang disaat puting tetekku dinyonyot dan disedutnya kuat.
Aku mengejang diperlakukan sedemikian. Sukarku tahan rasa geli dan ghairah yang dipaksa keatasku sedemikian rupa. Putingku yang sememangnya sensitif jadi amat tegang. Setiap sedutan dan gigitan Abang Jo ke situ membuatku melentik-lentik menahan ghairah. Aku meramas cadar sekuat hatiku. Ternyata tubuhku membelotku kini. Perbuatan kasar Abang Jo membuatku jadi tak keruan dan teruja diluar kawalanku. Belum pernah aku diperlakukan sebegitu oleh suamiku. Dibawah sana, kelangkangku terasa mula hangat dan becak.
Jemari jahatnya merayap ke perutku lalu terus meraba cipapku. Aku mengeluh sambil cuba menghalang. Abang Jo tak perduli malahan kian ganas menolak tanganku. Akhirnya tangan-tanganku terkulai juga.
“Erkkkkkkkkkkkkkkk…Tak nakkkk…” Rengekku disaat terasa jarinya menjalar dilurah cipapku yang sudah becak.
Jarinya ditikam ke dalam lubang cipapku yang basah. Aku mengeluh tak tertahan. Seluruh tubuhku melonglai menerima rasa nikmat yang dipaksa itu.
“Basah sangat kau…Kau suka kan?” Tanya Abang Jo sambil tersengih bangga
Diluar sangkaanku, Abang Jo membenamkam muka ke celah kangkangku. Kakiku dibukanya. Aku tersentak dan terjerit merasa lidahnya sedang hangat menjalar dialur cipapku. Aku mengerang kuat menanggung kelazatan tak terkata disaat lidahnya ditikam-tikam ke dalam lubang becakku. Jemariku mencengkam rambut Abang Jo sekuat hatiku. Aku terfana tak mampu menahan geloraku yang menerpa. Belum pernah selama perkahwinanku suamiku menjilat disitu kerana kotor katanya. Abang Jo melahap cipapku seperti orang kelaparan. Aku menggeliat-geliut tak keruan hinggalah…….
“Ohhhhhhhhhhhh…Herkkkkkkkkkkkkk…Tak tahannnnn….Eikkkkkkkkkkkkk…Eikkkkkkkkk!!!!!” Aku mengerang kuat sambil meneran-neran lazat
Orgasmku menerpa dengan amat dahsyat. Tak pernah aku berorgasm sebegini rupa. Aku terus mengejang dan meneran-neran untuk beberapa ketika sebelum terkulai lesu. Jantungku berdegup kencang dan aku tercungap-cungap mencari udara. Abang Jo menjilat air nikmatku hingga habis.
Aku terus terkapar memejam mataku. Disaat aku terfana dan leka rupa-rupanya Abang Jo sudah menindihku dan menghalakan kepala kotenya ke sasaran. Aku tersentak menyedari keadaan itu disaat terasa sesuatu yang besar sedang cuba menceroboh lubang cipapku.
“Erkkkkkkkkk….jangannnnnnn…” Rayuku antara menghalang dan teruja
Kote Abang Jo sudah menguak cipapku. Sekali tekanan yang kuat kepalanya yang besar itu menguak masuk. Aku menggeliat mengemut dalam cubaan terakhirku menghalangnya. Aku kian kuat mengeluh antara pedih dan nikmat bila dia makin kuat menekan kotenya. Rasa nikmat mula meningkat. Akhirnya aku mengalah oleh kelazatan yang tak daya kutahan. Aku melepaskan kemutanku. Serentak itu berderup kote gergasinya merodok hingga kepangkal. Terkangkang aku dibuatnya. Kote besar dan panjang Abang Jo memenuhi segenap ruang cipapku yang selama ini hanya kenal kote milik suamiku yang lebih kecil. Terasa kote panjang itu meneroka dalam sedalam-dalamnya hingga mencecah tempat yang belum pernah sampai oleh kote suamiku. Aku terkial-kial menggigil menanggung azab nikmat yang belum pernah kurasakan selama ini.
“Urghhhhhhhh..Ketatnya cipap kauuuu…” Keluh Abang Jo sambil terus membenamkan kotenya tidak bergerak. Bulu-bulu kasar dipangkal batangnya terasa menyucuk diari-ariku.
“Sedapnya cipap kauuuuu…ketatttt….” Rengeknya lagi sambil menelan liur
Kata-kata lucahnya terasa makin membuatku teruja dan lebih teransang. Suamiku tak pernah berbunyi bila bersetubuh.
“Erkkkkkkk…Kote abang yang besarrrrr…Ohhhhhh..ooohhhh…Biarkan dalam-dalam Banggggggg…Ohhhhhh….” Kataku diluar sedar
“Kemut puki kau..kemut kuat-kuat..” Bisiknya. Aku kian teransang hingga terlupa sekeliling
Aku cuba mengemut namun seluruh ruang cipapku disendat kote besarnya hinggakan aku tak boleh mengemut lagi. Aku mula menggigil nak orgasm lagi.
“Tak bolehhh bangggg…kote abang besar sangatttt…aduhhhhhhhhh….sakitttt….” Rengekku
“Sakit?” Tanya Abang Jo berbisik sambil mengucup tengkuk dan cuping telingaku.
“Sakittttt….sedapppppppppppppp…sedaaappppppppp…Ohhhhhhhh” Aku mengerang
Abang Jo menarik kotenya perlahan-lahan. Seluruh isi dalam cipapku terasa mengikut. Aku mengejang hebat sambil meraung berorgasm dengan teramat hebat. Diluar sedar, aku mengelinjang dan mencakar-cakar belakangnya.
“Ohhhh Bangg..Bangggg…Jangan cabuuuttt…Ohhhhh tuhannn sedapnyaaaa….” Rengekku kehilangan pegangan iman dan akal.
Aku kehilangan akal disaat kotenya ditekan semula dalam-dalam. Setelah itu dia mula mendayung dengan gagah dan tegap. Setiap tusukan dan tarikan kotenya membuatku kian kenikmatan hinggakan aku mengerang-ngerang sakan. Suaraku memenuhi ruang bilikku. Suara dengusan Abang Jo juga amat kuat. Kalau ada orang lain dalam rumah ketika ini pasti terkejut mendengat keluhan-keluhan nikmat kami ketika ini.
Aku berklimaks untuk kesekian kalinya disaat Abang Jo menghenyak-henyak kotenya dengan laju. Dia mencabut kotenya disaat orgasmku dikemuncak. Aku terjerit macam orang gila sambil air nikmatku terpancut keluar bak air kencing. Belum pernah aku jadi sedemikian rupa. Dia menjilat air nikmatku dengan lahap lalu menyambung henyakkan demi henyakkan dahsyatnya sampai aku mengelinjang orgasm lagi.
Tubuhku ditonggengkan. Berderup kote gergasinya merodok cipapku dari belakang. Begegar-gegar bontok gebuku disaat Abang Jo mendoggie ku dengan rancak. Tetekku terlambung-lambung sambil sesekali diramasnya kasar. Aku terfana lagi dan mengejang klimaks untuk kesekian kalinya.
Aku diterlentangkan semula. Kakiku terbuka menanti. Tubuhku dan tubuh Abang Jo berpeluh. Aku memeluknya erat disaat kotenya merodok masuk. Sudah hampir sejam setengah aku dikerjakannya namun dia masih gagah. Kotenya masih tegang memacak tiada tanda-tanda nak selesai. Kagum aku degan ketahanannya. Selama ini dengan suamiku aku hanya berpeluang kilimaks sekali atau dua kali jika dia benar-benar top-form. Namun Abang Jo terus gagah mendayung hinggakan aku sudah sengal-sengal diseluruh tubuhku.
Rentak Abang Jo kian pantas hinggakan aku terlambung-lambung. Suaranya kian keras dan mukanya berubah. Aku sedar dia akan sampai tak lama lagi lalu aku turut bermain peranan dengan lebih galak lagi. Aku meramas-ramas tetekku sendiri sambil Abang Jo kian menghentak keras.
“Ughhhh…ughhh..ughhh…Aku nak pancuttttt…..” Raungnya
“Akkkkkkkkkkkk…Pancut banggggg…Pancuttttttt!!!!!” Kataku teruja
“Hekkkkkkk!!!!….Ekkkkk…Arghhhhhhhhhhhhhhhh..HHHHHHargg!!!…Ambik Kauuuuu!” Raung Abang Jo sambil menekan kotenya sedalam-dalamnya hingga kangkangku terasa sakit
“Arhghhhhhhhhhh…!!!…Arhhhhhhh…..Ahhhhhhhh!!!” Aku ikut sama menjerit lazat bila orgasmku menerpa hebat
Aku mengelinjang dan mengejang dahsyat. Klimaksku sampai dengan hebat. Air mani Abang Jo terasa hangat memancut-mancut berdas-das ke dalam cipapku. Aku terus orgasm dan orgasm hingga kehilangan akal. Kami terkulai lesu. Kote Abang Jo masih tertanam didalam cipapku yang lenjun hingga melembik lalu dicabutnya keluar bersama air benihnya yang banyak ikut membuak dan meleleh hingga membecakkan cadar. Hatiku terasa risau pula memikirkan benihnya bakal bercambah dalam rahimku nanti.
Aku terkapar kepuasan dirogol abang iparku sendiri. Aku terkulai nikmat dirogol Abang Jo. Menyedari dia telah menguasai tubuhku, Abang Jo menyambung meromenku hingga aku teransang semula. Aku dirogol? nya lagi untuk pusingan kedua hingga aku terkulai lembik tak bermaya. Kali ini aku pula lebih kerap berada diatas menghenyak-henyak cipapku melayan kelazatan kote gergasinya merogol? ku. Selesai merogolku, dia terus berlalu keluar dari rumahku. Kejadian rogol itu berulang-ulang hingga kini diluar pengetahuan sesiapapun. Setiap kali dirogol Abang Jo, bukan saja lubang cipapku jadi mangsa, malahan lubang duburku turut jadi mangsa kotenya hingga aku ketagihan diliwat. Dan aku makin tak dapat merasakan kote suamiku yang kecil itu waktu bersetubuh dengannya. Dan suamiku juga pernah terkejut dan marah kerana aku minta dia rodokkan kotenya ke duburku.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience