1361 Views |  Like

Aiskrim cinta saya

Age when it happend: 18
Where it happened: hotel
Langauge: B.Melayu
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Tipulah jika aku tiada nafsu saat aku memegang tangannya.. Dan dari saat perkenalan aku dan dia, aku sering terbayang saiz batangnya.. Tapi, aku malu.. Memandangkan dia lebih tua beberapa tahun dari aku, aku takut jika soalan aku ini menyebabkan dia menjauhi aku.. Dan satu malam tu, aku bertanya buah hati kesayanganku, Rio.. “Abang, bole sayang tau besar aiskrim abang macam apa?” Mula-mula, Rio enggan menjawab pertanyaanku.. Namun, setelah berkali-kali aku pujuk dia kemudiannya menjawab.. “Besar timun”.. Terkejut aku.. Besarnya.. “Kalau buat seks, bole masuk ke aiskim abang tu?? Besar.. Patutlah orang kata sakit.” jawabku.. Rio hanya menggelakkanku.. Dia mengatakan hubungan seks tu tak menyakitkan malah, sedap.. Sejak malam itu, aku sering terbayangkan kesedapan yang Rio beritahu aku.. Sedap seperti apa?? Buntu.. Aku tak dapat bayangkan dan seminggu kemudian, aku mengajaknya melakukan hubungan seks.. Aku ingin tahu rasa itu.. Sedap!!

Akhirnya, Rio membawa aku ke Johor Bahru.. Kami berjalan-jalan disitu sambil mencari hotel yang masih ada kosong.. Maklumlah masa cuti sekolah, ramai keluarga pergi bercuti.. Dan akhirnya, kami berjaya mendapatkan satu bilik khas buat kami..

Masuk saja dalam bilik hotel.. Rio menguncinya.. Aku pula terdiam di depan TV.. Aku mula merasa takut.. Bimbang akan kesakitan yang sering diceritakan kawan-kawan aku.. Aku masih mendiamkan diri.. Rio pula cuba mencipta suasana.. Dia hulurkan tuala kepada aku.. “Pergilah mandi dulu.. Segarkan badan..” Aku pula seperti anak kecil, terus ke bilik air.. “Sayang, jangan kunci pintu tau..”pesan Rio.. Baru sahaja aku menanggalkan pakaianku untuk mandi, Rio masuk ke bilik air juga tanpa berpakaian.. Mata aku tertumpu ke arah aiskrimnya.. Oh, kecil aja.. Tak sakitlah kalau masuk pun.. Terasa lega sangat..

Rio menuju ke arah shower.. Dan mula menyabunkanku.. Diciumku halus di pipi.. Kemudian, semakin rakus di bibirku.. Mengulum lidahku.. aku yang memang buta dalam dunia seks ini hanya mengikuti rentaknya.. Tetiba, aku tersentuh aiskimnya.. Keras!! Terus aku mengalihkan pehatianku ke batangnya.. Yang tadi kulihat kecil kini, besarnya seperti terung.. “Abang, besarnya.. Sakit, tak?” keluhku takut..

Kemudian, Rio mengarahkanku ke katil.. Dilapnya badan aku lembut.. Aku mulai ghairah kembali.. Perasaan ini aneh.. Aku sangat-sangat berasa luar biasa.. “Sayang, bole jilat aiskrim abang?? Makan aiskim sayang..”pujuk Rio.. Aku yang kagum dengan aiskrimnya, mula mengulum.. Penuh mulutku.. Dan aku menjadi sangat ghairah.. Sangat-sangat ghairah..

Sedang aku leka menikmati aiskrim cintaku.. Rio menolak badanku ke katil.. Diusapnya lembut buah dadaku.. Makin ganas dia meramas-ramas buah dadaku.. “Sayang suka??” tanya Rio.. Aku hanya mengangguk.. Belum ada yang pernah memegang gunung yang kujaga selama ini.. Dengan saiz 40B.. Rio sering mengatakan dia sangat beruntung dapat menikmatinya.. Kemudian, lidah Rio bemain putingku.. Digigitnya geram secara bergilir-gilir.. Mmmmmmmmm… Memang nikmat..

Tangan Rio beralih ke cipapku.. Aku terasa ada air di cipapku.. Aku berasa gelisah.. Mungkin aku perlu mengelapnya terlebih dahulu.. Oh, tidak.. “Sayang, sedia?”tanya Rio.. Terus sahaja lamunanku hilang.. Aku hanya mengangguk.. Rio mengangkangkang kakiku dan terus mengangkat kakiku berpaut pada lehernya.. Lagakku sudah seperti bayi yang ingin menukar lampin.. Kemudian, perlahan-lahan aiskrim Rio betemu dengan cipapku.. Aku menghalang aiskrimnya, “Abang, slow tau.. Besar tuuuu”..

Segera Rio bermain2 dikelentitku menggunakan aiskrimnya.. Aku dihanyutkan dalam ghairahku kembali.. Dan tetiba, “ARGhhh.. abang.. sakit”.. Rio memintaku bertenang.. Dikucupnya bibirku.. Dan kemudian, ketika aku mulai leka, Rio memasukkan aiskrimnya ke dalam cipapku.. Kesakitan mulai terasa.. Aku cuba menahan.. Dan merasai gerakan aiskrim Rio di dalam cipapku.. Kedalam dan terus kedalam..

Sampai sahaja ke dasar cipapku, Rio berhenti.. “abang sayangkan sayang.. Cinta abang buat sayang seorang..”rayu Rio.. Kemudian, gerakan keluar masuk dilakukan secara perlahan dan menjadi semakin laju.. Mulanya aku merasa peritnya dan lama kelamaan aku merasai erti sedap yang aku cari selama ini..

“Arggghhh… Uhhhhh.. Abang.. Laju lagi.. MMmmmm..” mulutku tak henti-henti berbunyi.. aku memang tak dapat menahan apa yang kurasa.. Sedap itu semakin kurasai.. Dan “Aghhhh..Aghhhh.. tak tahan, bang.. abang..” aku klimaks buat kali pertamanya.. Dan gerakan Rio semakin laju.. semakin tidak menentu.. Dan akhirnya, terus Rio keluarkan dari cipapku dan segera kukulum dimulutku.. Aggghhhh.. Aghhhh.. Rio semakin gelisah.. Aku kulum dengan rakusnya.. Dan akhirnya.. “Argggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh” kelegaan terpacul dari mulut Rio.. Dan mulutku dipenuhi lava aiskrim Rio.. Sedap!!

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience