768 Views |  Like

Akhirnya I

Age when it happend: 39
Where it happened: in my room
Langauge: Bahasa Melayu
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Aku berusia 39 tahun dan bertugas sebagai seorg Eksekutif disebuah firma swasta. Aku adalah seorang ibu tunggal. Aku telah berkenalan dengan Zairy selama 4 tahun tapi dan pernah berjumpa hanya sekali. Itu pun kami hanya keluar untuk makan malam sahaja. Jarak yang jauh diantara kami merupkan sebab kenapa kami sangat jarang bertemu. Kami berkenalan melalui internet dan hanya bertelefon atau bersms sahaja. Zairy sudah berkeluarga dan aku akui aku menyayanginya kerana selama 4 tahun kami berkenalan…kami tak pernah bergaduh walau sekali pun. Bagi aku dia terlalu cool dan dia pula mengatakan setiap kali kami bersembang di telefon, dia tenang bila mendengar suaraku. Hinggalah kesuatu ketika, tanpa dirancang dia datang ke apartment ku. Masa tu aku baru saja balik pejabat dan baru selesai mandi. Dia da tercegat didepan pintu apartment ku dan aku pun mempelawa dia masuk kerumah ku.
Dia kelihatan seperti bermasalah. Aku bertanyakan kenapa….dia mengenggam tangan ku dan segera mengucupnya. “Abg rindukan sayang….” perlahan dia menuturkan kata2. hati ku jadi berdebar. Sesungguhnya aku pun amat merindukan dia tapi aku tahu batas-batas yang perlu aku jaga kerana dia da berkeluarga.
Tetiba dia memeluk aku dan membisikkan ditelinga ku yang dia sangat2 merindukan aku. Aku jadi runtuh dan membalas pelukannya. Dia mula mengucup bibirku dengan lembut dan nikmat sekali. Lidahnya mula bermain2 dalam mulutku membuatkan aku mula berghairah. Tangannya mula meramas dada ku dan aku mula mengerang kenikmatan. Aku yang hanya mengenakan bathrobe tanpa apa-apa pakaian didalam. Tangannya mula bermain2 dibuah dadaku dan aku mula merasakan berahi. Dia membuka tali bathrobe ku dan menjilat puting dan buah dada ku. Dia mula menyonyot dengan asyik membuatkan aku benar-benar tak tahan.
Aku membalas dengan menjilat leher dan telinganya. Dia mula mengerang kesedapan. Dia membogelkan aku dan mula menjilat dari leher, dada, perut, pusat dan akhirnya ke pussy ku. Tak pernah aku merasakan kenikmatan yang sebegitu. Aku jadi terangsang dan mula merengek minta di fuck. Dia terus membuka baju dan seluar jeansnya. Aku terus memegang batangnya yang mula tegang dan aku jilat serta kulum dan dia mula mengerang kesedapan. Kemudian kami buat 69 dan aku benar-benar kesedapan bila dia meratah pussy ku dan menyonyot kelentit ku. “Abg, please fuck me” aku merengek dan dia terus memeluk aku dan mengucup bibirku dan menyonyot lidah ku. “Sayang nak abg fuck ke?” dia berbisik di telinga ku. Aku mengangguk sambil membalas ciumannya. Dia membaringkan aku dan mula naik keatas tubuhku. Dia memasukkan batangnya kepussy ku dan menekan dengan perlahan-lahan. Sangat-sangat nikmat sampaikan aku merintih kesedapan. Zairy sangat pandai memainkan peranan. Sambil dia fuck aku, dia nyonyot puting aku, jilat leher aku, isap telinga aku….aku apa lagi makin mengganas la….lama dia kerjakan aku sampai laa aku da nak klimax, dia bisik kat telinga aku “sayang da nak keluar ye…kita keluarkan sama2 ye…” selesai dia membisikkan kata-kata tu dia mengerjakan aku dengan ganas dan laju. Aku yang da hanyut dalam kesedapan terus menjerit kesedapan masa tu ler air mani aku pun memancut dan aku dapat rasakan air mani dia pun memancut…sangat-sangat sedap.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience