1708 Views |  Like

Akhirnya kau ku miliki jua 2

Age when it happend: 41
Where it happened: chalet
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Adegan seterusnya ….. Akhirnya kau Ku Miliki Jua II
Salina terjaga dari tidurnya … hari sudah pun tinggi, dilihatnya jam sudah mencecah 10.00 pagi .. Ramli entah di mana, keadaan katil berselerak lagi.
Perlahan-lahan Salina menarik selimut menutupi tubuhnya yang tidak ditutupi sebarang pakaian. Dia meraba alurnya yang masih terasa akan kesan senggama mereka malam tadi, melekit … dia tersenyum sendirian …. Malam tadi dia benar-benar kepuasan .. apakah kerana keperkasaan Ramli atau kerana melepaskan geram pada Zamri maka senggama mereka benar-benar memberi kepuasan kepadanya? .. dia sendiri malas nak memikirkannya…yang pasti dia belum pernah merasa senikmat itu selama dia menjadi isteri Zamri . Ternyata Ramli benar-benar memenuhi tuntutan batinnya.
Denyutan di celah alurnya masih terasa… dia mula menyenruh clitnya …sedikit demi sedikit dirasanya alur nikmatnya mulai basah kembali … keinginannya untuk bercengkerama Ramli kembali membara … dicapainya HPnya dan terus menekan punat untuk mendail telefon Ramli … tiada jawapan.. dia terus ke kamar mandi … di dalam kamar mandi dia melihat seluruh tubuhnya di hadapan cermin … ada sedikit kesan di leher dan buah dadanya…. Dia terus sahaja melepaskan hajat dan mandi ….
Keluar dari kamar mandi, Ramli sudah pun berada di katil sedang menunggunya dengan bungkusan roti canai dan the tarik telah pun terhidang di atas meja… meh kita sarapan ajak Ramli.. dengan berkembankan tuala kecil milik Ramli… salina duduk berhadapan Ramli sambil menikmati sarapannya…
Duduknya yang begitu membuatkan mata ramli tak berkelip .. menikmati panorama yang indah… pahanya yang putih gebu terdedah sehingga ke pangkal ..memperlihatkan … alurnya yang bersih dengan sedikit bulu nipis yang bercukur rapi ..indah sekali pemandangannya ..ternganga mulut Ramli memerhatikan aluryang juga ternganga… seoalah-olah tersengih menjemputnya bertandang kesitu,,,Eh… kenapa u tersengih jer…Ram? .”hahaha pasal I Nampak pussy u pertersengih kat I “ balas Ramli balik .. “Hmm.. u dah ratah dia malam tadi … dia dah nak lagi la tu” goda Salina kembali sambil mnjelirkan lidah dan menjilat bibirnya kearah Ramli … ‘Ok.. nanti lepas makan ni siap u ‘ kata ramli lagi… mereka cepat-cepat menghabiskan sarapan…
Ramli terus sahaja menarik tangan salina dan … merapatkan bibinya ke mulut salina dan terus mengucup bibi Salina …hmmm .. hmm .. Salina mula membalas ciuman Ramli .. Salina membiarkan Ramli memeluknya dan merebahkan badan ke katil. Dia berasa semakin lemah apabila tangan Ramli menyelak tuala dan seterusnya meraba-meraba tempat membusut yang dah mula berair itu
Buat seketika Salina tersentak jua keran begitu cepat tangan Ramli menuju ke sasarannya., tetapi ia amat dahagakan seks. Dah lama dia tak dapat bersama lelaki yang dapat memuaskannya.
“Aah..,” Salina mengeluh bila merasakan jari Ramli mula mengentel klitorisnya.

Tanpa disedarinya Ramli mulai bergerak ke bawah. Dia mengangkangkan peha Salina. Muka Ramli hanya beberapa inci daripada permukaan yang lembab itu. Salina dapat merasakan kedua belah tangan Ramli memegang belah dalam pehanya supaya tidak tertutup. “Ooh.. Arrgh!” Salina tersentak apabila mulut Ramli tiba-tiba mengucup bibir alurnya.

Dia dapat merasakan lidah Ramli mencuri-mencuri masuk ke dalamnya. Nafas Salina terasa sesak apabila lidah itu keluar masuk dengan rancak ke dalamnya. Sekali ke tepi dan sesekali ke bawah, kemudian ke kiri dan kanan. Belum pernah dia diperlakukan demikian sebelum ini, baik oleh zamri mau pun ramli kerna pada malam tadi mereka hanya tergesa-gesa melakukannya . Oooohh .. Ram… sedapnya .. Aghh… sssttt .. arghh,,,aaoouuww .. macam-macam shaja erangan yang keluar dari mulut Salina … Yesss Rammmm lick it harder ..ooohh soooo nice … syg I love u … Ramli tanpa memperdulikan apa yang di perkatakan oleh Salina …. Memasukkan sebatang jari kedalam pussy salina. Sambil menjilat dan menyotnyot clit salina sambil jarinya terus menyorong dan menarik keluar masuk alur pussy .. salina .
Salina sudah benar-benar berada di puncak nikmat .. dia merasakan ari-arinya dah mula nak mengejang kenikmatan yang dirasainya sudah berada di puncak… tangannya meramas –ramas rambut Ramli … salina menyondolkan badannya ke atas …habis hidung dan mulut Ramli di sentelnya dengan pussynya yang merah berair dan lencun itu … RRRaaaammmm … Affggrghh …I,m cuummmiiiiiinngggg …. Hhooorrrgghh… Salina klimaks .. dan tersadai kepuasan .. Ramli terus sahaja membelai clit salina dengan lembutnya sambil tangannya meramas kedua tetek Salina…
Seketika kemudian , keghairahan salina kembali semula… kegelian dan kenikmatannya tiada tara .. “Let me lick your dick , Ram “ Salina bangun.. muluttnya mencari 7 inci milik Ramli… mereka berposisi 69.. dan saling menjilat dan menghisap .. dan sama-sama kesedapan … nafsu Ramli sudah sampai ke kemuncak tetapi dia berhajat untuk memancutkan maninya ke dalam pussy Salina , namun salina tak membenarkan dan terus menghisap dan menjilat dick Ramli .. wait .. I wanna cum in your pussy .. no..no cum in my mouth.. balas Salina .. I never tasted a man’s cum before..please ..biar I rasa U punya Ram… balas salina sambil terus mengocok dan menghisap kepala konek ramli … dengan bauan aroma air Salina menguasai nafsunya Ramli akhirnya tidak mampu bertahan lagi…dengan satu henjutan kedalam mulut salina terus ke dalam kerongkong …berdas—das pancutan semen Ramli menerobosi tekak Salina.. habis ditelannya semen ramli ……
Mereka terlantar seketika menarik nafas lega ..” now Salina kata Raamli .. suck me hard and make me hard again so that I can ram in my dick in your pussy “ bisik Ramli ke telinga salina ..” Today is gonna be our longest day “ Salina terus menjilat dan menghisap konek Ramli yang kembali mencanak untuk pertempuran berikutnya…..
Kemudian Ramli mula menindih tubuh salina yang montok itu sehingga batang yang keras itu berada tepat di rekahan pussy Salina . Dia bergerak ke depan sedikit sehingga tempat sulit mereka bersentuhan. Tangan Salina ke bawah memegang batang pusaka bapa Ramli itu. Diusap-usap batang yang keras itu sebelum menyelitkan kepala tombol itu di celah bibir pussynya. Melihat pelawaan dari salina itu Ramli a terus menekan batangnya masuk ke dalam pussy Salina. Lubang pussy yang basah itu dengan amat mudah menerima kemasukkan batang tersebut walaupun agak besar juga.

“Aah..” Salina a mengerang apabila batang itu masuk sepenuhnya. Sambil menujah pussy salina dengan batangnya ramli juga tidak henti-henti menghisap puting tetek salina. Punggung Salina bergerak rancak menyambut dan mengayak ke kiri dan kanan apabila pussynya kena main dengan begitu sekali . Dia mengerang tak henti-henti … erangannya sedikit tidak dimengertikan oleh Ramli . Bunyi henjutan dan ayakan berdecik-berdecik berbunyi apabila ramli.. dengan laju memasuk dan mengeluarkan batangnya. Punggung Salina terangkat berkali-kali sambil dia merangkul tubuh Ramli. Dia sampai ke kemuncaknya … Ram syg.. fuck me..yes fuck me ..I’m cummingg again syg … hah..hah … arrghhh….. itu sahaja yang keluar dari mulut Salina ..
Mendengar keluhan dan erangan Salina , Ramli mula teruja … pinggangnya dah terasa kebas … otot ari-arinya mula nak menegang… buah zakarnya terasa akan berdenyut menandakan dia juga sakan mencapai klimaksnya … dia mula mengerang ..dan “ Salina my love I nak pancut dah …. Yes dear shove it deep in me … erang salina keluarkan kat dalam I nak rasa cum dalam pussy I pulak .. serentak itu .. dengan satu hentakkan padu Ramli memancutkan laharnya kedalam pussy Salina … dan terus terdiam di atas tubuh Salina …..

Salina terdampar keletihan. Peluh membasahi tubuhnya. Belum pernah dia kena setubuh mendapat multiple orgasme begitu selama dia berjimak dengan Zamri.. tetapi dengan Ramli dia benar-benar puas.. baru Salina sedar nikmatnya bersetubuh dengan Ramli… di bertekad akan terus memiliki Ramli dan melupakan zamri buat selamanya….
“ habis edah u nanti kita kahwin … “ bisik Ramli sambil terus tersadai kelesuan, .. Salina tersenyum kepuasan yang tiada taranya… dia berbisik sendirian …”akhirnya kau ku miliki jua Ramli ….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience