5798 Views |  1

aku setiausaha

Age when it happend: 40an
Where it happened: hotel
Langauge: melayu
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Nama aku Imah berusia 41 tahun sudah berkahwin dan mempunyai 3 org anak sekitar 20 tahun ke 15 tahun. Aku bekerja sebagai setiausaha kepada seorang majikan yg muda 30an dan sudah berkahwin juga…Aku baru setahun bekerja disyarikat tersebut.
Semasa temuduga memang dia ada bertanya bolehkah aku bekerja luar sekiranya diperlukan. Disebabkan sukar mencarik kerja aku katakan boleh.

Suatu hari aku di ajak oleh majikan ku ke sebuah negeri di utara tanah air atas urusan kerja. Jadi aku terpaksa mengikutnya walaupun suami ku agak marah. Kami sampai agak lewat petang dlm jam 6.30ptg. Bilik hotel kami bersebelahan dan ada pintu diantaranya. Setelah bersiap2 pintu tengah bilik ku diketuk dan majikan ku mengajak aku makan.

Selepas makan kami terus balik kebilik masing2. Masa tu aku terus telefon suami ku meminta dia faham keadaan ku yg bekerja. Setelah aku menukar baju tidur pintu bilik ku diketuk lagi. Majikan aku terus masuk bila aku buka pintu. Dia duduk di atas katil bilik aku dan berbual dgn aku. Aku duduk di atas katil juga tapi agak jauh. Kemudian majikan ku menghampiri ku dan memegang tangan aku. Aku cuba menarik tangan aku tapi pegangannya agak kuat. Kemudian dia mula mengusap2 tangan aku.

“Encik jangan la macam ni” kata ku perlahan.
“Kenapa awak tak suka ke?” tanya majikan ku.
Aku hanya mendiamkan diri. Majikan ku bertambah berani dan mula memeluk aku.
“Jangan la encik” aku mula merayu. Tapi majikan ku kelihatan makin bernafsu.
Majikan ku mula mengucup mulut aku. Aku cuba mengelaknya tapi dia terus mencuba. Masa tu aku dapati diriku juga mula terangsang dengan apa yang dilakukan. Tangan majikan ku semakin berani meramas tetek ku yg sememangnya tidak memakai bra. Tangannya yg sebelah lagi masih memegang tangan ku dan mendorong tangan ku ke batangnya yang sudah pun keras. Majikan ku mengusap2kan tangan ku ke batangnya.

“Imah mainkan la batang saya” Kata majikan ku. Aku yang dah terangsang mula memegang batangnya yang telah pun dia buka seluarnya. Bila tangan ku dah memainkan batangnya tangan majikan ku mula merayap mencari dan menyelakkan kain yang aku pakai. Cipap ku mula terasa basah walaupun belum disentuh. Bila majikan ku mula menyentuh cipap ku aku terasa terangsang sangat. Aku mula mengikut nafsu ku dan majikan ku. Seketika kemudian majikan ku menaganggalkan semua pakaian ku dan dia mula menjilat cipap ku.

“Sedappppp” aku tidak tahan dan mula mengeluarkan kata2 yang tidak difahami. ” Arrrhggggghhhh”
Setelah puas majikan ku menjilat cipap ku dia mula mendorong batangnya kecipap aku. Masa tu aku rasa nikmat sangat. Langsung tidak teringatkan suami dan anak2 ku.
Lama juga majikan ku menyetubuhi ku sehingga aku climak lebih 5 kali dan aku cukup puas yg tidak pernah aku kecapi dari suami ku. Setelah majikan ku memancutkan maninya kedalam cipap ku kami tertidur. Sedar2 jam sudah 7 pagi. Aku menegejutkan majikan ku. Bila aku mengejutkan majikan aku, aku ingat dia akan terus bangun dan mandi tapi sekali lagi kami melakukan hubungan seks.

Sepatutnya kami balik petang tu tapi majikan ku ambil keputusan untuk bermalam lagi.. Dan pada malam itu majikan ku menyetubuhi aku lagi beberapa kali..yang pastinya aku juga mula menyukainya..

Setelah balik ke KL kami sering juga melakukan lagi sama ada di dalam pejabat atau di hotel. Tapi aku terus melayan suami ku seperti tiada apa2 yang berlaku. Sehingga sekarang aku masih disetubuhi oleh majikan ku.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience