1224 Views |  Like

Baik punya

Age when it happend: 15
Where it happened: rumah jiran
Langauge: melayu
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Cerita ini bermula semasa umurku 15 tahun. Aku berjiran dengan jiran yang baik hati dan mempunyai anak 3 orang iaitu 2 perempuan 13 th dan 10th dan seorang adik lelaki. Rumah kami agak jauh dari rumah orang lain dan agak terpencil di kaki bukit dan berdekatan dengan sungai.

Aku juga ada kawan lelaki yang agak hensem yang sama umur dengan ku. Ibubapa jiranku bekerja disawah padi dan tidak menjadi halangan untuk kami bermain dirumahnya kerana mereka sudah mesra dan kenal dengan kami.

Kami selalu bermain bermacam-macam permainan seperti budak-budak lain juga, Satu pagi budak-budak lain tak ada, cuma kami berempat sahaja iaitu aku dan kawan aku dan anak jiranku yang perempuan. Aku telah mengajak kawanku supaya kita bermain kawin-kawin. Aku mencadangkan aku kawin dengan kakak, sebabnya aku geram tengok teteknya yang sedang naik tambahan pula badannya yang tengah berisi dan kawan aku kawin dengan adiknya. Kami bersetuju dan aku bawalah kakaknya kedalam bilik dan kawan aku bawa adiknya kebilik lain.

Masa mula-mula tuu aku malu-malu juga sebab tak pernahpun aku berdua-duaan dengan perempuan. Mula-mula tuuu aku ajak main raba-raba jeee… dan cium mulut sebagaimana orang putih dalam tv buat. Yang seronoknya dia ikut jee… Kotee aku dah tegang dah.. lalu aku suruh dia pegang kotee aku… dia kata taknak laaa.. malu katanya… tapi bila aku kata kaloo nak rasa sedap kena pegang dan nanti aku lak pegang pantatnya… eeeee apeee niii… katanya. Jadi aku terpaksa cari jalan supaya tidak mati ditengah jalan.

Kalooo tak nak tak peee… kita bukak baju sama-sama, pastuuu kita main pelok-pelok baru seronok. Dia kata ok. Dalam hati aku, nii ada peluang ni. Aku tengokkan mata dia dah kuyu jee… dan nampak stim. Bila dah puas pelok-pelok tuu, aku kata nak balik laa.. tapi dia kata alaa camni tak best laa. Aku tanya dia abis tuu nak buat apa lagi? Dia kata apa kata kita sama-sama lak telanjang. aaaaa… terkejut aku bila dia cadangkan bagitu.. kerana aku taklaa terfikir sampai kesitu.

Aku tanya dia nanti mak dan ayah dia balik camne? dia kata selalunya mereka balik lambat paling cepat pukul 1 tengahari, ni baru pukul 10.30 pagi. Jadi aku kata kaloo camtu awak bukak dulu camne… dia kata ok, tapi dengan syarat lepas tuuu awak lak. Dia malu-malu, tapi disebabkan dah stim dia buat jee… lepas tuuu aku pula bukak seluar.

Sebenarnya dari tadi kotee aku dah tegang, cuma aku malas nak cakap.. tuu sebabnya aku kata nak balik. Dia kata makkk aiii tegangnya. Lalu dia kata nak pegang boleh? Aiii tadi kata tak nak pegang… Bila dia pegang, betapa nikmatnya kerana selama ni tak pernah perempuan pegang, pastu aku suruh dia hisap, hiss pengotorlahh abang ni… laaa aku kata kat dia sebenarnya orang lelaki nii suka jika kotee dia kena hisap oleh orang perempuan dan orang perempuan pula suka pantat dia kena jilaat dek orang lelaki.

Kalau camtuu abang dulu jilat pantat saya… camne? Ok no problem tetapi lepas tuu nanti ayang laa hisap abang punya… deal aku kata. Ok deal katanya. Aku suruh dia baring kat katil pastu aku pun jilat pantat dia. Disebabkan masa tuu tengah sama-sama stim aku dapat rasakan pantat dia wangi jeee dan basah.

Agak lama juga aku menjilatnya, ada laa dekat 15 minit baru aku lak duduk dan suruh dia pula kulum kotee aku. Masa tuu kotee aku juga dah banyak keluar mazii. Eeee apa nii banyaknya air.. tak pee lap laa dulu, jika tak nak rasa.. tapi air tuuu lagi sedap kata aku. Dia pun terus menghisap kotee aku… huh sedap betul aku rasa.

Lepas tuuu aku kata kat dia cukup laa tuu. Tapi dia kata, apa kata kita main macam mak ngan bapak kita main. Haaa.. pernah kee tengok diaorang main atas katil, aku tanya. Ada juga katanya… selalunya aku buat-buat tidor, masa diaorang tengah projek, katanya. Rupa-rupanya rumah tuu ada 2 bilik jee, 1 untuk perempuan dan satu lagi untuk lelaki. Jadi bila mak dan ayahnya nak projek tunggu mereka semua tidur, katanya.

Dalam hati aku… hiss camnee nii… aku takut nanti termengandung, naya aku. Nak ke taknak nii… tanya dia. Jadi dengan berfikiran waras aku kata kat dia… apa yang kita buat nii pun dah kira tak baik dan mendekatkan diri kita kepada zina… dosa tauu.. kalau main atau masukkan kotee kedalam pantat lagi lak… berzina namanya kata aku. Hiss dalam hati aku, macam ustaz laa pulak aku nii.

Kami pun pakai semula pakaian kami dan keluar dari bilik dan aku lihat kawan aku dah lama keluar. Aku pun tak sempat nak tanya ngan dia samada dia main ke tidak.

Sejak dari hari itu, bila berjumpa pasti dia menjeling dan tersipu-sipu kepada aku.

Sekian … adanya

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience