928 Views |  Like

Bibi

Age when it happend: 51
Where it happened: living room
Langauge: malay
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

i want to cut the inro. scared that someone will know me cause this is a true story and it just happened about a week ago.
Kami terpaksa tidur diruang tamu kerana rumah menantuku hanya punyai 2 bilik idur yang telah pun dipenuhi. So aku, suami adik aku dan suaminya terpaksa tidur di ruang tamu. Ketika kami baru mula nak tidur, tiba2 anak bujang adik aku yg berumur 17 tahun ingin tidur bersama kami, so dia pun menyelinap di tengah2.Kedudukan kami ialah di kanan ku suamiku di kiriku anak saudara ku Din namanya, di kanan Din Mamanya Enon dan sebelah Enon suaminya.
Aku bukan muda dah 51 tahun tapi masih seksi kerana aku selalu bersenam.
Kira kul 2 ketika semua orang telah tidur, tiba-tiba aku terasa peha Din menindih pehaku. Manakala tangannya selamba memeluk tubuhku. Ketika yang sama suamiku memeluk tangan kiriku dan peha kiriku menindih pehan suamiku.
Aku biarkan saja Din berbuat begitu kerana berangappan dia tidak sengaja dan suami pun tak sedar.
Tak lama kemudian tangan Din merapa ke pusat dan terus singgap ke cipapku yang masih berbalut , mungkin dia fikir aku tak sedar.Aku membiarkan saja tangan Din mengurut-gurut perlahan cipapku. Terasa sedap. Akan di sambung

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience