744 Views |  Like

!!HILANG GADIS!!

Where it happened: TATiUC
Langauge: malay
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

wahai sang gadis sekalian,
apa yang kau fikirkan?

kalau sudah sampai ke tilam baru hendak sedar tak mahu, kau terlambat. lelaki akan ada saja cara untuk memujuk engkau. engkau pun sudah separuh hendak. cuma perlu diyakinkan. kalau kau diperkosa sekali pun, polis ragu2 untuk melaporkannya sebagai satu kes. kau ada situ dengan rela hati.

kalau rasanya sekadar kucup2 biasa2 itu tidak apa, nantilah sampai dia melarat. kalau bukan dalam sehari, dalam sebulan dua, seinci demi seinci kau akan ditakluk dia. seperti yang di atas tadi, kau mungkin akan sedikit dolak dalik. namun sebaris dua ayat cinta, pasti rebah juga.

kalau demi membukti cinta kau serah tubuh sebagai pengikat, kau memang dahsyat. apa benarkah ada beza ‘make love’ dengan ‘have sex’? keduanya membawa maksud jimak. perasaan romansa itu semua reka2an pembikin filem untuk menjual. sesungguhnya, persetubuhan adalah nafsu yang bersifat individualistik namun lebih seronok dikongsikan.

maaf aku terlalu telus.

tapi aku rasa sungguh bodoh untuk menggertak seseorang untuk menerima engkau.
ya. kau sangkut. anak ini tidak akan berbapa.
ya. kau takut. kau hendak harung dengan siapa.

malangnya, minah cebik,
kalau hendak kahwin pun sampai perlu dipaksa, keluar nanti anaknya, rasanya, pedulikah dia? silap2, nikah malam ini, pagi besok lafaz cerai tiga.

nak kata apa.

mungkin aku seksis dalam hal ini spesifiknya. tapi aku serius susah untuk salahkan lelaki bila datang cerita begini.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience