2819 Views |  Like

jack n jane

Age when it happend: 21
Where it happened: -
Langauge: bahasa melayu
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

KEINDAHAN HIDUP

Aku lepasan ijazah di sebuah university diselatan tanah air. Seorang anak yatim dan hidup bersama keluarga angkat ku. Sejak 6 tahun aku diperantauan aku pulang semula ke kampung keluarga ku utara tanahair. Aku masih tidak bekerja dan hanya melepak dirumah. Keluarga angkat aku memanggil aku tinggal bersama mereka memandangkan ibu angkat ku baru lepas bersalin anak yang ketiga. Tujuan ayah angkat adalah untuk aku menjaga ibu angkat ku ketika beliau tiada dirumah. Aku hanya bersetuju dan berangkat.
Setibanya aku dirumah keluarga angkat ku, aku disambut mesra oleh mereka. Ayah angkat ku seorang pegawai kerajaan beristeri dua, ibu angkat ku tidak bekerja dan dia adalah isteri kedua ayah ku, anak mereka pertama 8 tahun, kedua 7 tahun dan yang bongsu baru berumur 5 bulan. Ibu ku ini masih muda dan cukup cantik. Kadang kadang aku berangan juga untuk memiliki tubuhnya tapi itu Cuma angan angan. Setelah hampir sebulan aku bersama mereka, aku semakin selesa, tidak malu malu lagi dan ibu ku melayan aku seperti anaknya juga walaupun perbezaan umur kami hanya 5 tahun. Aku makin seronok kerana aku amat gemar melihat ibu ku yang cukup cantik dan menggoda bagi ku. Anaknya yang bongsu masih menyusu badan, dan pada saat ibu ku menyusulah aku mengambil kesempatan untuk melayan nafsu ku. Tapi malangnya ibu ku seorang yang cukup pandai menutup buah dadanya ketika menyusu. Setiap kali aku cuba untuk melihat buah dadanya pasti aku gagal. Buah dada ibu ku tidaklah sebesar sharifah aini tapi cukup cantik seperti sariyanti. Ditambah pula kulit ibu ku cukup putih dan mulus. Pada bayanganku, aku membayangkan buah dada ibu ku itu tentu putih dan putingnya coklat kemerah merahan. Aku menjadi tidak keruan setiap kali bayinya merengek hendak menyusu, aku terus masuk ke bilik dan melancap membayangkan aku yang sedang menghisap susu ibu ku itu. Sambil memegang gambar ibu ku, aku melancap dengan penuh penghayatan hingga air mani terpancut deras.
Selepas pada tragedy aku melancap hari tu, aku bertekad untuk mendapatkan ibu ku. Andai tidak melakukan seks, dapat ku hisap buah dadanya pun sudah memadai. Pada suatu pagi dimana ayah ku dan anak anak yang lain telah keluar dengan urusan masing masing, aku tinggal bersama ibu ku dan bayinya. Ibu ku mengejutkan ku dari tidur kerana ingin meminta aku membawanya ke pasar memandangkan bayinya telah pun terjaga, jadi sukar untuk ibu ku memandu. Aku pun terus bingkas bangun tanpa aku menyedari batang ku sedang mengeras. Aku tersedar hanya bila aku terlihat ibu tersenyum senyum melirik ke arah senjata ku. Aku jadi malu dan terus mencapai tuala untuk mandi. Pantas ibu ku berkata tidak perlu mandi, memadailah aku membasuh muka dan menggosok gigi. Aku pun hanya ikut perintah. Semasa didalam kereta, aku memandu seperti biasa, pada masa itu bayi ibu ku merengek hendak menyusu, dalam hati ku berkata ‘ada peluang aku nak tengok tetek ibu ni’. Ibu mengomel pada bayinya kerana pada saat inilah baru bayinya mahukan susu padahal seawal pagi tadi ibu ku cuba menyusukan bayinya tetapi bayi tidak mahu seolah olah tahu yang abangnya ini ingin sangat melihat melihat buah dada ibu. Pada ketika itulah ibu menyelak t shirtnya untuk menyusu, aku menjeling tapi hanya Nampak buah dada ibu ku sedikit saja. Memang putih dan gebu, terasa berderau darah aku ketika ini, terasa ingin aku memegang buah dada ibu saat ini. Aku terus mengintai sehinggalah aku hampir terbabas kerana terlalu asyik nak melihat buah dada ibu. Ibu menjerit dan bayinya terlepas mulut dari putting ibu. Pada saat itulah aku melihat putting ibu. Aku sedikti kecewa kerana putting ibu agak kehitaman, tetapi aku memujuk hati kerana aku akui ibuku sudah memiliki 3 orang anak, x mustahil putingnya hitam malahan ayah ku sudah tentu menjadikan puting ibu tempat menghisap selain menghisap rokok. Ibu ku memandang ku dalam keadaan terkejut tetapi hilang diganti dengan malu kerana buah dada yang selama ini ibu sembunyikan, akhirnya terbongkar juga. Ibu cepat cepat menarik bra dan bajunya menutup buah dada. Aku mengangkat kepala dan memandang ibu. Seraya ibu berkata:
‘ amboi punya tengok sampai tak ingat dah apa kat depan?’
‘kot ye pun nak tengok janganlah dalam kereta, accident nanti apa pun tak boleh. Tunggu la balik rumah nanti’
Aku terdiam… malu kerana kantoi, seronok kerana ungkapan akhir ibu tadi.
Setelah selesai membeli, aku bersama ibu pulang ke rumah. Aku masih lagi malu kerana trajedi tadi dan hanya membisu. Ibu memulakan bicara:
‘ abang tengok apa tadi?’ Tanya ibu.
‘takdak apa la ibu, tengok adik ni, comel sangat’ aku berbohong.
‘adik ke yang comel, botol susu adik yang comel?’ soalan ibu menerkam.
‘Dua dua kot ibu. Hehehehe.’ Aku tersengih.
‘tapi botol susu adik lagi comelkan? Kalau tak takkan la sampai terbabas?’ ibu terus menguji.
‘hehehehe… ye la kot’ aku mati ayat.
‘balik nanti terus mandi, lepas tu ibu bagi tengok puas puas ye? Patut la ibu tengok abang gelisah je bila adik menyusu, rupa rupanya nak jugak. Nak jadi baby tua ek?’
Aku terdiam dan mengangguk. Malu tersangat sangat tapi berdebar kerana dalam beberapa minit lagi impian seks aku akan tercapai. Aku terus meluncur laju untuk cepat sampai ke rumah. Apabila sampai dirumah ibu terus masuk ke rumah membawa bayinya yang telah pun tertidur dan letakkan didalam bilik. Aku pula membawa barang barang yang dibeli dipasar tadi ke dalam rumah terus ke dapur. Belum sempat aku masuk ke bilik, ibu memanggil ku ke ruang tamu.
‘abang buat apa tu?’ Tanya ibu.
‘nak mandi la ibu, tak sabar nak jadi baby ni ibu’ aku menjawab.
‘ibu cakap nak bagi tengok je kan? Bukan hisap pun?’ ibu bermain kata kata
‘tengok pun tengok la ibu, yang penting malam ni tidur ada modal nak puas’ aku semakin berani.
‘tengok pun boleh puas ke? Kalau hisap taktau la apa jadi kan? Ibu berkata dan memanggil ku duduk sebelah dengannya.
Aku terbau haruman yang cukup wangi disaat aku berada disisi ibu. Rupa rupanya ibu sempat menyebur minyak wangi tadi sebelum keluar dari bilik. Aku jadi kaku disebelah ibu, tak mampu nak berkata kata. Hampir 5 minit aku terdiam, ibu bersuara.
‘abang nak ke hisap tetek ibu? Tak geli ke? Ibu kan dah tua, tetek pun dah kendur tak macam anak dara?’ ibu seolah olah meminta dipuji.
‘nak la ibu. Tetek ibu gebu, abang teringin sangat nak hisap. Tetek anak dara memang la best sebab tegang tapi takdak apa yang ibu ada’ aku memuji.
Ibu tersenyum lalu menarik aku untuk baring diatas ribanya. Aku menurut saja, ibu menyelak baju dan branya. Tersembullah buah dada ibu sebelah kanan. Aku sudah tidak sabar hendak menghisap. Ibu menyuakan putingnya ke mulutku.
‘anak ibu hisap ye, hisap sampai puas ‘ ibu berkata.
Aku terus menghisap lembut seolah olah bayi, terasa kehangatan air susu ibu masuk ke mulut ku. Aku telan dan aku rasakan terlalu sedap. Aku terus menghisap. Batang ku sudah tidak tertahan terus mengeras hingga terangkat seluar ku. Ibu hanya memandang wajah ku, mata kami bertentang. Ibu mengalih pandangan ke batang ku. Ibu memegang lembut, mengurut dan membelai seolah olah membelai sekuntum bunga. Aku jadi seronok, sambil mulut ku menghisap, lidah aku bermain main di putting ibu. Ibu memejamkan mata sambil tanganya terus ligat membelai batang ku. Aku semakin berani dengan tangan ku terus merayap ke buah dada ibu sebelah kiri. Mulai dari luar aku membelai dan sekarang terus masuk ke dalam baju ibu. Aku mencari putting ibu, putting yang akan aku hisap sebentar lagi selepas aku menghisap putting sebelah kanan. Ibu membantu aku dengan menyelak baju dan branya dan sekarang kedua dua belah buah dada ibu sudah diluar. Aku terus leka menghisap, sarapan pagi aku hari ini adalah air yang sedap dan berkhasiat iaitu susu ibu. Manakala ibu terus memejamkan mata taktala tangan ku meramas lembut buah dada ibu sebelah kiri dan mulut ku menghisap manja buah dada ibu sebelah kanan. Sesekali aku melepaskan putting ibu untuk mengambil udara dan selepas itu aku menjilat air susu ibu yang meleleh dan terus menghisap. Aku lihat ibu menyandarkan kepalanya ke sofa sambil tangannya makin ganas meremas batang ku yang sudah semakin keras. Lama kelamaan tangan ibu menyusup masuk ke dalam seluar ku. Dengan mudah kerana aku hanya memakai track suit dan boxer didalam. Bila jari lembut ibu menyentuh kulit kepala batang ku, aku mengerang sedap sambil tangan ku menangkap tangan ibu dan terikut ikut alunan tangan ibu ke atas dan ke bawah meluruti batang ku. Semakin lama semakin laju, semakin lama semakin kejap genggaman tangan lembut ibu pada batang ku.
Ibu mengangkat kepala ku mengubah posisi hisapan aku pada buah dadanya. Dari kanan ke buah dada yang kiri. Aku terus bangun untuk mengubah kedudukan ku. Pada masa itu ibu melepaskan genggaman tangannya pada batang ku. Aku berdiri batang ku terpacak didalam seluar menghala ke muka ibu. Belum sempat aku duduk dicelah celah kangkang ibu bagi lebih mudah aku menghisap putingnya, ibu menarik seluar ku kebawah bersama boxer yang ku pakai. Batang ku tersembul keluar gagah, kepala berkilat dan sedikit air mazi keluar dihujung batang sebagai tanda aku terangsang dengan urutan lembut tangan ibu pada batang ku tadi. Ibu menarik punggung ku supaya batang ku lebih rapat dengan mukanya. Ibu melangut memandang muka ku. Aku tersenyum dan ibu juga tersenyum penuh manja. Dengan mata yang kuyu, pipi kemerahan, bibir yang merah berbekas akibat gigitan bibir ibu sendiri kerana menahan kesedapan semasa mulut ku menghisap putingnya tadi. Ibu memegang batang ku lembut, menarik rapat ke mulutnya lalu mencium penuh kasih sayang. Aku hanya memerhati sambil membelai rambut ibu yang panjang berjurai kebelakang. Ibu memasukkan batang ku ke dalam mulutnya, dibiarkan beberapa saat. Terasa panas air liur ibu apabila membasahi batang ku kini. Dengan perlahan ibu membuat sorong tarik menggunakkan mulut terhadap batang ku. Kaki aku kejang menahan sedap bercampur ngilu kerana apabila gigi ibu menggesel kepala batang ku. Ibu terus melakukkan aktiviti itu dikala aku terus membelai rambut dan sekali sekala aku membelai wajah comel ibu. Makin laju hisapan sorong tarik mulut ibu pada batang aku. Aku terasa ingin memancut, kali ini terasa lebih nikmat berbanding menggunakan tangan aku sendiri iaitu melancap. Aku memegang kepala ibu, lalu aku tarik keluar batang aku dari mulutnya. Tangan ibu pantas memegang batang ku dan menggenggam kuat. Ibu tahu yang aku ingin memancutkan air mani ku. Aku merendahkan muka ku mengadap wajah comel ibu. Aku merenung mata ibu dalam dalam, ibu juga tidak mahu kalah, merenung mata ku dalam dalam sambil tangannya masih menggenggam kuat batang ku. Aku merapatkan bibir aku pada bibir ibu, ibu ku lihat mengangakan mulutnya sedikit sebagai bertindakbalas terhadap perbuatan ku. Kami akan bercium. Bercium manja dan ganas berselang seli seketika nanti. Sebelum bibir ku menyentuh bibir ibu, aku sempat berkata kata pada ibu.
‘abang sayangkan ibu. Dah lama abang nak bersama ngan ibu’ ikhlas aku meluahkan.
‘ibu juga sama sayang. Dah lama ibu perhatikan abang. Cuma ibu tak pasti apa makna padangan abang pada ibu’ ibu menjawab ikhlas jua.
Bibir aku dan ibu bertaut, erat dan bergerak gerak buat seketika. Ibarat filem Hollywood. Ibarat Angelina jolie bercium dengan brad pitt didalam dan diluar filem. Seolah olah pasangan bercinta bercium dimalam valentine days. Lembut bermain lidah, bersentuh lidah sambil ibu mengeluh manja bersama nafasnya yang terasa hangat melalui hidung ku. Aku menghisap lidah ibu dalam dalam, menghisap dan mengigit bibir ibu selembut yang mampu. Ibu juga begitu, melayan aku seperti suaminya. Ibu melepaskan genggaman tanganya pada batang ku, dan membelai belakang badan ku yang masih bersaluti baju. Aku pula memegang kedua dua belah pipi ibu sebagai memandu arah mulut ibu pada mulut aku. Setelah puas bercumbu, aku turun semula mulut ku ke buah dada ibu sebelah kiri. Puttingnya kulihat mengeras, lalu ku masukkan kedalam mulut dan terus hisap semahunya. Ibu tersenyum memandang ku. Ditumpahkan kasih sayang yang paling mesra pada aku, dikala aku sedang asyik menikmati air susunya yang sedap dan hangat. Aku bersarapan lagi pagi ini.
Pada saat aku sedang asyik menghisap susu ibu yang deras melalui mulut ku, aku terdengar bayi ibu menangis didalam, tidak terlalu kuat tapi cukup untuk mengejutkan aku dan ibu disaat kami sedang bergaul mesra. Kadangkala seperti seorang ibu bersama bayinya yang comel dan kadangkala seperti sepasang kekasih yang sedang bercinta hangat. Membelai belai manja dan memuji muji antara satu sama lain. Ibu menarik pelahan putingnya dari mulut aku dan berlari anak ke bilik untuk mendapatkan bayinya yang sedang merengek hendak disusui. Sambil itu ibu berkata pada ku.
‘abang tunggu ye sayang. Baby kecil menangis pulak dah. Baby tua jangan pulak menangis tau. Kejap lagi ibu datang, abang sambung ye’. Ungkapan manja ibu membuat aku terangguk tersenyum.
Seketika disaat menelan nelan air susu ibu yang masih berbaki didalam mulut ku, suara bayi yang merengek sebentar tadi telah tiada. Hatiku ber fikir mungkin dah disuap putting ibu ke mulutnya. Putting yang ku hisap sebentar tadi dikongsi berdua pagi ini. Aku terduduk mengusap usap batang ku yang berkilat akibat terlalu keras dicampur dengan air liur ibu. Sambil sambil berangan angan apa yang akan terjadi sekejap lagi aku mengelamun. Ibu telah berada disebelah aku tanpa aku sedari. Aku lihat ibu hanya berkemban dengan tuala putih sahaja. Aku jadi geram melihat ibu begini, aku menarik tangan ibu merapati aku lalu kucium semahunya bibir ibu. Ibu jadi lemas tetapi Berjaya dikawal semula penafasannya apabila ibu membetulkan kembali kedudukannya. Sekarang ibu sedang duduk mengangkang diatas ku manakal aku dibersandar. Ibu membuka baju ku. Seluar ku telah pun dilondeh ibu pada awal babak tadi. Aku dapat rasakan bulu lembut ibu bergesel dengan pahaku. Batang ku yang dari tadi tidak pernah lembik bergesel gesel dicelah belahan kemaluan ibu. Ibu menggoyangkan punggungnya perlahan lahan. Merasai nikmat geseran batang ku pada kemaluannya. Sambil aku terus menerkam buah dada ibu yang terhayun hayun disaat ibu menggoyangkan punggunnya. Ibu makin pantas dan aku makin rakus meramas, menghisap, menggigit buah dada ibu sesuka hati aku. Kini segalanya yang ada pada ibu milik aku. Aku berhak melakukkan apa saja. Disaat aku tidak tertahan tahan dengan geseran kemaluan ibu pada batang ku, ibu berhenti dan melurut batang perlahan dengan tangannya. Ibu turun ke celah kangkang ku dimana kedudukan kami ketika ini, aku diatas sofa dan ibu dibawah berada betul betul dicelah kangkang ku. Batang aku terpacak berada betul betul dihadapan muka ibu. Tangan ibu masih bermain main dengan batang ku. Manja membelai sambil melirik pandangan comel pada ku dan tersenyum senyum.
‘baby ibu ni nak main ke? Dah tak tahan ke?’ ibu bertanya satu soalan yang agak bodoh pada ku.
‘boleh ke abang main ngan ibu? Ibu bagi ke?’ aku juga bertanya soalan agak bodoh pada ibu.
‘untuk baby ibu ni apa pun boleh tapi pandai makan pandai simpan tau sayang’ ibu beramaran dengan lembut.
‘ye ibu’. Aku menjawab sambil tersenyum manja pada ibu.
‘abang nak pakai kondom ke taknak? Tapi kondom takdak tau. Ibu suka kalau abang tak pakai kondom. Ibu nak rasa batang abang dalam lubang ibu. Mesti sedap sangat’. Ibu mengarah aku.
‘abang tak kisah la ibu. Yang penting dapat rasa lubang ibu dah cukup dah. Tapi lepas ni boleh ke abang nak lagi?’ aku bertanya kembali.
‘boleh je sayang. Tiap tiap hari ibu bagi. Pagi bila ayah pergi keje ngan adik adik pergi sekolah, ibu layan abang sampai puas. Kalau abang nak ibu layan malam, kita tunggu ayah balik tido rumah bini tua dia, kita tunggu adik adik tido, lepas tu abang tido ngan ibu sampai pagi ye sayang’. Ibu merancang teliti.
‘malam ni boleh tak ibu?’ aku masih belum puas.
‘malam ni tak boleh la sayang. Kan ayah tido rumah ibu malam ni. Kalau abang nak isap susu ibu boleh kot. Ibu hisap batang abang sampai pancut k’. ibu memujuk aku.
Aku hanya tersenyum dan mengangguk. Ibu menghisap batang ku lemah lembut dan setelah puas menghisap ibu berdiri dan memanjat ke atas ku. Sambil memegang batang ku untuk membantu batang aku masuk ke dalam lubang ibu. Apabila kepala batang berada betul betul dilaluan masuk lubang ibu, ibu menekan pelahan lahan. Aku rasa nikmat, walaupun agak mudah masuk kerana aku akui yang lubang ibu selalu dibelasah oleh ayah ku dan sudah 3 orang manusia yang keluar dari itu jadi aku fahaminya. Aku hanya diam dan hanya ibu yang bekerja. Ibu bertinggung dan naik turun punggungnya sambil mengerang sedap. Makin lama makin laju, semakin kuat ibu teriak kesedapan. Aku tidak lepaskan peluang mencium bibir ibu, dikala bibir aku bertaut dengan bibir ibu, suara ibu mengerang tenggelam diganti dengan suara berdesis ibu.
‘laju lagi ibu, abang sedap ni bu’ aku mengeluh.
‘ye sayang ibu pun sedap sangat ni. Ibu sayang abang. Aaaahhhhhh…. Sedapnya sayang…’ ibu mengerang tidak keruan bila bibir kami berpisah seketika.
‘sayang.. ibu dah nak sampai ni.. abang jangan pancut lagi tau.. sayanggggggggggggg…..’ ibu menjerit kuat.
Aku faham ibu telah mencapai klimaks yang pertama dengan ku. Aku mengangkat ibu, batang aku masih didalam lubang ibu. Mengalih ibu ke bawah dan kali biar aku pula yang bekerja. Sebaik ibu berada dibawah, aku membetulkan kedudukan, aku terus menghayuh deras. Menusuk nusuk batang ku jauh ke dalam lubang ibu. Terasa sesekali ibu mengemut kuat batang ku. Ibu terus galak mengerang. Berkata kata tanpa hujung pangkal. Ibu sangat menikmati hubungan aku dengannya kali. Sepanjang aku mengenali keluarga ini tidak pernah aku mendengar ibu mengerang sebegini walhal aku hampir setiap memasang dan memicingkan telinga dikala ayah dan ibu berada didalam bilik. Ternyata aku seorang yang hebat. Bisik hati ku bangga. Aku terus menghayun laju dengan semangat yang kuat atas pujian diri ku sendiri tadi. Kali ini ibu mengepitkan pahanya pada pinggang aku, suara ibu masih kuat mengerang, aku faham yang ibu akan klimaks untuk kali yang kedua.
‘saaaaayyyyaaannnggg…. Ibu nak pancut ni…. Jangan berenti baby… laju lagi baby..’ ibu mengharapkan ku.
Aku terus laju dan laju, sehinggalah aku rasa ibu mengemut terlalu kuat dan terasa panas, aku mencabut batang ku maka tersembur air faraj ibu deras memercik ke perut ku. Aku tikda biarkan saja, aku masukkan semula batang ku dan terus menghayun walaupun aku lihat ibu agak terkulai keletihan. Aku tidak peduli, aku juga ingin memancut sederas derasnya air mani ku ini. Aku mahu ibu tahu yang aku juga amat terangsang dengannya. Aku mengekalkan rentak laju sehingga kepala batang ku terasa geli, aku ingin pancut.
‘ibu.. abang dah nak pancut ni..’ aku member amaran pada ibu.
‘pancut je sayang, ibu pun nak pancut lagi ni..’ ibu memberitahu ku.
;nak pancut kat mana ibu?’ aku bertanya seperti budak baru belajar.
‘pancut dalam sayang.. ibu nak rasa air abang yang deras tu. Cepat sayang. Ibu dah tak tahan ni’. Ibu makin gelisah.
‘ibuuuuuuuuuuu…. Ahhhhhhhhhhhhh….’ Aku mengeluh.
Berdas das air mani ku terpancut ke dalam lubang ibu. Aku puas, terlalu puas. Lutut ku terasa goyang. Ini kali pertama air mani ku memancut begini. Aku membiarkan batang ku terendam seketika didalam lubang ibu. Ibu terkulai, memejamkan mata sambil meramas ramas buah dadanya. Tindakan ibu membuatkan susunya mengalir keluar dari putting. Aku tanpa berlengah menjilat dan menghisap susu ibu lagi. Untungnya aku, setelah penat bekerja dapat pula air susu segar percuma. Aku mencabut batang ku dan baki air main meleleh keluar dari lubang ibu. Aku mengambil baju ibu dan mengelapnya. Ibu masih terkulai layu. Ku cium pipi gebu ibu manja. Baring sebelah ibu dan memeluk ibu. Ibu membalas pelukan ku sambil mencium dahi dan pipi ku. Kasih seorang ibu tumpah pada ku. Ibu membuka mata.
‘abang puas tak?’ Tanya ibu.
‘puas sangat ibu’. Jawab ku.
‘nanti ibu bagi lagi ye sayang’. Ibu berjanji pada ku.
‘nak susu lagi tak?’ ibu bersuara lagi.
‘mesti la nak lagi. Tapi kejap lagi la bu. Dah kembung perut ni bu’. Jawab aku bersoloroh.
Ibu tersenyum memandangku. Sungguh indah rupa ibu kala ini walaupun agak berserabai dikerjakan ku. Ibu seorang yang memang cantik. Putih kemerah merahan kulitnya. Matanya yang kuyu dan hidungnya mancung membuatkan mana lelaki pun mesti tergoda memandangnya. Tubuhnya tinggi lampai dan bentuk badannya yang cukup cantik. Buah dadanya kecil molek dan punggungnya yang sedikit tonggek membuatkan aku tidak lena tidur apabila pertama aku melihatnya. Aku puas dapat menikmati ibu kala ini dan selepas ini pasti kehidupan ku semakin lebih bermakna apabila aku setiap hari akan dibelai ibu yang comel. Inilah KEINDAHAN HIDUP…………. 

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience