6052 Views |  Like

Jiran Prihatin 2

Age when it happend: 27
Where it happened: rumah
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 4
Category: Straight

Kali ni aku nak cerita pasal kakak Meen yang dah tunang la pulak. Kejadian ni berlaku 2 bulan sebelum dia nikah oh telupa pulak nak bagi tau nama kakak Meen ni Syazeem dan aku panggil dia Zeem jer.Dia ni lagi cantik dari Meen bentuk badan macam Rita Rudaini gak cuma rendah sikit memang pilihan aku la. Punca aku bersama Azeem ni pasal tunang dia buat pasal jadi dia pun minta pendapat isteriku tentang perasaan nak berumahtangga.

Kejadian ni berlaku selepas aku makan malam bersama isteriku yang mana Azeem datang untuk berjumpa isteri ku dan ingin bercerita dan bertanya hal perempuan, lebih kurang 15 minit berbual isteriku terima panggilan dari tempat dia bekerja kerana ada perkara kecemasan berlaku dan memerlukan isteriku ke tempat kerjanya. Dalam isteriku bersiap dia ada memberitahu kepada Azeem supaya minta pendapat aku kerana kami suami isteri jenis yang berfikiran terbuka dan boleh menyimpan rahsia.

Selepas isteriku keluar Azeem masih malu untuk bercerita dengan aku ape masalah dia tapi aku cuba memujuk dengan membuatkan minuman panas untuknya. Lepas Azeem dah lega baru dia memulakan cerita nya yang mana dia telah bergaduh dengan tunangnya dan tunangnya telah minta untuk berpisah tapi belum memberitahu kepada keluarga tentang apa yang berlaku. Azeem terlalu takut kehilangan tunangnya kerana telah menyerahkan mahkotanya.

Lepas dari itu Azeem dah mula mengalirkan air mata dan aku cuba menenangkan dengan duduk disebelahnya dan memeluk bahu kiri dan tangan kanan ku mengesat air mata nya.Tak lama lepas tu Azeem mula bersuara dengan mengatakan untung sungguh kakak dapat suami penyayang macam aku mau kembang hidung dengar Azeem cakap macam tu.

Aku pun bertanya apa punca pergaduhan dia dengan tunangnya dan Azeem pun mulakan cerita yang tunangnya selalu tak puas kalau bersama dia alasan nya Azeem cepat klimaks dan tak pandai melayan laki. Aku pun memberi tahu pada Azeem yang aku rasa tanggapan tunangnya salah dan memberitahu niat dia untuk berkahwin ni untuk nafsu je ker atau kasih sayang. Si Azeem menjawab patut nya kasih sayang bukan nafsu.

Selepas aku memberi nasihat aku menawarkan diri pada Azeem yang aku boleh jadi tutor sex nya jika perlu untuk memberikan pengalaman kepada Azeem. Azeem terkedu mendengar kata2 ku tapi aku yakin kan dia yang hanya orang yang berpengalaman sahaja yang boleh mengajar dia. Setelah berfikir Azeem bersetuju tapi dengan satu syarat yang aku tak boleh menceritakan perkara ni pada isteri ku mahupun keluarga nya. Aku bersetuju dengan permintaan Azeem tapi aku perlu menalifon isteriku dahulu pukul berapa dia akan pulang dan selepas bertanya kepada isteri ku mungkin dia akan balik rumah sebelum tengah malam jadi aku fikir aku masih ada 3 jam 1/2 sebelum bini aku pulang.

Selepas aku dan Azeem sepakat baru lah aku mengajak Azeem ke bilik tetamu untuk sesi mengajar. Pada mulanya Azeem kelihatan kekok tapi aku perlu perlahan2 menaik kan nafsu si Azeem ni. Mulanya aku memberi tahu pada nya yang dia perlu memulakan tugas bagi memastikan nafsu ku terangsang dengan menggosok dan meraba2 peha ku perlahan2 sehingga ke pangkal peha dan mengalihkan semula kebawah. Azeem pun menurut perintah ku kemudian aku minta dia untuk melakukan jilatan secara perlahan2 di cuping telinga ku kemudian turun ke leher.

Adik ku dah mula bangun dari tidurnya dan aku mengucup bibir Azeem dan dia mula membalasnya sambil dia mula mendengus kemudian aku cium pipinya dan berbisik pada nya supaya jangan terlalu khayal dan cuba untuk fikirkan benda lain agar dia tidak terlalu cepat klimas. Aku mula menjalankan tugas ku dengan meramas perlahan dada Azeem kemudian aku buka kan bajunya.

Masa aku ramas dada Azeem aku beritahu padanya yang dia perlu bertukar2 untuk merangsangkan aku lagi dengan membuka baju ku dan cuba belajar menjilat puting ku. Azeem bagaikan lembu yang dicucuk hidung terus je mengikut apa yang aku suruh dan dengan perlahan dia juga telah mula memgemgeam adik ku di balik kain pelikat yang aku pakai.

Kemudian aku cakap dengan Azeem supaya menghisap adik ku tapi Azeem menolak katanya dia geli. Aku pun menyakin kan Azeem yang lelaki suka kalau adiknya dihisap sebelum aksi sorong tarik. Azeem dengan muka yang agak kecewa mula melurutkan kain yang aku pakai dan melihat adik ku katanya aku punnya adik lagi gemuk dan panjang dari tunangnya. Azeem cuba untuk mencium adik ku katanya dia tak pandai langsung menghisap. Aku pun mengajarnya supaya menganggap adik ku seperti lolipop dan menghisap nya perlahan2 dan pastikan gigi nya jangan terkena di bahagian hujung takut ngilu. Azeem pun cuba lah melakukan apa yang aku suruh pada mula nya dia agak geli tapi selepas 2-3 minit dia sudah pandai dan kini aku minta untuk dia menghisap pula telur ku.

Aku biarkan Azeem menghayati Adikku selama 10 minit kemudiaan aku bangunkan dia dan mula mencium dahi nya kemudian turun ke pipi dan singgah dibibirnya sambil menghulurkan lidah ku.Azeem mula mendesah kini tangan ku membuka cangkuk bra yang menutupi bukit yang dari tadi hanya di pegang dari luar sahaja. Aku mula baringkan Azeem dan mula menjamah tubuhnya dan menghisap putingnya.Azeem dah mula kesedapan badan nya semakin mengeliat kiri dan kanan mulut mula berbunyi2.

Ciuman ku mulai turun kepusat dan sambil itu aku mula buka track suit yang di paki Azeem dia memberikan kerjasama dengan mengangkat punggungnya dan sambil itu aku meramas2 punggung Azeem yang tak berapa nak besar.Ciuman ku makin turun kebawah dan mencium tundun Azeem dari luar seluar dalamnya kini tinggal seluar kecik nya shaja yang jadi penghalang. Aku usap2kan dari luar semakin menjadi2 si Azeem mengeliat dan masa aku aku beri tahu aZeem agar sabar dan jangan terlalu ikut rentak permainan ku agar dia boleh bertahan tapi tak lama lepas aku buka suluar dalam nya dan baru sahaja mencium tundunnya Azeem telah mengejang kesedapan dan kelihatan nya banyak sungguh air yang melimpah.

Aku pun teruskan aksi jilatan ku dengan perlahan aku jilat dari duburnya naik terus ke mutiaranya dan dengan selambanya si Azeem telah menggenggam rambut ku dan di tekan ke lubang nikmatnya minta terus dijilat. Mulut dia jangan cerita lah tah henti2 ahhh…..uummmmhhh….arrgggg….

Lepas 5 minitl aku mula berpaling dengan melakukan aksi 69 dn tanpa disuruh si Azeem ni dah pandai menghisap adik ku. setelah aku rasa dah tiba masa untuk aku kerjakan lubang nikmat Azeem. Aku ambil bantal dan alaskan di punggungnya aku mula mengesel2 adik ku di bibir lubang nya si Azem kelihatan sudah tidak terdaya dan minta aku cepatkan tujahan ku.

Aku masukkan perlahan2 adikku kedalam lubang nikmat Azeem masih ketat dalam hati ku berkata mungkin tunang Azeem yang tak tahu kelebihan dia. Azeem mula mengangkang lebih luas untuk aku. tak sampai 3 minit si Azeem ni klimaks lagi habis basah aku rasa bantal yang aku alaskan dan memberikan aku perjalanan yang lebih lancar untuk mengayuh.

Kini aku minta Azeem pula di atas ku dan pada ku tak ada kurangnya si Azeem ni mengayak ku dari menyangkung, menunggang sampai la berpaling pandai dia dan yang paling best x sampai 10 minit dia klimaks lagi dan aku rasa ini kali yang keempat.

Tanpa membuang masa kini aku minta dia menongeng pula pasal air nikmat nya baru sahaja bertambah dan makin menggigil la si Azee ni aku kerjakan nak2 masa adik ku bertemu dengan dinding nikmat nya makin memjerit2 la dia nasib baikaku gunakan bilik yang dibelakang jadi tak la takut sangat jiran kanan dan kiri ku dengar suaranya.

Selepas itu aku meminta Azeem menghissap lagi adik ku agar aku cepat mengeluarkan air nikmat ku pula dan dengan laju dia berpaling dan menghisap adik ki. Kini aku pula yang meraung kenikmatan pasal Azeem cepat pandai belajar menghisap hinggakan aku terpancut dalam mulut dia sambil tu aku pegang kepala dia supaya menelan semua air yang keluar. Ada yang di telan ada yang terkeluar naik juling mata dia nak telan lepas jer tangan aku pegang kepala dia terus dia lari ke dapur muntahkan air mani aku ke sinki.

Azeem masuk kedalam bilik semula dan bertanya kepada ku kenapa aku buang dalam mulut dan tak buang kat dalam. Aku pun bagi tahu kat dia yang aku takut kalau dia mengandung anak aku dan nak dia rasa air aku pulak pasal tadi aku dah rasa air dia jadi sama2 rasa la. Aku tanya kat die ape rasa air mani ku kata nya lemak masin kalau sikit boleh la telan kalau banyak susah nak telan pekat sangat. Aku cakap kat dia yang aku boleh telan semua air dia tak kan dia tak boleh.

Azeem terdiam seketika kemudian aku kucup dahinya dengan perlahan dia bagi tahu yang dia puas sangat dengan foreplay yang aku buat hampir sejam 1/2 aku kerjakan dia. Azeem pun mengenakan pakaian nya semula sambil tu dia cakap yang tunangnya kalau main pun paling lama 1/2 jam. Aku pun mula meyakinkan Azeem yang dia tak kurang hebat di ranjang tapi tunangnya yang tak pandai di ranjang. Tak salah kalau Azeem sering dan mudah klimaks lagi sedap kata ku dengan nada ketawa.

Malam tu Azeem tidur dirumahku dan malam tu lepas isteriku nyenyak tidur aku pergi kebilik Azeem dan melakukan hubungan sekali lagi. Selang dua hari lepas kelas tutor yang aku berikan Azeem datang dan berjumpa dengan aku dengan senyum lebar dia telah mengajar tunangnya beradu tenaga dan lepas dia nikah aku dapat tahu yang Azeem dah mengandung masa menikah tu pun isteriku yang cerita dan Azeem mengucapkan terima kasih kepadaku kerana menjadi tutornya. Sehingga kini isteri ku tak tahu hubungan intimku dengan anak2 jiran ku. Pantang ada peluang tak kakak adik aku belasah.

Untuk pengetahuan korang anak ku sebaya dan lahir hari yang sama dengan anak Azeem. Tak tau la anak Azeem tu anak dia dengan aku ker dengan laki dia…heee…heee….

Lain kali aku cite hubungan ku dengan akak Azeem yang tua pulak masa isteriku dalam pantang….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience