25792 Views |  3

jiran prihatin

Age when it happend: 24
Where it happened: home
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 6
Category: Straight

Dah banyak cerita yang aku baca kat laman ni. Aku pun terasa nak nak cerita gak pengalaman aku.Cerita ni mungkin tak sehebat cerita yang ada la tapi cuma nak kongsi jer.

Kejadian ni berlaku pertengahan tahun 2008 dan berlaku kat dalam rumah aku sendiri.Selepas 2 bulan berkahwin aku berpindah ke kawasan perumahan rumah teres 2 bilik jer baru nak mulakan hidup la katakan. Jiran sebelah kanan aku ada 4 orang anak yang tua namanya Ina berusia 21 tahun baru habis diploma dan berkawan baik dengan jiran sebelah kiri rumah ku yang bernama syameen.

Meen mempunyai keluarga yang besar di mana dia ada 9 orang adik beradik dan die adalah anak ketiga. Aku jenis peramah dan suka membantu dan menegur jiran2 ku dan boleh dikatakan cepat mesra la juga.

Pada hujung Ogos 2008 yang lalu kakak Meen telah mengadakan majlis pertunangan dan dengan rela hati aku telah mengizinkan keluarganya menggunakan rumah ku untuk berehat atau menggunakan kemudahan di rumah ku ialah rumah kecik saudara datang pulak tu.Selepas majlis tu hubungan keluarga meen dan isteri ku bertambah rapat sehinggakan Meen dan Ina sering meneman isteriku jika aku bekerja di luar kawasan, maklum la isteri ku tinggal seorang jadi ada la teman di rumah.

Pada awal bulan November 2008 aku telah ditugaskan ke Kedah selama semiggu jadi Ina dan Meen akan teman kan isteriku selama aku tiada dan aku juga memberi upah kepada mereka berdua ni kerana dia orang ni belum bekerja lagi. Urusan kerja aku telah selesai lebih awal dan aku hanya mengambil masa 4 hari saja dan aku terus pulang ke rumah tanpa memberi tahu isteriku konon nya nak bagi kejutan la. Setibanya di rumah aku dapati dia belum pulang dari kerja setelah aku menghubunginya katanya di pulang lewat sedikit kerana banyak lagi urusan yang perlu diselesaikan.

Aku pun masuk kedalam rumah untuk berehat masuk je dalam rumah terdengar suara permpuan merengek kesedapan dan aku dengan perlahan mengintai dalam bilik rupanya Meen dengan Ina sedang dlam posisi 69 tanpa seurat benang. Tanpa berlengah aku pun terfikir untuk merakam perbuatan mereka berdua. Setelah keduanya hampir puas aku pun menyergah mereka kelam kabut Ina dengan Meen mencari selimut untuk menutupi badan mereka. Aku bertanya kepada mereka berdua apa yang sedang mereka lakukan, si Ina dah mula nak menangis takut aku cerita pada ibu bapa mereka yang si Meen ni pula dah mula merayu2 jangan bagi tahu ibu bapa dia. Aku pun menyuruh mereka berpakaian semula dan selepas itu aku beri tahu pada Ina dan Meen yang aku tidak akan menceritakan kepada ibu bapa mereka.(berfikiran terbuka la konon)

Selang 2 hari Ina dengan Meen ni buat hal lagi dirumahku selepas isteri ku pergi kerja dia orang telah masuk kerumah ku untuk melalukan hubungan sex lagi dan menyangka aku sudah bekerja.(Meen ada simpan pendua kunci rumah ku)Pada masa yang sama aku masih tidur2 ayam lagi di bilik cuma aku terfikir kenapa isteriku pulang semula sedangkan dia baru je keluar bekerja dalam setengah jam.

Aku pun membiarkan la rupa2 nya aku terdengar suara Ina dan Meen mula mengeluarkan bunyi2 ghairah dan seperti biasa la adik mesti bangun tegak kalau bangun tidur dengan berkain pelikat aku pun keluar aku lihat dalam bilik sebelah Meen sudah mula menggomol dada Ina dan otak aku mula berfikir jahat nak merasa badan budak bedua ni pasal tak serik kena tangkap dengan aku hari tu.

Aku pun buka pintu dan ape lagi terkejut beruk la budak 2 ekor ni tapi si Ina ni pula bagi tahu aku yang hari tu dia tak puas tu yang dia ajak Meen beromen lagi dan berjanji kali ini yang terakhir. Aku pun mencelah cakap si Ina yang aku tak akan bagi tahu ibu bapa dia orang dengan 2 syarat iaitu aku akan merakam hubungan sex mereka dan yang kedua mereka akan melayan aku. Aku bagi mereka masa dalam setengah jam untuk berfikir dan masa tu aku pun mandi dan siapkan peralatan kamera aku. Lepas setengah jam berfikir Ina dan Meen bersetuju untuk melayan aku tapi tak benarkan merakam dan dia berjanji sanggup melayan aku bila2 masa sahaja.

Selepas semua bersetuju aku pun mulakan aksi ku dengan memberi ciuman mesra kat Ina dan Meen. Lupa nak bagi tau yang badan Ina ni montok dan berisi sikit dan si Meen ni pulak kurus tinggi macam Rita Rudaini. Pada mulanya Ina macam tak bagi aku cium mulut dia pastu aku cium Meen dan dia bagi pulangan yang hebat juga dari cium mulut sampai la seluk lidah dalam hati pandai juga budak ni cium mulut…

Meen dah mula mendesah masa aku mula raba buah dada dia yang bersaiz 32 tu mana tak nya sambil cium mulut dan tangan si ina mula meraba2 peha Meen. Dengan perlahan aku baringkan Meen dan mula menjilat tubuh Meen dari pangkal leher sampai ke dada dan mencari puting yang halus.

Oleh kerana Meen dah mula terangsang Ina pula mula meraba2 paha ku sampai ke pangkal tapi masih malu2 untuk memegang adik ku yang mula bangun dari tidurnya. Selepas beberapa kali cuba memegang aku pegang tangan Ina dan tarik tangan nya menyentuh adik ku dengan perlahan Ina bagi tahu yang dia tak pernah bersama lelaki selain aku dan Meen. Aku bagi tahu dia yang aku akan ajar cara bersama lelaki.

Aku mula menjilat mutiara Meen yang sebelum ini dapat kulihat sahaja. Terangkat2 si Meen ni masa akujilat mutiara dia baru dia tahu yang lelaki lagi pandai jilat dari perempuan.Dalam aku jilat mutiara Meen si Ina ni dah mula cuba nak cium adik aku yang semangkin mengembang macam cendawan dan aku beri tahu die yang anggap jer macam die menghisap lolipop.

Ada la dalam 10 minit Ina menghisap dan aku menjilat kami berubah posisi pula yang mana Meen menjilat Ina dan aku cuba menikam lubang nikmat si Meen ni. Aku pun mula la masukkan kepala adik ku kedalam lubang nikmat tapi tak berjaya, perlahan2 aku cuba masukkan si Meen dah mula mengerang kecil ahh…ahh…ahh… keluar masuk keluar masuk sampai la kesatu tahap aku rasa yang Meen ni cuba mengemut kerana adikku tak boleh masuk hingga kepangkal dan aku menhenjut kuat rupanya aku terpecahkan dara si Meen masa tu terjerit la juga si Meen tu mana tak nya die pun pertama kali main dengan lelaki. Lepas tu aku pun mengayuh perlahan2 dan bagi Meen rasa nikmat adik aku sampai dia mula bagi kerjasama semula. Masa ni Ina dah mula meramas ramas dada Meen dan mulut Meen dah mula berbunyi2 ahh..ahhh…uummhh…uummhh…

Ada la dalam 10 minit si Meen ni keluarkan air nikmat dia. Lepas tu aku biarkan si Meen ni rehat dan aku mula menggomol Ina pula Dari cium mulut bawa ke leher singgah ke telinga turun ke dada hinggap di puting lalu di pusat berheti di permata tunggal. Ina mula mendesah masa aku jilat permata yang masih dara tangan akupula mula meramas dada dan puting Ina. Tak sampai 5 minit si Ina ni dah sampai puncak terangkat2 punggung dia masa aku kerjakan permata dia.Kali ni Ina dah mula berani nak hisap adik aku yang tak berapa besar dan panjang dalam 5 inci penuh satu mulut dia dan oleh kerana aku nak kerjakan si Ina ni lama sikit aku pun pancutkan air mani akuke dalam mulut die baru dia tahu rasa air nikmat aku. Aku bagi tahu dia yang aku dah telan sume air nikmat dia kali ni dia pula telan semua air nikmat aku.

Ina pun telan air mani aku katanya lemak masin lagi sedap dari air si Meen. Dalam hati baru kau tahu nikmat main dengan lelaki. Aku pun mula mengorak langkah semula dengan meraba2 dada Ina dan kali ni Meen pula memainkan peranan kejutkan adik aku dari tidur. Lepas adik aku bangun dari tidur aku mula memasukkan adik ku kedalam lubang nikmat si Ina ni oleh kerana aku dah tahu yang die masih dara jadi aku sapukan durex supaya senang nak masuktapi si Ina ni dah bolos kot walaupun aku masukkan adikku sampai pangkal tak keluar pun darah. Lepas 5 minit aku mengayuh kini giliran Ina pula di atas dan aku mengajar cara yang betul masa diatas menjerit2 Ina dinding dia bertemu kepala adik ku.

Masa aku di bawah aku telah ditindih oleh Meen dan Ina Pantat si Meen di mulut ku dan pantat Ina mengemgam batang ku dan mereka saling berkucupan sambil mendengus.Lepas 10 minit aku tusuk si Meen ni pula dan aku kerjakan puki si Ina ni dengan lidah aku. lepas 10 minit kali ni aku kerjakan si Ina pula dengan cara dari belakng. Punyalah suka si Ina ni.Lepas setengah jam aku bergilir aku kerjakan si Meen ngan Ina aku terasa nak pancut kali ni aku suruh Meen pula hisap adik aku.Penuh semulut sampai termuntah2 si Meen dengan air mani aku.

Ada la dekat 3 jam aku kerjakan budak 2 ekor ni baik2 nak pergi kerja lambat terus tak kerje aku di buatnya. Lepas mandi dan lepak2 baru la Meen ni bagi tau yang dia orang memang berkenan kat aku dah lama. diorang saja nak pancing aku pasal diorang cakap aku terlalu baik dan tak rugi bini aku dapat aku tu yang dia orang pun nak rasa apa yang bini aku rasa. Rupanya die orang pun tak pernah buat keja lesbian dan apa yang aku nampak hanyalah lakonan.

Lepas dari itu pernah juga aku bawak budak 2 orang ni kerja luar aku cakap kat mak bapak dia orang kerja separuh masa dengan aku untuk cari pengalaman dan keluarga dia orang pun percaya sampai sekarang termasuk la bini aku padahal dapat pengalaman yang lain. Lain kali aku cerita macammana aku main dengan akak Meen yang nak kawin.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience