1313 Views |  Like

Liza

Age when it happend: 25
Where it happened: KL
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Kisah ini terjadi ketika aku menuntut di sebuah IPTA di KL. Ketika itu aku di tahun ketiga dan menyewa di rumah sewa bersama beberapa orang kawan senegeri ku yg sama-sama menuntut di IPTA yg sama. Aku telah pun berkahwin ketika menuntut di IPTA dan suamiku berada di kg di sebuah ngri di pantai timur. Aku pn berasal dari ngeri yg sama dengan suami ku.
Bagi menampung perbelanjaan ku semasa menuntut, aku telah bekerja sebagai pembantu rumah yang dibayar secara jam. Dalam seminggu aku hanya bekerja untuk 3 hari sahaja dan setiap kali bekerja, aku hanya bekerja untuk 2 atau 3 jam sahaja. Tugas ku adalah pergi ke apartment atau rumah orang tertentu yg ketika itu tiada di rumah dan aku ditugaskan oleh syarikat untuk mengemas dan membasuh pakaian yang ditinggalkan oleh penghuni rumah tersebut. Selalunya aku ditugaskan untuk 2 atau 3 rumah dalam seminggu.Aku tidak bertemu atau mengenali tuan rumah kerana mereka tiada ketika aku membersihkn rumah mereka.
Salah satu aparmnt yg aku ditugaskan untk dibersihkan adalah disewa oleh pelajar dari Afrika. Aprtmnt ini mempunyai 3 bilik dan didiami oleh 3 org pelajar afrika. Aku hanya mengenali mereka dari gambr yg ada di dlm rumah tersebut.
Kisah tubuh aku diratah oleh lelaki afrika ini terjadi ketika aku sedang mengemas aparment mereka. Seperti biasa aku akan pergi ke aparmnt mereka dan membuka rumah mereka dengan kunci yang diberi oleh syarikat pembersihan. Memg telah menjadi tabiat aku apabila mengemaskan rumah, aku akan menguncikan rumah tersebut dari dalam dan menutup semua tingkap dan memasang aircnd atau kipas. Baju kerja yang labuh yg dibekalkan oleh majikan selalunya aku buka kerana aku tidak mahu peluh meresap di baju tersebut dan berbau. Aku juga akan menanggalkan coliku dan hanya akan memakai singlet dan berseluar sahaja ketika mengemaskan rumah pelanggan. Ini bagi memastikan juga coliku tidak basah dan aku agak rimas sekiranya badanku berpeluh dan coliku terasa basah.
Ketika aku mengemaskan rumah tersebut, aku tidak menyedari salah seorang pelajar afrika tersebut berada di rumah dan sedang tidur di dalam biliknya. Ketika hampir sejam ketika aku mengemas rumah tersebut, aku terkejut ketika membuka bilik pelajar tersebut dan mendapati pelajar tersebut sedang tidur dengan berseluar pendek sahaja. Pelajar tersebut tersedar dari tidur apabila aku hendak sedang membersihkan biliknya. Dengan selamba sahaja dia bangun dan ketika itu aku mendapati dari seluar pendeknya ada bonjolan yang panjang diantara kedua celah kelangkangnya. Dia menanya sama ada aku pembersih rumah yg dibayar oleh mereka. Aku mengiakan pertanyaanya dan dia mencapai tuala dan memaklumkan yang dia hendak mandi dan menyuruh aku meneruskan kerja aku. aku merasa tidak sedap hati kerana aku ketika itu berpakaian agak menjolok mata dan berdua pula dengan seorang afrika yg aku memg ketahui amat suka membuat hubungan sex dengan warga perempuan tempatan.
Aku cepat2 membersihkan bilik pelajar tersebut dan dua bilik lg. Ketika aku kluar dari bilik terakhir untuk mengambil pakaian seragamku, aku dapati pakaian tersebut tiada di atas sofa dan coliku pn tiada. Ketika aku mencari2 pakaian seragamku, plajar tersebut muncul dari dapur dan menanyakan pakaian itukan yg aku cari sambil tersenyum2. Dia juga dengan selamba mengangkat coliku dan mencium coli ku. Aku agak katakutan, tetapi plajar itu menyuruh aku memangilnya dengan nama R supaya tidak takut dengannya. Dia memaklumkn ke aku sekiranya aku mehukan coli dan pakaian seragamku kembali, aku hendaklan membuat air minuman kepadanya. Mahu tidak mahu, aku pergi ke dapur untuk membuat air minuman untuknya. Ketika aku menghantar minumannya ke ruang tamu, aku terlepas pegang cawan yang aku pegang n jatuh ke lantai kerana terkejut melihat R sedang duduk di sofa sambil tanganya sedang duduk melancap zakarnya tnpa berselindung. Nasib baiklah gelas tersebut tidak pecah kerana diperbuat daripada plastik.
R memangil aku untuk duduk berdekatan dengannya..Kalu aku tidak mahu dia akan membuang pakaian seragam dan coliku melalui tingkp apartmnt. R bangun dan menghampiriku. Aku jelas melihat zakarnya yang hitam legam, panjang dan besar itu mengeras. R menyuruh aku membuka baju singletku kerana aku telah melihat zakarnya..Dia memujuk aku dengan mengatakan itu sebagai tanda adil bagi kami berdua n tidak ada apa yg hendak dimalukan..R juga kta aku tidak perlu lari kerana kunci berada di tangannya. Mahu tidak mahu aku terpaksa menyimkapkan singlet aku dan menayangkan buah dada ku tanpa ditutup. R dengan selamba terus memeluk aku dan menindih tubuhku. Sepantas kilat juga tangan R meramas dadaku. R juga mengatakan yg aku tidak perlu menjerit kerana kalau orang ramai dtg pn nanti, yg malu adalah aku.
Aku agk panik tidak tau ape hendak dilakukan. dari meramas, R menghisap puting dadaku. Aku akui, R begitu pandai mencari tempat sensitif ku..Akhirnya bibir kami bertemu..Ketika itu tidak ade lagi perasaan ingin melawan dari aku..Sentuhan2 R berbeza dari suamiku…
Akhirnya aku terkulai dlm rangkulan R..Hampir sejam kami bercumbuan dan diakhiri dengan zakar R yang besar dan panjang mamasuki kemaluan aku. Aku mengakui R cukup hebat. Aku benar2 puas..Kepuasan yang berbeza ketika bersama suami..Dayungan R begitu padat dan mantap..Daya ketahananya juga begitu lma sebelum R sampai ke kemuncak. Selesai sahaja melakukan di sofa, kami berehat sebentar, kemudian R menarik tanganku dan mengajak aku melakukan sekali lagi di dalam biliknya..kali ini aku lebih bersedia dan R juga begitu..Belum pernah bersama suami aku mengerang begitu kuat tetapi bila bersama R, aku tidak dapat mengawal eranagan aku..Berbagai-bagai gaya kamui lakukan..petang itu aku kembali ke rumah sewa ku..Kwn2 ku menegur ku kembali lewat dan kelihatan amat letih sekali..Aku mengatakan aku membuat kerja lebih msa tadi..Semenjak dari hari itu, R sentiasa mengikuti jadual aku bertugas bagi memudahkan kami bertemu..Dan aku pula ternanti2 hari untuk aku bertugas di aparmnt R seorang warga afrika

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience