3212 Views |  1

mak cik yang ku sayang

Age when it happend: 18
Where it happened: house
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

masa umur aku 18 tahun, mak cik aku mengambilku tinggal di rumahnya, dia yang bersendirian kerana belum berkahwin takut tinggal seorang kerana kawan2 serumahnya telah berpindah ketempat lain.

sesampai sahaja aku di rumahnya, aku terus diarahkan membuka baju dan seluar. aku jadi segan dan tertanya tanya. tanpa bertanya aku terus mengikut arahan mak cik ku. mungkin dia nak cuci pakaian ku. aku yang sememangnya x suka pakai seluar dalam terus bertelanjang bulat di depannya. sambil menggigit bibir, makcikku terus menghisap kemaluanku yang masih belum keras itu sehingga menjadi keras.

aku terkejut kerana tiba -tiba makcikku berkelakuan begitu. umurnya ketika itu 23 tahun. aku tak tahan kerana kemaluanku berada di dalam mulutnya yang suam2 dan berair. selama 30minit aku di perlakukan begitu dan akhirnya aku terasa sesuatu seperti terkencing di dalam mulutnya.

aku memberitahu makcikku yang aku terkencing dalam mulutnya. die tersenyum dan mengucapkan tahniah kepadaku kerana berjaya memancutkan air mani ke dalam mulutnya. aku kebingungan.

selepas itu, die membuka semua pakaiannya dan duduk di sofa sambil mengangkang. di suruhnya aku cium bau kemaluannya yang putih kemerah merahan. dia bertanya apa pendapatku. aku mencium kemaluan makcikku. walaupun baunya agak kemasaman, aku suka baunya. aku mengatakan bau kemaluannya sangat sempurna.

dia memberitahuku bahawa dia x mencuci kemaluannya semasa kencing di rumah ku. aku terasa agak geli. tetapi aku masih teringin mencium bau bauan dari kemaluannya. mak cikku memberitahu, “kalau nk lebih seronok, main2 kan lah lidah dekat biji tu”. aku mencuba dan terasa agak kemasinan dan payau. aku lihat ada titisan jernih di lurah kemaluannya.

ku cuba merasa air itu dengan jariku dan merasa ia payau tawar. bila aku rasa sekali, hatiku teringin untuk merasa lagi. aku menjilat2 kemaluan makcikku yang mula banjir. terasa sedap sekali air di kemaluan wanita bisikku. makcikku menyuruhku berehat di bilik dan kedapur untuk kencing. aku merayu padanya agar kencing dalam mulutku. tetapi makcik ku xnk bagi sebab ianya kotor.

aku mengatakan yang aku xkisah. dia setuju dan menyuruhku baring di bilik air. dia mencangkung dan melepaskan kencingnya sedikit demi sedikit. aku merasakan nikmatnya kencing makcikku. aku menelan kencingnya yang penuh nikmat itu.

setelah air kencingnya mula keluar perlahan, aku terus menghisap biji sakti makcik ku dan terasa airnya kembali keluar laju tapi hanya sekejap sahaja. makcikku menjerit. yang keluar deras terakhir itu bukan kencingnya, tetapi air kepuasan bg seorang wanita.

kemudian, dia mencuci mukaku dan lap dengan tuala. petang itu, aku tidur berpelukan dengan makcikku tanpa seurat benang. ku lihat wajahnya semasa tidur amat cantik. aku tersedar pada tengah malam. kulihat makcik ku masih tidur dengan wajahnya seakan tersenyum. dia yang tidur dengan punggungnya terangkat.

kulihat punggungnya yang gebu dan menampakkan lubang punggungnya. kelihatan kemerah2an. aku memberanikan diri mencium dan baunya lebih kurang macam kemaluannya. aku menjilat lubang duburnya dan tiba2 makcikku tersentak dan bangun. dia memarahiku kerana menjilat lubang duburnya dan membuatnya terkejut. aku minta padanya untuk menjilat duburnya, tetapi dia xbg kerana di situ terlalu geli kalau di usik. aku tetap berkeras mahu menjilat. dia memberi aku menjilatnya dengan syarat, jgn terlalu gelojoh. pada mulanya aku membuat dengan lembut. tetapi bila lidahku mula masuk di lubang duburnya, aku semakin x dapat menahan perasaan ku.

dengan ligat lidahku keluar masuk dalam lubang duburnya. makcikku yang terdesah2 menahan nafasnya sesekali mengeluarkan suara desahan yang agak kuat. bila aku tarik keluar lidah ku, ternampak tompok2 kekuningan di lidah ku. rasanya tawar. tetapi bila di dalam mulut ianya lembut sekali seperti kapas. aku masukkan lidah ku lebih dalam untuk mengumpul lebih banyak hasil emas dari dubur makcikku.

setelah 10minit aku mencari. akhirnya habis juga. aku tidak berpuas hati. aku bertanya pada makcikku jika boleh atau tidak dia buang air besar ke dalam mulutku. makcik aku tidak bg dan tidak akan sekali kali memberi anak buah kesayangannya memakan sesuatu yang dia sangat geli. selama sebulan setiap kali kami memuaskan nafsu, aku memujuknya agar membuang air besar di mulutku. akhirnya dia akur dan dia agak tidak selesa pada kali pertama. kucium penuh kasih sayang duburnya. kemudian dia melepaskan emas yang pertama. agak besar dan berbau kurang menyenangkan. dan ia masuk tepat kedalam mulutku.aku mengemap dan memecahkan bongkah emas pertamanya sambil mataku terpejam menahan kelembutan bongkah emasnya.

makcikku bersedia mengeluarkan bongkah kedua dan aku juga sedia menerimanya masuk ke dalam mulutku. semasa melepaskan bongkah kedua, die terkencing dan ia memancut kemukaku. aku rasa sangat gembira. kencingnya sangat menyegarkan. tiga bongkah dan ianya berakhir. setelah itu, aku diarah mencuci mulut sebersih bersihnya.

bila aku ke bilik, makcik ku yang baring di katil sambil membaca majalah aku rapati dan mencium kakinya. dia hanya tersenyum dan bertanya, “puas?”. aku mengiakan dan mencium kakinya lagi. aku tidur dalam pelukan makcikku.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience