13522 Views |  Like

Melisa

Age when it happend: 27
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 7
Category: Straight

Kisah ni berlaku ketika aku baru melangkah ke alam pekerjaan iaitu sebagai seorang cikgu. Sebenarnya apa yang berlaku ni memang amat memalukan memandangkan aku telah dilatih sebagai seorang pendidik, tetapi apa kan daya, walaupun aku bergelar cikgu, aku masih tetap seorang manusia biasa.

Sebenarnya, aku seorang yang baik. Aku bukan seorang kaki betina atau selalu menabuh pompuan. Apa yang berlaku pada masa tu, aku sendiri tak faham, macamana aku boleh bertindak di luar jangkaan.

Ianya berlaku kira-kira 16 tahun yang lalu. Masa tu aku berumur 27 tahun dan baru bergelar cikgu selama 2 tahun. Nak dijadikan cerita, pada tahun ketiga aku mengajar, aku telah diarahkan bertukar ke sebuah sekolah iaitu sekolah Convent, di mana semua pelajarnya adalah pelajar perempuan, dan majoritinya berbangsa Cina. Dalam setiap kelas yang aku mengajar tu, hampir 80% pelajar Cina. Apa yang menjadi masalah kepada aku adalah aku tak boleh tengok kaki perempuan terutamanya kalau kaki tu putih gebu dan mulus, dan bahagian betis yang bak kata buku sastera lama, betis buting padi. Aku akan terus serta merta stim dan mata aku akan liar cari peluang utk menikmati pemandangan tersebut. Jadi, bayangkan hari-hari aku terpaksa berdepan dengan puluhan pasang kaki, betis dan paha pelajar-pelajar Cina tu, yang menjadi trend mereka mamakai skirt singkat. Memang aku jadi tak keruan. Setiap kali habis kelas aku terpaksa singgah ke jamban dulu untuk melegakan gelora di celah kangkang aku.

Tapi, bukan pengalaman ini yang aku nak cerita, tetapi satu lag pengalaman yang sangat ngeri. Dalam sebuah kelas tingkatan 4 yang aku masuk tu, ada seorang budak cina ni yang betis dia cukup seksi, dengan bentuknya, dengan putihnya serta gebunya, dengan tekstur kulitnya dan bulu roma halusnya, cukup membuatkan aku kurus semangat. Nama budak ni Melisa (bukan nama sebenar). Dari segi rupa, setakat average saja, sebab ada lagi ramai yang lebih cun tapi stail ikat rambut Melisa ni yang menampakkan belakang tengkuknya membuatkan dia kelihatan cun jugak.

Melisa ni salah seorang pelajar yang cemerlang dan memang berbakat. Setiap kali waktu rehat atau habis waktu sekolah, dia akan singgah kat meja aku dengan pelbagai soalan serta perkara yang nak dibincangkan. Memandangkan minat dia dan pengetahuan yang mendalam, kami sering berbincang secara serius jauh lebih maju dari apa yang dipelajari. Oleh kerana tahap perbincangan semakin serius, kami telah bersetuju utk berbincang melalui internet, iaitu yahoo mesenger. Jadi hampir setiap malam, kami berbual melalui ym sehingga berjam-jam. Ia berlarutan sehingga kami menjadi sangat rapat dan mula berbual perkara yang di luar mata pelajaran iaitu mengenai pengalaman seks. Pada masa tu, oleh kerana kami berbual melaui internet saja, aku jadi tak malu utk cerita perkara-perkara mengenai seks. Dari perbualan ni juga aku dapat tahu siapa di antara mereka yang sudah hilang dara. Namun Melisa ni masih dara kerana dia tak ada boyfriend. Apabila jumpa di sekolah, kami macam innocent, macam tak pernah sembang pasal seks. Dan tiap kali kami sembang tentang seks, aku akan melancap kerana membayangkan betis dan paha Melisan yang seksi tu.

Suatu hari, bila waktu sekolah habis, Melisa datang ke meja aku seperti biasa, cuma kali ni, dia minta tolong aku hantarkan dia balik sebab dia kena stay kejap. Aku bersetuju sebab aku memang akan lalu kawasan perumahan Melisa setiap kali aku balik ke rumah. So, bila sampai masa, Melisa tunggu aku di hentian bas depan sekolah dan aku jemput dia di sana. Bila dia naik ke dalam kereta, oleh kerana skirt Melisa tu singkat, terdedahlah paha, lutut dan betisnya yang gebu, putih mulus tu. Aku stim serta merta dan terganggu dengan pemandangan yang indah di depan mata aku. Sampainya di simpang nak masuk ke taman perumahan rumah dia, Melisa suruh aku jala terus, tak payah hantar dia balik lagi. Dia kata dia nak ronda-ronda dengan aku. Aku setuju terus sebab dapat peluang menonton betis dia lagi lama.

Dalam tengah memandu tu, aku memang rasa cukup tak selesa dan tersiksa, sebab kepala adik aku kat dalam seluar ni mula berdenyut dengan kuat. Aku rasa Melisa perasan keadaan aku tu, lalu dia bertanya… whats wrong with me… Aku kelu dengan pertanyaan tu dan malu semalu-malunya. Kalau dalam internet aku dah bagi tahu dah pasal aku paling suka tengok betis dia, tapi bila berdepan macam ni, aku jadi melu yang amat. Dia senyum jer, sambil tu tiba-tiba dia capai tangan kiri aku dan tarik letak atas paha dia. Oooooohhhh… lembutnya kulit paha budak ni… Aku dan Melisa diam saja dan jari jari aku sudah mula bergerak sendiri meraba dan menikmati kegebuan kulit paha Melisa. Aku perasan Melisa mula seronok setiap kali jari aku merayap di celah paha beliau, lalu aku lagi semakin berani dan kini aku sudah meraba ke seluruh kaki Melisa dari paha, lutut dan betis Melisa. Tidak lama lepas tu, tiba-tiba tangan kanan Melisa singgah atas seluar aku di mana batang aku terselit. Dia meraba batang aku dari hujung kepala sampai ke pangkal bawah telur aku. Uuuuurrggghhh… sedapnya bukan kepalang. Rasa ngilu kerana tak pernah lagi tangan perempuan menggosok batang aku, sampai ke tahap gila. Denyutan kepala konek aku semakin kuat sama kuat dengan denyutan jantung aku. Tekak aku terasa kering. Lepas beberapa kali tangan Melisa menggosok batang aku atas bawah atas bawah, kini dia tarik turun zip dan menyeluk masuk ke dalam seluar aku melalui zip yang terbuka dan menarik turun sepender yang aku pakai, melepaskan batang aku yang terkepit. Serta merta batang aku terjongol keluar dari zip. Tangan aku masih meraba paha dan lutut beliau, manakala jari jari halus Melisa bermain-main di hujung muncung kepala konek aku. Air sedap mula membasahi jari beliau dan seluruh kepala konek aku.

Dalam masa yang sama, kami tiba ke satu hentian lori di tepi highway. Aku sudah tak mampu menumpu perhatian kepada memandu terus membelok masuk dan parking di bawah pokok. Di hentian tu kebetulan tak ada orang cuma ada kereta kami saja. Sebaik sahaja berhenti, aku terus mencapai buah dada Melisa dari atas pakaian sekolah beliau dan terus meramas-ramas dengan kuat. Buah dada Melisa agak besar dan pejal terasa semakin mengeras. Terpancul bunyi kesedapan dari mulut beliau manakala jari tangan nya meramas erat batang aku yang sedia menegang setegang tegangnya. Beberapa ketika aku meramas buah dada Melisa, tiba-tiba kedua tangan beliau merangkul tengkuk aku dan menarik muka aku ke arah beliau dan mengucup bibir aku dengan kasar dan liar. Aku semakin berahi terus menyelak tangan aku masuk ke dalam baju dan menarik buah dada melisa keluar dari bra yang dipakai. Aku ramas dan ramas buah dada melisa sambil mulut kami bertaut rapat dengan nafas yang semakin laju.

Kesedapan berkucupan sambil menikmati buah dada melisa yang pejal tu, tidak dapat aku gambarkan. Memang sedap yang amat sehingga aku menarik kepala melisa turun ke riba aku dan terasa batang aku yang keras menikam-nikam pipi dan hidung melisa sebelum terjerumus masuk kedalam mulut beliau. Sebaik sahaja kepala konek aku berada dalam mulut melisa aku terasa nyonyotan yang kuat di kepala konek aku dan terasa kehangatan mulut melisa. Nafsu aku sudah tak tertahan, aku menarik dan menolak kepala melisa agar kepala dan batang konek aku tersorong masuk dan keluar dalam mulut melisa. Kenikmatan semakin memuncak mengikut tahap kelajuan hayunan kepala melisa sehingga terasa kenikmatan itu berada di hujung kepala konek aku yang juga berdenyut kuat. Lebih kurang 4 ke 5 minit, aku sudah tak dapat menahan kenikmatan yang memuncak tersebut lalu memuntahkan air mani yang banyak memancut mancut ke dalam rongga mulut Melisa.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience