955 Views |  Like

mona

Age when it happend: 34
Where it happened: novel
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah dia lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima terhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama ketika dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhnya.

Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat kematian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduki tingkatan 4.

“Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorang-sorang”.
“Kenapa, mak ayah kau ge mana?”
“Dia orang balik kampong, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman.”
“Boleh juga.”
” Kul 6 petang kau datang ya”.
” Emm…. Ok…”

Malam itu Mona dan Ima tinggal berdua saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV.

“Cerita tak bestlah kat Tv malam ni”. Rungut Ima
“Kau nak tengok CD best tak?”
“Cerita apa?”
” Ala kau tengok je best…”

Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sungguh sensasi.

“Ima cerita apa ni?”
“Ala kau tengok je”.

Babak pertama bermula sepasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan..”

“Ima aku tak pernah tengoklah..”
“Tak pe kita tengok bersama..Best”.

Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima mendekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian meraba-raba peha mona. Mona mengeluh.

“Ima kau nak buat apa ni?” Mona bertanya dalam nada suara yang sungguh longlai.
Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak demi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar lelaki menyusuk kemaluan wanita.

Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak, Ima meneruskan adegannya. Dia memyusuri seluar dalam Mona, ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima. Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya. Dia mengentel-gentel mutiara Mona. Mona mengerang, sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima. Air mula mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. kalau ada pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh.

“Mona kau baringlah kat sopa ni…”Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan montok. Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan. Ima mengangkangkan kaki Mona. Diselaknya kain Mona, tedampar seluar dalam Mona berwarna merah jambu. Ima menarik seluar dalam Mona. Mona mengizinkannya. Ima mula mainkan peranan membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah. Mona mengerang tidak tertahan.Ima meramas buah dada Mona, sambil menghisap biji Mona……BERSAMBUNG….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience