1070 Views |  Like

My Darling…cikgu

Age when it happend: 17
Where it happened: Apartmen cikgu..
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Namaku Dila…19 tahun.dua tahun lepas aku merasakan pengalaman pertama bermain seks..aku belajar dengan guruku sendiri. Guruku, M memang seorang kacak dan punyai daya tarikan seks. Aku yakin guru-guru perempuan di sekolahku ada yang meminati dan mengimpikan Cikgu M. Namun yang dapat adalah aku Mira…murid Form Six.
Aku tidak pasti bila mula kenal Cikgu M namun yang pasti penghujung tahun aku di Lower Six aku sudah menaiki kereta cikgu M…berdua. Cikgu M sudah meraba-raba aku pada ‘dating’ kali pertama. Seterusnya apabila kami lebih mesra aku dah tak kisah kena raba dan aku rela segalanya.
Apabila aku dijemput ke rumah sewanya…bersama Nana sebenarnya aku berjaya meyakinkan Nana bahawa aku boleh pergi seorang diri dan Nana faham sebenarnya. Sampai sahaja di rumah tanpa apa-apa perancangan pun…sebaik pintu dibuka Cikgu M terus memeluk aku ert, menghisap mulut dan lidahku…. dan aku tanpa disuruh terus membuka seluarnya…Cikgu M pula melucutkan pakaiainku…yang hanya pakaian lur. Aku sudah bersedia sebenarnya. Dan bila dibuka maka dengan penuh liar dan gila kami bermain. Dia menjilat pantatku..dan aku menghisap batangnya… sampailah aku mengangkang untuk disetubuhi oleh cikguku M… sampai sekarang jika kami gian tanpa rancang apa-apa kami akan bersetubuh. Aku tetap memanggil M…cikgu sayang…!!! biar pun kini kami sudah punyai 3 anak dan sudah lakukan di rumah lain …yang lebih besar. Kami masih galak sampai sekarang..terima kasih cikguku …M …suamiku!

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience