813 Views |  Like

nurul hidayah

Age when it happend: 20
Where it happened: melaka hotel sri malaysia
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Satu perkenalan melalui ym tidak disangka akan menjadikan sesuatu yang amat bermakna bagi ku…..maklumlah baru nak kenal-kenal perempuan. Masa itu aku pun calllah dia (nurul) melalui no phone yang dia bagi melalui ym. Aku pun ajaklah dia keluar buat pertama kali,mula-mula malu juga aku sebab takut aku bukan test….dia.
Dalam pertemuan pertama itu,nurul suruh aku tunggu di station bas perkeliling sebab masa tu dia balik kampung di termerloh dan semata-mata nak jumpa dengan aku dia sanggup balik awal iaitu ke kolej tapi bukan balik terus ke kolej tapi itu adalah pertemuan pertamaaku dengan nurul.
Aku pun tunggu di tempat yang dijanjikan. Muncullah nurul dengan berseluar jean dan t shirt fit….bertudung.Tapi t shirt fit nurul masa tu…..agak ketat…maka terserlah bukit yang agak menyiurkan aku buat pertama kalinya jumpa perempuan….dating. Aku mengambil beg galas yang di bawaoleh nurul dan terus masuk ke kereta dan terus memulakanperjalanan, walaupun masa tu aku tak tahu nak ajak nurul pergi mana sebenarnya.
Dalam perjalanan yang tidak ada haluan itu,aku pun bertanya kepada nurul…”Kita…rehat di hotel ok tak….nurulkan penat tadi perjalanan jauh..” Tanpa berkata nurul hanya mengangukkan kepala aje….mungkin dah kepenantan agaknya sangkaku.
Kami pun check in…..sampai di bilik

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience