14093 Views |  1

pantat makcik 1

Age when it happend: 13 yr
Where it happened: home
Langauge: malaysia
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Saya terjumpa ruangan ini cara kebetulan .Walaubagaimana pun sya mmg suka cerita erotik tpi byk nya cerita di sini cam fantasy tapi yang penting batg mesti keras dn bolih buat idea bila main dgn bini ,girffriend single girl, bini orang yang mencari kelainan dan janda yn suka fun and enjoy .
Saya mula main semasa umur darjah form 1 dn baru tu pas bersunnat .
Masa tu anak saudara ,dok sekejap di kampung masa sekolah cuti .Cerita begini ….

Emak dia pernah jaga saya dan saya mmg geram sebab saya selalu intai dia mandi ( masa dia lum kawin ).Dia suka main tetek dan guna jari2 main cipap dan kelntit ..maklum org kulit putih ,bulu pantat halus cam tiada dan panjang lagi bulu konek sya .Dia tu putih ..biji nya pink color dan sebesar kancang tanah gred B ,puting cam pejal kemerahan .selalu nya pas jari nya menjolok ke cipap keluar masuk ,dia akan akan mengerang berapa minute , berserta nafas panjang pendek hilang timbul ….ooooooh…eeeshhhh…dan mengepit kedua belah peha .dn terus berbaring di tilam .

Bila masa nafsu nya kuat ..dia akan letak satu kaki nya kat tiang katil dan lagi satu peha di lipat kaki dan tumit nya di gosok kearah di bibir cipap .Mulut nya akan terbuka dan bersuara merentih kesedapan huhhhh..eesssshhh oooo…syok juga ..sya intai ..konek baru sunnat keras dan sakit ,maklum ler baru baik dri sunnat .

Byk kali juga sya intai dan satu hari sya kena tangkap olih dia . Dia tanya macam 2 dari kelentit ,jari dan lubang pantat nya ,bulu dan suara yg keluar masa dia main dgn jari .
Dia agak termenung mendengar cerita dn berpesan jgn bagi tahu sapa 2 .
Pas tu bila atuk/ nenek saya tak de di rumah ,dia akan tidor dgn saya .
Pada pertama kali saya tido di peluk nya dia dan sendiri melihat dia masturbate cipap nya dengan jari .
Sya hanya meraba tetek nya perlahan 2 serta dia arah tunjuk tempat yang dia syok ,di lubang dubur ,puting tetek dan disuroh menjolok jari sya di dubor nya ..

Masa tu suara nya sayu mengerang tiap 2 kali saya jolok dubor keluar masuk dan dia sendiri jolok sendiri nya cipapdan bermain biji .EEeeeshh …..sedappp..dikkkkk ..
Tak berapa lama dia akan manarik badan saya menindih badan dia …..
konek sya mmg keras tp entah masuk atau tidak kurang pasti .
Yang saya tahu dia mengerang sekuat2….huhhhhhh….huhhhhh..isssshhhh nya serta menrangkul badan saya dan hanya rasa cam kegelian yang luar biasa keluar dari konek sya terpancut di bibir cipap nya .Kaki nya kerjang dan kepala nya mengeling ke kiri dn kanan dengan mulut nya mencium pipi , telinga saya .buat berpa minute .

Lama juga kami lakukan hingga dia kawin dan mempunyai 4org anak .Tapi konek saya hanya dok di bibir cipap nya dan mani hanya terpancut di luar bibir dan meleleh kebawah lubang dubor .
Balik kepada cerita anak makcik sya tu saperti biasa dia membantu atuk .nenek kerja umah .

Pada satu hari pagi .kedua atuk/nenek pergi ke ladang tiada di umah kami buat kerja saperti biasa .Masa tu budak perempuan lum cukup umur/dtg period hanya pakai seluar pendek tanpa seluar dalam.
tanpa sya sedari kami bergurau , sya ternampak alur pantat nya di celah kelankang seluar , saya balik bola ke arah pantat dan dia membalas dengan kata .”.abng jgn balik kat situ …sakit ler nanti emak marah ..”
Dan sya kata dik “..mana ada emak kau di sini heheh ” dan ‘atuk ada ler ”

Sambil kami bergurau kejar di dlm rumah , terjun katil , ke dapur , atas lonteng turun naik . sya nampak badan punggong , dada dan badan nya berpeluk2 .
Kami bergumpal ,usik dan secara natural berpeluk 2 dgn anak saudara .Sambil bergumpal sya tersentuh pantat nya dgn dia asyik berkata ” abng tak malu usik cipap Liar..”
Kami masih lgi berlari dari bilek ke bilek di dalam rumah dan dia menyurok kan diri di dalam satu bilik tido .Puas saya mencari dn jumpa dia di sana sambil mengelak kan sya .”.tak pandai cari .”
Kedua atuk.nenek masih lum balik .

Kami pun berbaring di katil dng badan yang berpeluh2 .
Saya membuka baju kerana kepanasan dn liar tanpa sedari menbuka baju nya.Tetek nya lum tumboh hanya sedikit bengkak di puting ..masa tu baru umur darjah 5 .
Konek sya macam tegang dn bau peluh di cipap nya …huhhh..bau kencing pun ada , peluh pun ada telah menaik syawat konek sya.
Tanpa di sedari sya meraba peha nya ..Liar diam sya ..agak nya dia penat berlari dan tgh relak..

Dengan berani hati sya raba cipap nya …Liar menepis dengan kata ..” abg …nak buat aper ni tak malu ke .”
Tak de lah ..liar ada cipap ..abg ada konek …
Dia ketawa dan mengata sya lum sunnat ..
Sya usik lagi cipap nya ..tp kali ..dia tak membantah malah membenar saya meraba.di atas seluar dan terus membuka seluar pendek nya .

Dik liar terus bogel dan saya dgn konek keras menindih dia .
Sya hisap tetek nya baru berputik saperti emak nya ajar saya buat seketika .Konek sya dh lama keras dn sya berlutut di celah kedua peha nya .Cipap nya tembam..mmmmm ,tanapa bulu dan biji nya agak besar cam kacang tanah gred C serta terjojol keluar dari alur bibir pantat . .DIK liar diam saja dn kedua kaki nya terkankang, muka nya selamba dan dalam keheranan ( agak nya dia berkata di dalam hati aper abng saudara ni nak buat .

Tanpa tunggu lama saya terjah cipap nya dan terus menindih badan Dik Liar. Dia tak berkata aper2 .Entah masuk /tidak , berapa kali.tak sampai 5 minute terjah buta saya kerjang dan air mani sya terus terpancut keluar..oooooohhhh….geligeemam ..tpi seeeedappppp……….nya .Air mani meleh di bibir pantat dan membasah kain cadar .DIk diam dan liar relek saja .

Saya berbaring dn memraba cipap Dik liar berapa kali dan memcium jari …huhh…bau kencing … Ini kali pertama saya tengok ,raba dan cuim bau cipap wanita tp yg belum ahkil baligh .Dia tak kata aper 2 .

kami terdengar atuk.nenek kami balik dan segera kami bangun , pakai baju dan keluar bilik tengok mereka sudah sampai di tangga rumah .Kedua nya telah pergi .Byk kenangan sya di kampung bersama Dik liar .

Akhir nya hari yang ketiga saya ajak lagi ke bilek dn dia dgn rela membuka seluar nya dn terjah cipap nya tp tak masuk .Cuti sekolah berakhir dan dik lair pun balik ke Kuala lumpur .
Yng paling kelakar nya sya belek cipap nya dan main doktor2 , buang tahi palat di biji,dan lubang pantat .Bau nya ….hooooo…cam kencing hapakkk. Dia malu tgk konek saya yang panjang 2 inch dn usik kepala konek sya .
Semasa cuti sekolah bulan december,Dik liar di antar balik ke kampung dan masa tu kami selalu dok berdua kerana atuk.nenek pergi ke ladang .Saya ajak dia main pondok 2 dan dia rela hati ikut kat kampung tak internet .

Kami sembang kosong cerita kanak 2 . dan yang paling menarik dia cerita nampak ayah nya main puki mak dia pada satu petang semasa dia balik dari sekolah .
Dia kata mak nya cam menangis dan apabila bapa nya bertindih di atas mak serta konek bapa keluar masuk cipap mak nya .Tiap kali konek nya masuk emak nya kan menanggis .
Dia perhati seketika dan hairan serta takut terus masuk bilek tido .

Suara mak nya masih terdengar hilang timbul dan suara bapa nya cam orang kepenatan.” Yanggggg ….cukup tak …”
Pas tu dia nampak ayah nya bagun dari celah kangkang mak nya, rehat di bibir katil dan mak nya mempeluk pinggang ayah dalam keadan bogel sambil membelek konek suami nya .
” yangg awak puas tak ” sambil jari meraba puki bini nya yang basah .” ok bang…sedap …lama betul …”

Sya tanya Dik lair ” dik takut ke ” dan dia jawab takut ler abng ..sebab tgk mak menanggis dan ayah dok atas dia
Saya merapat kat dik liar dan meraba cipap nya .Dia tak membantah dan masih tanya aper bapa /emak nya buat .Konek sya dah mula keras dan terus membaringkan Dik liar.sambil membuka seluar nya saya membelik cipap nya dan mampak cam ada cecair ..dan bulu dah mula tumboh .Tetek nya dah mula memgbusuk dah puting dah nampak kemerahan cam tetek emak nya

Cipap nya dah mula tembam..sya main kan jari di bibir cipap dan Dik ;liar masih lagi diam .Tapi bila lama main jari cipap ,dapat rasa cam licin dan muka nya mula berubah .Saya jolok dgn jari delam lubang nya dengan nada sayu “abnggg sakit ler ,abng buat aper ni ….” konek saya dh keras . Dan berlutut di celah peha nya saya terjah cipap nya ..tanpa sedar dia menjerit kesakitan “…abng ..sakit liar …aduhhhhh…abng..Saya terperanjat dah tangkas memcabut konek dan dia menolak ke tepi katil .Air mata meleleh dan dia menutup kangkang sambil menanggis, bangun terus berlari keluar bilik.Saya panik dan diam diri .
Lama jugak sya pujok dia main dalam bilek tp akhir sya dapat terjah dgn sekuat hati ..pecah dara nya lum baligh .masa umur DIk liar 12 thn .masa atuk /nenek pgi ke bandar .Masa tu saya sikit nakal kerana saya pandai menjilat lubang cipap yang bau kencing bersama darah dara dgn air mani dan korek dubor dik liar.

Sekarang masa telah berlalu bila dok di opis dan terkenang masa dulu main pantat di zaman kanak2 lebih seronok dan thriiling .
Dan saya lebih berminat memcari nikmatan kesakitan kepada wanita yang suka di belek cipap , memjari ,menlidah dubor ..heheheeh…
Kalau nak bincang dengan kawan nash..mtigalapandes..campur ..yah..ooo…co..ulu kelang ..hehehe.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience