4202 Views |  6

Seks Pertama Kali Bersama Kenny

Age when it happend: 24
Where it happened: Rumah dia
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 10
Category: Straight

Aku masih ingat lagi tarikh hari itu pada hari sabtu 19 septembar tahun 1998 semasa berusia 24 tahun,itulah pertama kali aku merasai hubungan seks. Pada hari itu aku diajak keluar berjalan-jalan oleh teman lelakiku Kenny. Waktu itu kami sudahpun bercinta hampir satu setengah tahun. hari itu kami berjalan-jalan di Menara Kuala Lumpur dan KLCC yang masih baru dibuka tahun itu. Selepas berjalan-jalan,kami pun menuju ke rumah yang Kenny baru berpindah sejak seminggu lepas.

Kami sampai ke rumah barunya lebih kurang pada pukul 8.00 malam. Mulanya aku risau untuk masuk ke dalam rumah baru Kenny. Dia kata tak perlu risau sebab jiran-jiran disini tak kisah kalau sesiapa membawa perempuan ke rumah,lagipun penampilanku yang tak bertudung juga tak mudah disyaki oleh beberapa jiran melayu disitu. Sesampainya kami di bilik tingkat atas,Kenny terus berbaring dan tertidur sebentar. Rumahnya masih tidak banyak barang kerana baru berpindah. Sementara Kenny berehat,aku ke bilik air untuk mandi. Selepas aku selesai mandi,Kenny sudahpun mandi di tingkat bawah. Aku membaca majalah sementara menunggu Kenny yang sedang mandi di tingkat bawah.

Sebenarnya sudah beberapa kali aku dan kenny bermain ringan-ringan bersama bermula sejak sebulan sebelum ini. Kenny bukanlah yang pertama,sewaktu tingkatan empat abangku pernah beberapa kali memaksa aku bogel dan menyuruh aku mengulum zakarnya. Bukan aku sahaja malah kakak dan adikku juga pernah diperlakukan begitu oleh abang. Tetapi abang tak sempat merogolku kerana ibuku akhirnya tahu perbuatannya. Kali kedua pula ialah dengan bekas teman lelakiku Amri. Semasa dengan Amri juga kami hanya bermain ringan-ringan sahaja,aku masih mampu menjaga daraku walaupun selalu didesak. Tetapi berbeza semasa bersama Kenny. Walaupun Kenny tidak memaksa,tetapi beberapa kali aku pernah hampir tewas untuk menjaga daraku kerana aku sangat menyukai zakar Kenny yang berbeza dari zakar abangku dan Amri. Dan pada hari itulah aku telah merelakan daraku dirasmikan oleh zakar Kenny.

Sedang aku membaca majalah,Kenny tiba-tiba sudah berada di muka pintu dengan hanya memakai tuala. Dia pun mengajak untuk bermain ringan-ringan seperti biasa. Aku pun terus membuka baju tidurku dan hanya memakai bra dan seluar dalam sahaja. Kami bermula dengan berpelukan dan bercium mulut. Semasa sedang berpelukan,Kenny sambil membuka kancing coliku lalu terlucut jatuh coli ke lantai. Selepas selesai melakukan warm up,kami pun berbaring di atas lantai beralaskan tilam toto. Dari bawah tualanya sudah terlihat zakarnya yang sudah tegang dan aku membuka tuala yang membalut badannya lalu terserlah zakarnya yang besar dan panjang. Sebelum ini,aku sering mendengar orang mengatakan yang zakar cina kecil dan pendek. Tetapi semua itu tidak benar malah zakar Kenny lebih besar dan panjang daripada zakar abang dan bekas teman lelakiku. Bulunya sedikit sahaja cuma tumbuh pada pangkal tongkat saktinya sahaja. Zakarnya yang tak bersunat mempunyai kulup yang menutupi seluruh kepala zakarnya,tetapi semasa tegang akan terbuka sedikit menampakkan lubang kencingnya. Sambil terus memainkan zakarnya aku tolak kulupnya kebelakang lalu terbuka menyerlahkan kepala zakarnya yang merah dan licin. Itulah ciri-ciri zakar Kenny yang aku minati yang tidak terdapat pada zakar lelaki-lelaki sebelum ini. Zakar abang dan Amri berwarna hitam kecoklatan manakala kepala hingga garisan parut bersunatnya berwarna coklat. oleh kerana disunat,kepala zakarnya yang sentiasa terbuka itu menjadi kering dan berkedut.

Tanpa membuang masa aku terus mengulum zakar putih kuning berkepala merah itu. Mata Kenny terpejam kerana kesedapan semasa aku mengulum zakar dan mengurut-urut buah zakarnya. Bau dari kepala zakar tak sunatnya sangat mengghairahkan nafsuku. Kenny sengaja tidak membasuh kulupnya semasa mandi tadi kerana aku pernah beritahu padanya sebelum ini yang aku amat menyukai bau dari kulupnya itu. Sambil mengulum,sesekali aku gigit-gigit lembut kulupnya yang kenyal itu. Setelah beberapa minit aku mengulum zakarnya,giliran Kenny pula ingin menghisap tetekku.

Kami bertukar posisi kali ini aku pula yang berbaring,Kenny meramas kedua-dua buah dadaku, kemudian menghisap putingku yang coklat kemerahan. Ciuman Kenny pada buah dadaku mulai turun ke perut dan pusat perlahan-lahan turun ke ari-ariku. Seluar dalamku ditarik kebawah dengan perlahan-lahan lalu menampakkan farajku yang putih kemerahan dihiasi dengan bulu-bulu halus dan jarang. Kenny membuka bibir farajku seluasnya dengan tangannya lalu menampakkan bahagian dalamnya yang merah jambu dan menjilat kelentitku yang tak bersunat. Aku pun terus mengeliat kegelian semasa kelentitku dijilat Kenny. Ibuku pernah beritahu yang semua adik-beradik perempuanku tak bersunat kecuali kakak. Katanya lagi kelentit yang bersunat lebih kecil dan pendek dari yang tak sunat. Tetapi aku pernah melihat kelentit kakak semasa abangku memaksa aku menjilat faraj kakak satu masa dulu. aku dapati kelentitnya yang bersunat itu sama besar dan panjangnya dengan kelentitku yang tak bersunat. biji kelentitnya juga masih dilitupi kulup,cuma terdapat kesan potongan yang amat sedikit sahaja pada hujung kulup itu. Yang pasti aku tidak malu malah bangga untuk mengaku yang aku tidak bersunat.

Semasa Kenny menjilat kelentitku,aku menyatakan keinginan untuk merasai zakarnya memasuki lubang buritku. Dia bertanya lagi adakah aku pasti dengan keputusanku kerana dia pun tahu yang aku masih dara. Aku mengangguk tanda setuju,sudah tak sabar ingin merasai zakar tak sunatnya itu menerobos ke dalam lubang buritku. Kenny mengakui pernah melakukan seks dengan bekas teman wanitanya sebelum ini. Tapi inilah kali pertama dapat melakukan dengan gadis yang masih dara. Oleh kerana ini kali pertama lubang buritku akan dimasuki zakar,Kenny berjanji akan melakukannya dengan lemah lembut supaya aku tak merasa terlalu sakit.

Aku berbaring dengan bertongkat siku sambil mengangkangkan kaki. dengan posisi itu,aku dapat melihat semasa kelentitku digeselkan dengan kepala zakar Kenny . Faraj melayu telah bertemu dengan zakar cina,amat sepadan sekali kelentitku yang merah dan tak bersunat dengan kepala zakar Kenny yang juga merah dan tak bersunat. Kenny siap berada di posisi sedia untuk menjolok lubang buritku. Perlahan-lahan Kenny menolak zakarnya hingga masuk kepala zakarnya,aku mula merasa sakit kerana lubang buritku yang masih sempit dimasuki zakar buat kali pertama. Kenny menolak lagi masuk separuh zakarnya,aku dapat merasa selaput daraku seperti koyak. Mujurlah selaput daraku jenis yang mudah pecah dan aku tidak merasa terlalu sakit.

Akhirnya zakar Kenny telah masuk sepenuhnya. Kesakitan mula berkurangan dan aku mula merasai kenikmatan walaupun masih terasa sedikit perit. Aku telah beberapa kali klimaks,sehingga Kenny juga memberitahu dia dah hampir klimaks. Dia pun menghentikan dayungan dan mencabut zakarnya dari lubang buritku. Aku pun faham maksudnya lalu melancapkan zakarnya dan menghalakan ke mukaku. Air mani pun memancut dan mengenai muka dan saki-bakinya jatuh ke buah dadaku. Sisa-sisa air mani yamg melekat pada kepala zakar aku jilat sehingga tiada yang tertinggal. Selepas itu kami zakarnya mulai mengendur dan mengecil.

Kami berehat sebentar,dan kemudian melakukan lagi beberapa pusingan pada malam itu. Malam itu aku merasa sungguh puas dan seronok dengan layanan Kenny padaku. Sejak hari itu kami selalu melakukan seks bersama jika ada kesempatan. Aku seperti tak percaya pada malam itu aku telah merelakan daraku untuk Kenny dan aku tidak menyesal dengan keputusanku itu kerana Kenny ingin aku menjadi isterinya. Kini aku dan Kenny dengan nama baru Aliff sudah sepuluh tahun menjadi suami isteri. Walaupun sudah memeluk Islam tetapi Aliff masih tidak bersunat lagi sehingga hari ini atas permintaanku.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience