1971 Views |  Like

Shaha

Age when it happend: 23
Where it happened: hotel
Sex: Female
Rating: 1
Category: Straight

Kisah aku berlaku sekitar 3 tahun lepas. Aku bekerja sebagai pengurus disalah sebuah syarikat di selatan tanah air. Aku tidak menjangkakan yang pertemuan aku dengan teman lelaki ku berakhir dengan begini rupa. Sebagai pengurus, aku telah menjalankan tanggungjawabku pada kerja dengan sebaik mungkin. Kerana perkenalanku dengan Shaha, akhirnya aku hilang mahkota yang kupelihara sekian lama.

Pertemuan manis antara aku dengan Shaha telah membibitkan perasaan cinta antara kami. Salam pertama yang kuhulur pada mulanya tiada balasan rupanya Shaha juga menaruh harapan padaku. Pada malam sebelum berlakunya Tsunami, segala-galanya terjawab. Shaha menyatakan ingin berkenalan denganku dengan lebih lanjut. Padahal apa yang kutahu, Shaha sudah ada teman wanita. Aku tak tahu apa niat Shaha nak berkenalan denganku. Hati aku pun telah berdetik untuk insan yang bernama Shaha itu. Shaha beritahu padaku bahawa dia tidak lagi bersama dengan teman wanitanya. Sebabnya aku pun tidak tahu.

Oleh kerana bidang kami adalah sama, kami selalu dilihat bersama-sama kemana sahaja. Baik pergi meeting, makan malam syarikat ataupun aktiviti kami selalu berdua. Tapi ada juga sikap pelik Shaha ni. Bila depan orang dia langsung tidak menunjukkan dirinya sebagai teman lelaki aku. Padanya, aku adalah seperti teman-teman yang lain. Memang tak romantic langsung. Kadang-kadang aku makan hati juga dengan perangai dia. Rupa-rupanya Shaha bagitahu dia berbuat begitu kerana ada sebab. Sebabnya dia tak nak berpisah dengan aku. But why?? Sebabnya kalau bos kami tahu yang kami bercinta satu department, kami akan dipisahkan terus… Akhirnya aku faham…

Tetapi sikapnya terus berubah bila hanya ada aku dan dia je. Tak tahu kenapa tiba-tiba dia boleh jadi seromantik sangat dengan aku. Dia juga yang mengajar aku erti kenikmatan bercinta. Dialah yang jadi orang pertama mengucup bibirku, Aku juga mudah terangsang bila tangannya menjalar ke peha ku. Namun kami belum lagi terlanjur selama 6 bulan bercinta. Aku juga takut jika apa 2 yang berlaku. Semua ini masih ku jaga lagi sehinggalah pada suatu hari….

Shaha mengajak aku ke negeri ‘M’ atas tujuan makan angin. Aku pun happylah sebab dah lama aku nak bersama-sama dengan Shaha setelah penat bekerja. Sepanjang perjalanan ke sana, Shaha benar-benar menunjukkan kasih sayangnya pada ku. Digenggamnya tanganku seerat yang mungkin. Aku juga kerap kali melentokkan kepalaku padanya. Pada masa itu perasaanku benar-benar bahagia. Setibanya di Bandar M itu, kami pun berjalan dengan sepuasnya. Pada masa inilah Shaha menggenggam tanganku seeratnya di khalayak ramai. Aku benar-benar terperanjat sebab keadaan ini tak pernah berlaku di tempatku sendiri. Shaha hanya tersenyum. Dia menjelaskan tiada sapa yang kenal kami di situ. Malah dia juga bebas memeluk pinggangku ketika berjalan. Shaha juga mengatakan kalau boleh dia ingin mengucup bibirku di situ.

Entah kenapa tiba-tiba Shaha mengatakan dia penat dan mengantuk. Dia pun mencadangkan untuk kami berehat di sebuah hotel disekitar Bandar itu. Aku agak terperanjat. Namun untuk tidak menghampakan dia, aku turut sama sebilik dengan dia. Pada mulanya memang tak ada apa yang berlaku. Tetapi bila perempuan dan lelaki berdua…maka timbul syaitan ditengah-tengah. Shaha menarik tanganku mendekati dia. Dia mula mengucup aku perlahan-lahan. Dia meransang aku dengan sentuhan-sentuhan tangan dia di badanku. Aku menjadi tidak keruan. Aku agak terperanjat dengan perlakuan Shaha. Aku menolak perlakuan yang dilakukan oleh Shaha terhadapku. Shaha mengatakan “ Please sayang, abang dah lama tahan dari JB lagi. Abang nak bersama sayang hari ni…Please, bagi abang do something to you…abang dah tak tahan sangat…” Aku cuba menolak dengan cara baik. Tidak dapat menolak nafsu sendiri kerana aku juga inginkan hubunganku dengan dia dikecapi dengan sesuatu yang amat manis iaitu tubuhku ingin bersatu dengan tubuhnya pada hari itu. Tetapi ramasan Shaha membuatkan aku khayal dan melekakan aku.

Shaha mula membuka tudungku secara perlahan-lahan. Aku sudah mulai terangsang. Tapi masa ni aku begitu bodoh sehingga membenarkan tangan Shaha mengulit buah dada ku. Shaha juga telah membuka bajuku dan hanya meninggalkan bra sahaja. Dia menaikkan bra aku dan mula meramas buah dadaku sehingga putingku menegang dengan kemerah-merahan. Dia menguli-uli buah dadaku membuatkan aku mengeluarkan bunyi erangan yang cukup nikmat. Pada masa ini Shaha telah menindih badanku dan aku terasa batang dia telah menegang. Shaha cuba menggesel-geselkan batangnya di luar alur vaginaku. Perbuatan itu membuatkan aku seperti berada di syurga. Benar-benar aku rasa syok.

Tangan Shaha masih di buah dadaku dengan enak. Tiba-tiba aku merasa sungguh nikmat apabila Shaha mula menggigitkan puting buah dadaku dengan begitu rakus sekali. Aku tak henti-henti mengerang kesedapan bila mulut Shaha menarik2 puting susuku itu. “ooowww… arrgghhh…!! Sedap abang…” Aku terus mengerang kesedapan. Shaha terus dengan peranannya. Semakin lama semakin mengasyikkan. Tangan Shaha mula mencari titik nikmat aku iaitu kemaluanku. Dibukanya seluarku, dilurutkan terus ke bawah lutut. Aku sudah semakin menggeletar. Aku tahu Shaha akan melakukan aksi-aksi yang lebih panas. Jari jemarinya mula menggosokkan biji kelentitku. Kemaluanku semakin basah dek air yang keluar. Semakin lama jari Shaha semakin kuat menggentel kemaluanku. Aku sudah di tahap awang-awangan.

Shaha juga kulihat sudah menanggalkan seluarnya. Kulihat benjolan tajam di sebalik seluar dalamnya. Shaha mengambil tanganku dan diletakkan berdekatan batangnya yang sudah tegang. Aku terus memegang tanpa rasa malu. Kami masih berkucupan. Adakalanya kucupan kami agak ganas sehingga mengeluarkan suara-suara erangan yang menghairahkan. Nasib baik bilik hotel kami agak terpinggir dari bilik yang lain.

Shaha semakin hebat dengan aksi-aksinya. Dia telah turun ke bahagian pusatku seterusnya ke kemaluanku. Dikangkangnya kemaluanku sehingga terpamer biji kelintitku yang basah. Shaha turun mejilat-jilat bijiku dengan menggunakan lidahnya. Aku semakin tak keruan. Aku mengeliat-ngeliat kesedapan. Semakin lama jilatan Shaha semakin ganas. Shaha mula menggigit-gigit kemaluanku yang semakin basah dek airku. Tangannya meraba-raba mencari putting buah dadaku. Aku hampir mengeluarkan air maziku untuk terpancut di muka Shaha. Shaha terus menjilat. Aku mengerang “ Jilat lagi abang, jilat kuat sikit…tekan sikit biji tu, ooowww….” Horny giler time ni….

Aku lihat Shaha membuka boxernya. Terpampanglah batang Shaha yang amat tegang ketika itu. Shaha mengambil tanganku untuk diletakkan di batangnya yang tegang itu. Aku agak terkejut kerana disuruh pegang batang dia. Lantas aku pun memainkan batangnya dengan mengurut-urutnya dengan perlahan. Tiba-tiba Shaha bersuara “Sayang, please hisap batang abang,sayang” Aku memandang wajah Shaha yang ketika itu agak horny. Aku yang berahi pun, terus memasukkan batangnya kedalam mulutku. Aku mula menghisap batangnya secara perlahan-lahan. Lama kelamaan hisapanku semakin kuat. Shaha juga menujah-nujahkan batangnya
ke mulutku untuk mendapatkan impak kesedapan yang maksima. Buah dadaku terbuai-buai mendatangkan berahi kepada Shaha. Sambil itu, tanganku sendiri mengulit kemaluanku yang semakin basah. aku dengar Shaha mengerang sambil melajukan hayunan batangnya ke dalam mulutku. Aku dapat agak dia akan mencapai puncaknya tak lama lagi. Aku juga menguatkan hisapanku terhadap batangnya. Dan…. “Sayanggggg….abang nak pancut, sayangggggggg…..” Aku dah ready. Dengan suara erangan Shaha pada petang itu …..Shaha pun telah…..“Arrrgghhhhhhhhhhh…..arrrggghhhhhhh…..” Shaha memancutkan air maninya ke badanku. Berdas-das aku ditembak dengan air maninya yang pekat. Aku terpaku seketika. Shaha memandang wajahku sambil tersenyum. Dia menyapu air maninya diseluruh badanku. Sampai di putingku, dia menarik-narik putingku supaya tegang kembali. Kemudian dia menghisap puting susuku sehingga berdecup-decup bunyinya. Dia puas.

Akhirnya, kami terdampar di atas katil. Kami tertidur selama 2 jam dengan keadaan berbogel. Kemudian aku bangun untuk membersihkan diri. Kulihat sisa air mani Shaha bertaburan di atas katil. Aku yang masih berkemban itu lantas mengejutkan Shaha untuk mandi. Shaha mencelikkan matanya kemudian tersenyum memandangku. Melihatkan keadaanku yang agak seksi berkemban dengan tuala yang agak singkat, Shaha mula tersenyum tanda ingin berasmara lagi. Nampaknya dia tak puas dengan acara tadi. Aku juga sebenarnya tidak puas dengan asmara tadi.

Tapi aku minta Shaha membersihkan diri dulu. Shaha bangun dan menarik diriku jua. Tiba-tiba tuala mandiku terlucut dan terpampanglah tubuhku yang bogel kepada Shaha. Shaha mula berahi. Dia menarik tubuhku dekat dengan dirinya. Dia mengucup bibirku semahu-mahunya sehingga tiada ruang untuk aku bernafas. Dia yang sememangnya telah berbogel memeluk tubuhku kulit ke kulit. Tangannya mencari putingku untuk dihisap dan digentel. Shaha membawa aku ke bilik air untuk mandi bersama. Rupa-rupanya kehangatan mandi bersama lebih enak. Aku menyabun tubuh Shaha sehingga ke batangnya. Aku memeluk tanda sayang yang teramat kepadanya. Batang Shaha juga kembali menegang seperti tadi. Kali ini lebih tegang kerana berada di bilik mandi. Licin dan sedap untuk mengurut.

Kemudian Shaha pula yang berpaling kepadaku. Dikucupnya bibirku di bawah pancuran air. Leher, telinga, buah dada semuanya dijilat oleh Shaha. Tangannya terus meramas-ramas lembut buah dadaku. Shaha menyabun badanku sambil mengucup seluruh tubuhku yang berahi. Kemaluanku juga diramas lembut dengan jemarinya. Biji kelintitku di gosok dengan kasar. Aku semakin tak tahan. Mula mengerang-ngerang kecil tanda tak tahan dengan ramasan itu. Aku rasa airku semakin banyak meleleh. Dengan suara yang horny, aku telah mengatakan sesuatu…. “ Abang, masukkan batang sekarang, sayang dah tak tahan!!!” Shaha memandang wajahku dengan wajah keghairahan. Dengan perlahan, dia mula mengangkangkan kaki ke atas sinki. Dia cuba memasukkan batangnya ke dalam kemaluanku. Agak payah kerana keadaan licin di bilik mandi. Batang Shaha mula menggesel-gesel di luar vaginaku. Aku berasa sungguh horny. Rasa aku plak nak terpancut waktu itu. Geselan batangnya itu benar-benar buat vaginaku mengembang dan terus basah. Tetapi Shaha mencubanya sehinggalah “Cluppp…” “Abanggg, sakit abang. Sayang tak nak lagi,” Namun Shaha tetap meneruskan perlayarannya itu sehingga berjaya. Kurasakan batangnya baru separuh masuk ke lubang kemaluanku. Akhirnya kenikmatan mengatasi segala kesakitan. Shaha berjaya membenamkan batangnya ke dasar kemaluanku dengan cara berdiri. Fuhh…. Bernafsu sungguh muka Shaha waktu ini…

Shaha tidak menghayunkan batangnya dulu. Dia terus foreplay dengan tubuhku dengan meramas-ramas seluruh tubuhku. Aku berasa begitu nikmat sekali. Tiba-tiba, aku mula merasakan batang Shaha dikembang-kembangkan di dalam kemaluanku. Shaha mula menghayunkan batangnya secara perlahan-lahan. Aku masih sakit dengan kehilangan daraku. Namun, ku cuba juga bermain dengan Shaha. Batang Shaha mula menggerakkan hayunannya. Acara sorok tarik telah bermula. Aku cuba menerima batang Shaha yang kembang itu sepenuhnya ke dalam kemaluanku. Shaha juga kulihat mengerang dengan kuat seolah-olah ingin memberi kepuasan kepadaku. Batangnya terus menghayun keluar masuk di kemaluanku. Aku mengerang semahunya kerana terlalu nikmat. Dah tak fikir itu hotel atau dimana pun.
“Argghhh…argghh….argghhh….abang, sedap abang… fuck me, again..again…again…ooohhhggg… kuat lagi hayun abang, sayang nak abang fuck kuat-kuat…” Aku meraung hebat. Shaha juga melajukan hayunan batangnya ke dalam vaginaku. Semakin lama semakin kuat. Dan akhirnya, badanku kejang. Aku terpancut mengeluarkan air maziku yang pertama dengan banyak. Tanda aku klimaks buat kali pertama… Namun Shaha meneruskan hayunannya tanpa henti. Batangnya semakin mengembang di vaginaku.

Dan dengan secara tiba-tiba, Shaha mengeluarkan batangnya. Dia mendukung aku dengan membawa ke katil untuk berasmara dengan lebih hebat. Dengan cara paling romantic, dia meletakkan tubuhku di atas katil dan mengucup bibirku dengan penuh nafsu. Shaha mula menindih badanku dan mencari semula kemaluanku yang ditinggalkan tadi. Dia mengangkangkan kembali kakiku dan meletakkan sebiji bantal di bawah punggungku. Dengan cara ini mungkin hayunan batangnya akan lebih lancar. Batang Shaha mula bergesel-gesel di vaginaku yang kian basah. Mula mencari lubang-lubang nikmat untuk di jolokkan. Aku dah mula mengeliatkan badanku tanda kembali bernafsu. Aku sendiri memainkan peranan membantu batang Shaha dengan menujah-nujah vaginaku sendiri terhadapnya. Masing-masing bertindak balas membalas tujahan demi tujahan. Permainan kami semakin lama semakin ganas. Cadar juga entah kemana. Bantal juga sudah ke bawah katil. Tujahan demi tujahan dari batang Shaha membuatkan aku klimaks kali ke-2. Tapi aku tetap belum puas. Aku mahu batang Shaha selamanya berhayun di lubang vaginaku. Kukira air maziku telah berlimpahan keluar di celah-celah vagina. Habis basah di celah-celah pehaku. Shaha terus menerus menujah batangnya. Kali ni disertai erangan yang cukup memberahikan aku. Aku paling suka dengar Shaha mengerang. Menimbulkan perasaan berahi yang teramat padaku.

Dengan secara tiba-tiba, Shaha menyuruh aku buat sesuatu… “ Sayang, tonggeng sayang, abang nak buat cara doggy style. Cara tu lagi best tau. Nanti sayang kemut batang abang eh?” aku pun menurut sahaja cakap Shaha. Ku buat seperti keadaan sujud dengan menonggengkan punggungku ke belakang. Shaha merapatkan batangnya di punggungku sekaligus membenamkan batangnya di vaginaku yang terbuka luas dengan cara begitu. Shaha terus berdayung dengan enaknya. Kedengaran aku bersuara “Ooooowwhhh…sedapnya abang…Sayang tak tahan abang, erghhh….erghh…” mendesah-desah nafas aku menahan kenikmatan tadi. Batang Shaha semakin lama semakin licin memasuki kemaluanku yang basah…. “Sayang, kemut sayang…kemut batang abang kuat-kuat sayang,” Aku mengemut-ngemut batang Shaha sekuat hatiku. Shaha menjerit kesedapan…”Sedap sayang, jangan lepas kemut tu sayang….I need it, ooorrrghhh….sayangggg… sedapppp sangatttt…..” Kami semakin dipukul ombak keghairahan kerana semakin lama Shaha menghayunkan batangnya dengan semakin laju. Aku pun akan sampai ke kemuncak tak lama lagi. Kemaluanku sudah terasa panas dengan percantuman air maniku dan air yang keluar dari batang Shaha. Shaha juga ku dengar semakin kuat dengusannya. Mungkin tak lama dia akan melepaskan air maninya. Kemudian Shaha melepaskan batangnya dan segera membalikkan diriku dalam keadaan terlentang semula. Dengan segera dia mengangkangkan semula kakiku dan memasukkan semula batangnya. Dia terus menghayunkan batangnya semahu-mahunya. Waktu ini, kulihat wajah Shaha sudah menunjukkan dia hampir sampai ke kemuncak. Aku juga hampir sampai ke garisan penamat.

“Sayang…abang dah nak sampai dah…abang dah nak sampai dah ni sayang….pleaseeee kemut kuat lagi…..abang dah tak tahan nak lepaskan ni…” “Orrgghhhh….sayang pun sama abang, kita sama-sama ye abang…” Ku rasakan getaran badanku waktu itu hampir ke penghujung. Ku peluk tubuh Shaha dengan kuat. Kaki kusilangkan dipunggung Shaha supaya Shaha dengan segera melepaskan air maninya. “Sayang, ready…abang dah nak lepaskan ni…abang lepaskan kat dalam ye…” Dengan sekali dengusan, “Hurgghhh…” Shaha menghentak batangnya kuat ke dalam vaginaku dan terus menembak air maninya sepuas-puas hati. Menggeletar badanku seketika menerima tembakan padu air maninya. Badanku kejang seketika kerana aku juga sudah puas. Tangan Shaha sempat menggentel puting buah dadaku yang masih tegang. Batang Shaha masih terendam di vaginaku. Aku mengemut batangnya kuat-kuat tapi Shaha kata dia geli. Kemudian dia pun keluarkan batangnya dan baring di sebelah aku.

“Sayang puas?” Aku hanya mengangguk kepala tanda puas. Dadaku masih berombak-ombak. Shaha memandang dadaku yang penuh dengan lovebite. Kemudian dia merapatkan semula tubuhnya dan mula menghisap buah dadaku lagi. Dia terus membuat lovebite yang diingininya.

“Sayang, abang minta maaf sebab dah rosakkan sayang. Abang jadi tak tahan dengan sayang. Dah lama abang terfikir nak lakukan ini dengan sayang. Cuma hari ni abang lakukan…” aku memandang wajahnya dengan satu penyesalan. Aku juga menyesal kerana menyerahkan tubuhku untuk dijamah olehnya. “Tapi abang, kenapa abang nak lakukan ini pada sayang?” Shaha memandangku. “Sayang nak tahu kenapa? sebenarnya tubuh sayanglah yang buat abang sungguh bernafsu tengok sayang. Setiap kali abang pandang sayang, tubuh sayang tiba-tiba abang jadi bernafsu. Tapi disebabkan kita kat sana, abang pendam saje nafsu abang tu hinggalah hari ni kita berdua sahaja dalam bilik ni. Lagilah buat abang geram…” Aku mencubit lengan Shaha sebab kerana tubuhku dia jadi bernafsu.

Kami bangun dan membersihkan diri. Rupanya hari sudah malam. Perut kami terasa lapar dan terus keluar mencari makanan. Di restoran pun, kami duduk di tempat yang agak terpencil dari orang. Di situ juga, kami berani beromen dengan penuh nafsu. Shaha mengangkat bajuku untuk meramas buah dadaku tapi terhalang kerana makanan sudah datang. Pelayan itu hanya tersenyum memandang kami yang sedang bermadu asmara di situ. Waktu makan pun banyak kali terhenti sebab tak tahan Shaha asyik meramas dan menggentel buah dadaku. Ada satu ketika Shaha berjaya mengangkat braku dan terus menyonyot putingku sepuas-puasnya. “Abang nak lagi ke? Nanti kita balik hotel, kita buat lagi ok?” Shaha tersenyum tanda setuju. Kami menghabiskan makanan kami dan terus balik ke hotel.

Sesampai saja di bilik, Shaha terus menerkam aku dan meneruskan aksi-aksinya. Aku juga membalas setiap tujahan yang diberikan oleh Shaha. Aku juga tidak mahu kalah. Pelbagai aksi kami lakukan. Aku di atas menunggang secara kuda lebih terasa kerana batang Shaha masuk habis ke dalam kemaluanku, menonggeng, bersilang semuanya ada. Janji mendatangkan kepuasan pada kami. Aku agak sebanyak 5 kali kami bertarung sehingga pagi. Akhirnya kami keletihan dan tertidur. Esoknya kami check out hotel dalam keadaan jalan mengangkang. Paham-paham sajelah kalau dah main berulang kali, jalan pun dah tak betul.

Sejak kejadian itu, setiap kali berjumpa pasti diakhiri dengan asmara. Tak kiralah di mana jua pun. Kami pernah buat di panggung wayang, dalam kereta, lorong sunyi, di bilik opis dia atau aku, di tandas dan di belakang rumahnya. Pastinya air mani dia akan dipenuhi di ruang rahimku. Buah dadaku pasti berselirat dengan gigitan cinta darinya. Kalau di panggung, kami akan ambil seat yang tak ramai orang. Selalunya kami akan masuk awal dari orang lain. Kami akan melakukan ‘warm up’ terlebih dahulu. Selalunya kami akan berkucupan sepuas-puasnya. Kadangkala, bajuku terangkat ke atas disebabkan ramasan hebat di buah dadaku dari Shaha. Bila wayang dah start, kami yang akan buat wayang dahulu. Aku juga akan mengerang kecil apabila buah dadaku digentel-gentel manja oleh Shaha. Aku pula akan buat sampai Shaha terpancut. Kemudian balik dari tengok wayang, Shaha pula akan memainkan peranannya memuaskan aku. Selalunya dia akan berhenti di tempat sunyi dan mulakan ‘projek’ asmara kami. Aku yang semakin tak tahan akhirnya menyerahkan kemaluanku kepadanya samada untuk di hisap atau ditujah dengan batang.

Kalau didalam kereta, jangan ceritalah. Habis basah seat keretaku dek air maninya yang bertaburan. Kalau di pejabat pun, kami lakukan juga. Kami akan kunci bilik pejabat dari dalam. Dia akan datang ke pejabatku berpura-pura untuk ambil laporan. Kami duduk di dalam agak lama tunggu line clear. Agak2 dah clear, berpandukan CCTV yang ada dalam office kami terus membuat aksi-aksi ghairah di dalam opis. Kejap lagi aku nak jumpa dia. Keinginan dah datang ni. Kemaluan aku pun dah terkemut-kemut nak cari batang dia… I love u, Shaha…I need ur dick now!!!

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience