2560 Views |  Like

uhhhhhhh..

Age when it happend: 27
Where it happened: village
Langauge: malay
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Abang….itulah suami ku sekarang. Apa yg ku paparkan ini hanya untuk menyatakan betapa bertuahnya aku kerna menyerahkan mahkota diri ku padamu.
First night…sakit…takut…menyeramkan..dan macam2 lagi yg di gambarkan oleh rakan2ku. Segala perasaan bermain di dadaku.
Bagaimana aku akan menghadapinya?…aduh takuttttt..
Hari yang ku nantikan tiba akhirnya. Dengan penuh debaran aku menantikan hari menjelam malam. Ketar…
Abang masuk ke kamar dahulu. Seakan memberi isyarat padaku yang waktunya telah tiba. Penig..takut..semua ada.
“Assalamualaikum yang..” tiba2 salam d beri sebaik saja aku melabuhkan badan di atas ranjang.
“waalaikummussalam bang..”
“Yang sudah sedia ke malam ni. Abang tunggu lama dah.” sambil ia berkata tangannya perlahan2 memelukku dari belakang. Berdebar2, maklumlah aku tidak pernah di sentuh lelaki selama ini. ” Sudah bang..hanya abang di hati”
Bila mendengar saja kata2 ku..tangannya terus meraba dan membelai dua buah gunungku, bajuku di lucutkan. Seluruh badan ku di kucup. Abang memusingkan badanku menghadapnya. Aku boleh mrsakan anunya sudah keras.
Aku pun sudah mula merasakan kenikmatannya. Aku membalas kucupannya. Kami bermain lidah, mengulum lidah sambil tangannya mencari bahagian sulit ku. Aku menggunaka segala teori yg aku pelajari dari buku. Aku menghisap lehernya, telinganya,ahhhh…abang mendeesah kenikmatan. Aku pun tenggelam dalam pelukannya. Abg memainkan biji ku sehingga aku tidah tertahan lagi..abang…ahhhh…ummmmm…ahhhhh….sedap bang..Bang..masuk lah.yang x tertahan lagi….
Betul yang..ahhhh…ready ya…terkejut aku melihatkan batangnya yang amat besar bagi pussy ku yang amat kecil.
Perlahan2 ya bang..ummmmm…dengan perlahan2lahan abang memasukkan anunya ke dalam ku..uhhhhh..pedih bang..slow bang..aku mendengus..
ya yang..slow lah ni..ahhhh nikmatnya walau pun kepedihan..slow2 abg mendayung..perlahan..perlahan..laju..dan laju..
ahh…lagi bang…laju bang..sssedapnya bang…besarnya bang..ahhh…
nikmatnya tidak terkata..tidak pernah aku merasakan nikmat yang sebegitu..nikmat yg d nikmati secara halal..bersama orang yang d sayang…lagi bang….jangan berhenti bang..sedapnya….yang….sempitnya.. sedapnya yang punya..abang x nak lepas lagi ni…auuu….sedapnya yang..sempitnya..dayung..daayuung..dayung lagi..suamiku memang hebat..yang..abang tak tahan ni..sedia ya..tangkap ya.air abang..ya bang..laju..laju..laju ahhh..ahhh..ummmm..ahhhh..laju lagi..laju lagi…abag…sedap….yang..terima ni…abang…
hampir sejam, akhirnya kami terkulai dalam kenikmatan..dalam keletihan ia berbisik..terima kasih yang kerna hadiah ini.
pagi esok sambung lagi ya…abang masih x puas lagi..
sehingga kini setelah berbelas tahun berlalu, seks kami sentiasa hangat..seperti dulu..

wahai pembaca sekelian, bersamalah dengan orang yang halal kerna nikmatnya tidak terkata. Kerna dialah orang yang kita serahkan segala jiwa dan raga. Hingga kini kami masih mengingati hari itu sebagai “MALAM KERAMAT” bagi kami berdua.
Wahai istriku, terimakasih banyak2 kerna menyerahkan mahkota mu kepada ku. Kau tetap dihatiku selamanya..kau sentiasa bersedia untukku walau dalam keadaan apa pun..cintaku dunia akhirat..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience